• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    CHRIS JAMES

    'Heel simpel. Daar.' Ik wijs naar degene die me net op de grond geduwd had en glimlachte. 'Je hebt dus ontdekt hoe makkelijk je kon ontsnappen.' Ik glimlach. Ik zie het meisje met de Dream Shade staan en ren heel simpel met een grote salto over Babette heen. Dan duw ik haar tegen het meisje die de dreamshade vast heeft aan, en ga dan op een tak zitten. 'Sorry Babette.' En dan spring ik van tak naar tak weg.


    (ik heb dit afgesproken met _Dark_ dus wees niet bang)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:31 ]

    - ik ga eerst even wachten op Hook of Meral)


    ~

    Meral

    'Sorry voor het misbruiken van je haak,' zei ik nog snel voor ik de band eraf wipte met behulp van de haak. 'Maar ik denk dat je nu wel een phoeka kan gebruiken.'
    Er wipte twee kattenoren en een kattenstaart tevoorschijn en ik sprong de jongen met onmenselijk grote sprong achterna. Ik landde toen voor hem, bekeek hem even en knikte toen bevestigend. 'Ja, Pan is leuker.'
    Toen deed ik de band bij hem om, al twijfelde ik of hij überhaupt magie had. Deze was aangepast en hield je vast op de Deadmans Peak.


    obsessive rage

    Captain Killian Jones Hook

    Meral keek ook richting de plek waar het geluid vandaan kwam. 'Gewoon, schaduw op me afgestuurd en me vastgezet wegens magie,' ik keek het meisje verbaast aan. Ze zei het alsof het niks was. 'Aangenaam Meral, Chris.' ik kijk omhoog richting een boom en zie die verdomde Chris er weer zitten. 'En ik denk dat Hook onze lieve Babet zoekt, is het niet? Ik heb nieuws voor je... Ze zit weer vast.' Mijn hand greep weer naar mijn zwaard en ik stond klaar om deze door Chris zijn hart te steken. 'Afluisteren is niet netjes knul. Één ontvoerder is trouwens wel genoeg,' zei Meral 'En ik vind hem een leukere ontvoerder dan jij, want hij ontvoert mensen met een rede, volgens mij heb jij die niet.'
    'Rustig Meral, ik ben geen ontvoerder. Ik laat mensen gewoon het oorzaak-en-gevolg lesje zien. Zoals dit: Zijn geliefde Babette zit ergens gevangen, maar wacht geliefd? Als hij van haar hield liet hij haar niet onder dompelen in het water. Of liet hij haar niet in de steek, zoals nu, als hij niet wegging was Babette niet achter hem aangekomen en hoefde ze nu nog niet dood te bloeden.' Een sarcastische zucht ontsnapte uit zijn mond. 'Zielig dit.' Dit was de druppel die de emmer deed overlopen.
    "Ik vermoord je!" nog voordat ik iets kan doen valt Chris op de grond. Door een duw van Babette? "Babette?" vraag ik al mompelend. Wat er daarna gebeurd weet ik niet, maar ik loop naar Babette doe en haal mijn hand door haar haar. "Gaat het? Heeft hij je bezeert?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:48 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    CHRIS JAMES


    Ik deins nergens voor terug meiske, ik zeg niks, maar laat me uit de boom vallen en ren de bossen in. Ik wacht in de bosjes op het teken dat het goede moment daar is. De hele tijd volgde ik in 1 oog Babette. Al haar bewegingen, haar adem haal, ik glimlachte. Zo meteen zou ze nooit meer liefhebben, haar hart zou in ijs veranderen. Niemand kon me zien of horen. Ik was verdwenen in die woorden. Ik wachtte op het goede moment... Pak wapen.. richt... vuur...

