• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Genevieve is out.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Genevieve is out.



    Genevieve is awesome.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga straks proberen met Greg te posten. Ik denk dat hij het aan zijn zussen heeft overgelaten en ook weg gaat. Dus wees niet gevreesd hem een mietje te noemen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik ga straks proberen met Greg te posten. Ik denk dat hij het aan zijn zussen heeft overgelaten en ook weg gaat. Dus wees niet gevreesd hem een mietje te noemen xd

    Aww, omg, maar dan staat Genevieve daar moederziel alleen. *//*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Saide is really dissappointed dat er geen microfoon was.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Saide is really dissappointed dat er geen microfoon was.

    Die heeft Gen natuurlijk vast. Ze zal het maar al te graag aan je geven dan. :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Die heeft Gen natuurlijk vast. Ze zal het maar al te graag aan je geven dan. :D


    GODDAMNIT HIJ IS AL WEGGELOPEN EN GEN HAD GEWOON EEN MICROFOON JESUS


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga straks proberen met Aiden te posten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Er is geen microfoon hoor, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Er is geen microfoon hoor, hahah

    I know haha, was maar een joke. ^^

    @Aerate: Lol ik zie hem al terugkomen om daarna die mic alsnog op de grond te gooien. (Niet dat er een is dus.) 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    I know haha, was maar een joke. ^^

    @Aerate: Lol ik zie hem al terugkomen om daarna die mic alsnog op de grond te gooien. (Niet dat er een is dus.) 8D


    gah, Saide would do that. maar oh well.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga na Kelly weer posten.


    Your make-up is terrible

    Zou het geen idee zijn om iets te laten gebeuren? Een gebeurtenis waardoor het heel snel escaleert tussen de Trents en de Rovers? Ik heb namelijk een beetje het gevoel dat we straks gaan stil vallen en het is nu net zo'n leuke RPG, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Het draait niet alleen om de twee families en daar lijkt het nu al op en dat is jammer. Misschien dat ded regering iets van de jongeren wil?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Het draait niet alleen om de twee families en daar lijkt het nu al op en dat is jammer. Misschien dat ded regering iets van de jongeren wil?


    Dat is nog beter, haha. Ik stelde maar wat voor omdat er zo geen schot in de zaak kwam en 't zou spijtig zijn als alles verloren ging. ;p
    Lijkt mij een perfect idee. Misschien een boodschap ofzo?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 14:33 ]


    Rise and rise again until lambs become lions