• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Het draait niet alleen om de twee families en daar lijkt het nu al op en dat is jammer. Misschien dat ded regering iets van de jongeren wil?


    In de serie moesten ze al de lijken op het plein verzamelen en verbranden.

    Misschien kunnen we dat ook doen? Natuurlijk nadat ze wat meer nieuws gekregen hebben. Wat nou als ze in de eerstvolgende post allemaal een boodschap krijgen via telefoon en dergelijke media?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 17:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Saide heeft in zijn toespraak gezegd dat we moesten wachten op de regering. ^^


    Heaven is a place that we all have

    SphinxX schreef:
    (...)

    In de serie moesten ze al de lijken op het plein verzamelen en verbranden.

    Misschien kunnen we dat ook doen? Natuurlijk nadat ze wat meer nieuws gekregen hebben. Wat nou als ze in de eerstvolgende post allemaal een boodschap krijgen via telefoon en dergelijke media?


    Dat is wel een goed idee. Maar ik vind het vooral erg fijn als mensen gewoon posten, haha. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Dat is wel een goed idee. Maar ik vind het vooral erg fijn als mensen gewoon posten, haha. :Y)

    Vooral dit 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is wel een goed idee. Maar ik vind het vooral erg fijn als mensen gewoon posten, haha. :Y)


    Haha ja, dat ook c':
    Misschien kunnen we dan gewoon verder posten en kijken wat er gaat gebeuren :')

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 11:27 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

          'Je weet dondersgoed dat we elkaar niet liggen, Aiden. Misschien zou je Genevieve nog zo gek kunnen krijgen, maar ik ga echt niet met hangende pootjes naar ze toe!'
    OOOOH. Gooi Genevieve maar onder de bus.
    (no_chears)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
          'Je weet dondersgoed dat we elkaar niet liggen, Aiden. Misschien zou je Genevieve nog zo gek kunnen krijgen, maar ik ga echt niet met hangende pootjes naar ze toe!'
    OOOOH. Gooi Genevieve maar onder de bus.
    (no_chears)


    Whoops. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Goed. Greg heeft een black-out gehad en ik laat hem nu terugkomen in de reality. Hij zal wel tegen Genevieve gaan praten en haar meenemen, goed? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)
    Whoops. :Y)

    Pffft. Absoluut niet zusterliefde-waardig.

    RichardSHarmon schreef:
    Goed. Greg heeft een black-out gehad en ik laat hem nu terugkomen in de reality. Hij zal wel tegen Genevieve gaan praten en haar meenemen, goed? c:

    Greg mag natuurlijk altijd tegen Genevieve praten en de bijeenkomst beëindigen, lijkt me ook een goed idee.
    Although I am expecting that Dante will take her away.
    (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 23:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh oké. Hm, iemand anders zoeken dan. Nja, ik weet toch niks, dus ja. xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Oh oké. Hm, iemand anders zoeken dan. Nja, ik weet toch niks, dus ja. xd

    Je mag er altijd bij komen staan! Of zoek Ivy op en leer haar een lesje. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RichardSHarmon schreef:
    Oh oké. Hm, iemand anders zoeken dan. Nja, ik weet toch niks, dus ja. xd


    Kom naar je homie Saide C:


    Heaven is a place that we all have

    Overigens, er kan nog altijd mensen naar Jule en Acis komen want anders gaat het echt een ORPG worden c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Overigens, er kan nog altijd mensen naar Jule en Acis komen want anders gaat het echt een ORPG worden c':


    Iets met Ivy en/of Aiden? c; Gezien ze toch zo dicht in elkaars buurt zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Iets met Ivy en/of Aiden? c; Gezien ze toch zo dicht in elkaars buurt zijn.


    Dat dacht ik ook maar de probleem is: ik weet niet wat ze moeten doen :') ik bedoel, Julian zei al tegen Acis dat Ivy en Aiden aan de overkant zaten, maar dat boeide hem zo te zien niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••