• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehe ik ben wel blij met de samenvatting. 8D


    Your make-up is terrible

    Anakin schreef:
    (...)

    Hm, dat is misschien een goed idee. Je moet je ook niet teveel inspannen ofzo als je hoofd even heel vol aanvoelt. Je moet het trouwens ook niet erg vinden ofzo. Wij zullen je wel wat helpen! In ieder geval: alvast slaapwel!

    Het frustreert me gewoon heel erg, ik kan thuis namelijk ook nergens op letten en zo. Vanmorgen op school ook, ik had muziek aangezet en mensen gingen praten en die muziek was gewoon hardop en ik werd gek. God, ik wil medicatie hiervoor. (no_chears)
    Maar even over praten met mijn psycholoog volgende week. Ik wil rust. Ik droom ook weer heel veel en dat is ook al een tijdje niet zo geweest. Het zijn ook niet hele leuke dromen en het nare is dat ik me ze herinner.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 22:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Het frustreert me gewoon heel erg, ik kan thuis namelijk ook nergens op letten en zo. Vanmorgen op school ook, ik had muziek aangezet en mensen gingen praten en die muziek was gewoon hardop en ik werd gek. God, ik wil medicatie hiervoor. (no_chears)
    Maar even over praten met mijn psycholoog volgende week. Ik wil rust. Ik droom ook weer heel veel en dat is ook al een tijdje niet zo geweest. Het zijn ook niet hele leuke dromen en het nare is dat ik me ze herinner.


    Well that sounds like a really sucky situation. Ik hoop echt dat je psycholoog je volgende week kan helpen want zo is het inderdaad vermoeiend om je ergens op te focussen. In ieder geval: je mag me steeds pb'en ofzo als je ergens mee zit of als je je droom kwijt wilt.

    Assassin schreef:
    Hehe ik ben wel blij met de samenvatting. 8D


    Toch blij dat ik iemand blij heb kunnen maken met deze korte samenvatting, haha. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Hm misschien kan ik wel even een korte samenvatting geven, van wat ik nog weet, haha. De Trents stonden dus zoals je weet op het plein, het volk toe te spreken. Arabella had een grote mond en wilde ervoor zorgen dat de jongeren zich wat verzette tegen de Trents. Dan heeft Genevieve zich bemoeit en heeft zij weer het volk kinda bedaard met haar korte toespraak. Dan kwam Acis en Julian en zij maakten beide opmerkingen over hun loze beloftes, dat ze niet de baas zijn etc. OHJA! En Ivy kreeg het bovendien moeilijk, moest kinda huilen en is dus weggelopen - Aiden heeft haar vergezeld. Hm. Dan zijn Acis en Julian het afgetrapt en gewoon naar het plaatselijke tattooshopje te wandelen. Oh en Dante en Saide staan gewoon op het plein maar Saide is van plan om eventueel helemaal loco te gaan en te zeggen waar het op staat. ^^

    I guess dat dat het belangrijkste was? Ik hoop dat je nu een beetje meer overzicht hebt, haha. ;p


    Wanneer deze rpg dood gelopen Is, kom ik naar jou toe en ga ik om een samenvatting van de hele rpg vragen zodat ik die kan gaan lezen alsof ik een verhaal aan het lezen ben ofzo c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zal morgen weer een post met Genevieve schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wanneer deze rpg dood gelopen Is, kom ik naar jou toe en ga ik om een samenvatting van de hele rpg vragen zodat ik die kan gaan lezen alsof ik een verhaal aan het lezen ben ofzo c':


    Haha! Deal! Ik heb gewoon elke post min of meer wat gelezen toen ze werden geplaatst, haha. Ik heb gewoon een goed geheugen! *dikke nek* :Y)
    Just kidding, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    HAHA mic drop.


    Your make-up is terrible

    HAHAHAH Nikki, het leek me heel erg fun :")


    Heaven is a place that we all have

    Obama out. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    blij om te zien dat Saide's rant geapprecieerd wordt


    Heaven is a place that we all have

    Julian is ook gepost ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Julian is ook gepost ^^


    Nou jaaaa Ivy is niet the devil ^^

    Oke misschien wel een beetje

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 0:30 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Welke protesten worden er allemaal nog gehoord op het podium? Dan weet ik wat Genevieve allemaal kan verstaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay, nou, ik ben nu bezig met Genevieve en als ze eenmaal geplaatst is, verander ik het niet meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet het zelf niet eens dus daar kan ik geen antwoord op geven, sorry.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.