    Peter Pan

    Als ik merk hoeveel mensen er bij de Deadmans Peak zijn besluit ik er ook een kijkje te nemen. Ik vang net een schot op en gooi het rustig op de grond. Daar staat een jongen. 'En wat denkt meneer dat ie aan het doen is?' vraag ik met een grijns.


    obsessive rage

    Babette Wakefield
    Hook liep op mijn af en hield een hand door mijn haar. Ik glimlachte toch verlegen. 'Waarom ging je weg?' Vroeg ik terwijl ik hem aan staarde... Ineens hoorde ik iets vallen. Het was een ijs pijl waardoor de grond veranderde in ijs en ik uit gleed. Meteen voelde ik de wond in mijn achter hoofd weer open gaan. Ik deed mijn hand op mijn achter hoofd en kreeg rood vloeiend bloed op mijn hand. 'Au.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:00 ]


    ~

    (Te laat denk ik want Pan ving het zeg maar op haha)


    obsessive rage

    CHRIS JAMES


    Ik zie hoe de pijl voor Babette valt en niet veranderd in ijs. Mijn glimlach verdwijnt en ik schiet nog een keer, wat is er aan de hand met mijn pijlen! Boos ren ik weg voordat iemand me opmerkt en verdwijn ergens hoog in een boom, wat is er mis gegaan?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:58 ]

    Captain Killian Jones Hook

    Babette liet een klein glimlachje op haar gezicht verschijnen. 'Waarom ging je weg?' vroeg ze aan me terwijl ze me aanstaarde. Ik keek even weg en sloot me ogen. "Dat zou je niet begrijpen." fluisterde ik. Ik opende mijn ogen en deze schoten gelijk wijd open. 'Au.' schreeuwt Babette en ik open mijn ogen. Ik zie dat de grond in ijs is veranderd en Babette op de grond ligt. Ik kniel naast haar neer en kijk naar de wond. Het viel mee, het had erger kunnen zijn. Voorzichtig streel ik met mijn vinger langs de wond. "Het is hier niet veilig." ik werp snel een blik richting de top van de berg en besluit dat ik maar later moet terugkomen. The Crocodile loopt niet zomaar weg.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:04 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Peter Pan

    Ik volg de jongen en kom naast hem op de boomtak staan, de tweede pijl nog steeds vast. 'Zeg, wat doe jij hier? Moorden mag niet zonder toestemming van de enige koning hier op Neverland, en dat ben ik.' zeg ik een tikje arrogant.


    obsessive rage

    HeyitsGraham schreef:
    Captain Killian Jones Hook

    Babette liet een klein glimlachje op haar gezicht verschijnen. 'Waarom ging je weg?' vroeg ze aan me terwijl ze me aanstaarde. Ik keek even weg en sloot me ogen. "Dat zou je niet begrijpen." fluisterde ik. Ik opende mijn ogen en deze schoten gelijk wijd open. "Babette?!" schreeuw ik uit. Langzaam zie ik dat ze in ijs aan het veranderen is. "Babette?!" schreeuw ik opnieuw. Ik zie haar prachtige ogen in ijskoude kristalen veranderen en haar prachtige haar is het laatste wat ik van haar zie als ze helemaal omhult is van ijs. Ik val op mijn knieën neer en leg Babette voorzichtig op de grond. Was dit een teken dat ik mij nooit op Deadmans Peak moest vertonen?


    - Helaas voor Chris kwam Pan er tussen, je bent net gered door Pan, nou ik -

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:01 ]


    ~

    CHRIS JAMES


    'Ik moordde haar niet, ik vroor haar even in.' Een glimlachte ontsnapte. 'Nooit gehoord dat we een koning hadden, dan vries ik haar wel in buiten de grote muren van Neverland.' Zeg ik droogjes. Het kon me niet zo veel schelen. Ik zat hier best mooi.

    Peter Pan

    'Invriezen is ook moorden want dan vriest ze dood.' zei ik rustig. 'Jij was Chris toch? Dat joch dat de Piraat zijn nieuwe Vlam al vanaf het begin probeert te vermoorden. En ik heb gezocht naar een rede, maar die zag ik niet. Dus wat is je rede, Chris James?'


    obsessive rage

    Babette Wakefield
    Ik haal de pijl uit de grond en stop hem in mijn riem, die kon nog is van pas komen. 'Wat wilde je doen.' Durf ik te vragen terwijl ik hem met indringende ogen aankijk. 'Ik wil de rede graag horen, alsjeblieft...'


    ~