• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Charlie

    Ik knikte. 'Alles om degene die me vastzet te dwarsbomen.' zei ik. 'Er komt binnenkort een jongen, die de vader wordt van iemand die ervoor kan zorgen dat Pan jong blijft. Jij wordt vrienden met die jongen en houdt hem lang genoeg hier tot de andere ouder oud genoeg is. Dan vlucht de jongen zogenaamd.'
    Dat ik dit eigenlijk had gezien in een visioen hield ik maar even voor me.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik knikte, "Leuk vooruitzicht..." zeg ik lachend en een beetje sarcastisch.
    "Nouja, beter dan thuis zitten zonder eten..." nu pas voelde ik dat ik erge honger had,
    "Je kan hier toch alles wensen wat je wilt?" vraag ik aan Charlie.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Honger?'
    Met een hand beweging heb ik een bord met pasta erop. 'Hier.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    'Honger? Hier.' ik begin te lachen, "Dankje..." zeg ik en nam een hap.
    "Zijn er hier eigenlijk ook regels?' vraag ik als ik mijn derde hap heb doorgeslikt.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Ik haalde mijn schouders op. 'Alleen binnen een spel.' zei ik. 'Voor de rest is dit alles een zootje. Soms... Eerlijk gezegd... Ergens ook wel een leuk zootje, maar ja. Het is technisch gezien ook een magisch speeleiland. Met een donker randje eraan.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    'Alleen binnen een spel. Voor de rest is dit alles een zootje. Soms... Eerlijk gezegd... Ergens ook wel een leuk zootje, maar ja. Het is technisch gezien ook een magisch speeleiland. Met een donker randje eraan.' Ik kijk haar even aan,
    "Alles beter dan thuis zijn..." zeg ik, wat zouden mijn ouders zeggen als ze merken dat ik weg ben? Waarschijnlijk vinden ze het niet eens zo erg.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Bij het horen van haar laatste zin moest ik nadenken. Vond ik Neverland eigenlijk beter dan het weeshuis? In het weeshuis had ik dan wel onderdak gehad, eten en een paar vrienden, maar het was er eenzaam, ik had op het piratenschip misschien niet alleen naar mijn ouders gezocht, maar misschien ook naar gezelschap? Het gezicht van Pan flitste even voor me langs. 'Ik mag Neverland dan niet geweldig vinden,' gaf ik toen langzaam toe. 'Maar ik begrijp wat je bedoelt. Je mag blij zijn dat je geen weeskind bent die vanaf haar twaalfde op eigen benen is komen te staan.'
    Ergens vroeg ik me af of er niet misschien nog iets was, maar dat idee hield ik maar even achterwege.


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik keek haar onderzoekend aan, "Ik heb liever géén ouders dan die van mij..." zeg ik zacht, ik dacht aan mijn ouders. Ze zijn zo verschrikkelijk.
    Je bent altijd onzichtbaar, of sluiten ze je op of je moet het huis schoonmaken... Ik heb wel eens gehad dat ik 2 dagen opgesloten zat in mijn kamer. Ze waren me vergeten. Ik laat het bord verdwijnen want ik heb geen honger meer. Ik keek even om me heen, hier was ik vrij... Hier zal alles beter worden...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Mijn oom is een piratenkapitein met één hand, mijn zussen haten me, ook al zijn we een drieling, en de meeste tijd van mijn leven hier breng ik door in een boom.' vertelde ik. 'Als ik dat vertaal naar een gewoon leven heb je een familie die je haat of nauwelijks kent, ben je vaak alleen en lijkt je huis op een paradijs, maar dat is het niet.' Ik keek haar even aan. 'Lijkt het erop?'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    'Mijn oom is een piratenkapitein met één hand, mijn zussen haten me, ook al zijn we een drieling, en de meeste tijd van mijn leven hier breng ik door in een boom.' vertelde ze. 'Als ik dat vertaal naar een gewoon leven heb je een familie die je haat of nauwelijks kent, ben je vaak alleen en lijkt je huis op een paradijs, maar dat is het niet. Lijkt het erop?' ik glimlach, "Ja, het lijkt erop..." ik denk even na, "Dus je oom is Captain Hook, dan ben jij dus de dochter van..." ik dacht even na, "Liam Jones... Of heb ik het mis?" oh wat hield ik van boeken!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Dat klopt ja.' zei ik, lichtelijk verrast dat ze dat zo vlot wist. 'Hij heeft- had, toen hij nog leefde, een drieling, twee ervan kende elkaar niet, geen idee hoe dat gebeurd is, en tja, toen ik twaalf was ging hij hier dood. Mijn moeder had de pest, ging dood, dus moest ik naar het weeshuis. Ik vluchtte en ging op zee, en kwam zo bij mijn oom terecht. Dat is mijn verhaal zo ongeveer, en wat is dat van jou?'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik keek haar triomfantelijk aan, ik had het goed!
    "Tja, mijn ouders doen alsof ik niet besta, ze sluiten me op in mijn kamer voor soms wel 2 dagen zonder voedsel, of ze zeggen dat ik het huis moet schoonmaken, dan besta ik ineens wel voor hun..." zeg ik kalm, "Maar nu ben ik dus hier..." ik hoefde niet te zeggen dat ik heel erg hield van boeken lezen, misschien vond ze me dan een nerd...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie Blake
    ,,Hold me down, throw me in the deep and watch me drown... But wait, I know how to swim. Nevermind.''


    Ik grijnsde. 'Klinkt als mijn bestaan op het schip voor de Jolly Roger.' zei ik rustig. 'Je bestaat niet, tot je je werk niet doet en dan worden ze boos.'
    Ik leunde een beetje achterover en zuchtte. 'Wat ben ik eigenlijk gezonken, van rijke Koopmans dochter naar een Lost Girl. Of zoiets.'


    obsessive rage

    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Ik keek haar aan, "Een sleutel naar geluk is liever je geld uitgeven aan belevingen dan aan bezittingen..." zei ik tegen haar, "Wil je serieus zo'n saai leven hebben als een rijke Koopmans dochter? De herinneringen die je later wilt hebben maak je nu..." zeg ik wijs en ga naast haar zitten.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie Blake
    ,,Hold me down, throw me in the deep and watch me drown... But wait, I know how to swim. Nevermind.''


    'Dat ik gezakt ben qua status zegt niet dat ik dat erg vind.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Het was gewoon... Makkelijker. Dat is alles.'
    Ik stond op en ging aan mijn armen aan een boomtak hangen, waar ik een beetje met mijn benen zwaaide. 'En het was geen saai leven. Mijn vader had plannen gemaakt om me mee te nemen op zee, het was nu niet bepaald saai.'



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    obsessive rage