• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    'Ik weet niet wat je bezield Leslie, maar dankzij mij kan je jezelf weer zijn. Dus haat me gerust, maar bedenk je wel waarom.' Toen keek ze even naar mij terwijl ik Leslie in elkaar zie krimpen. 'En als ik jou was zou ik voorzichtiger zijn met je hart. Maar het is jouw leven.' ik keek haar aan,
    "Ik heb überhaupt geen leven dus veel maakt het niet uit!" snauw ik haar toe en het was niet gelogen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    'Je hebt er één!' riep ik nog naar Jo. 'Anders was je er niet!'
    Vervolgens botste ik bijna tegen Felix op. 'Kijk eens uit!' snauwde ik en liep toen om hem heen, tot mijn irritante familie en de eikel uit het zicht waren.


    obsessive rage

    Babette Wakefield

    Ik merk iets, er is iets anders dan anders. Wanneer ik op het dek afloop zie ik Rainbow zwaaien dat zei de nieuwe leider is. Ik pak het briefje uit haar handen en lees het, elk woord, wel drie keer. Ik wil verdrietig schreeuwen, maar geef het briefje terug aan Rainbow en loop mijn kamer in, pak mijn rugzak die ik sowieso mee had en negeer iedereen die me ineen verbaasd aankijkt. 'Maak je geen zorgen, ik haal Hook terug!' Ik klom van het schip af en rende Neverland in. Heel hard, niet zacht, niet dat ik geen meter voor uit kom, ik kwam heel snel waar ik heel wilde. Ergens dicht bij Hook, nou dat hoopte ik. Zou het me lukken hem te vinden?


    ~

    CHRIS JAMES

    Ik zie Babette rennen, alweer die kleine rooie? Ik zie dat ze nog niet moe is, dit is mijn kans. Ik ren voor uit en zet me schrap, Babette had geen keus dan tegen me aan botsen en vallen.
    Ik grinnik. Ze is best paniekerig in mijn ogen, zou ze me al gezien hebben? Ik grinnik als ik merk dat mijn plan gelukt is. 'Lieve kleine Hook lover, nu is je bescherm piraatje er niet...'

    Captain Killian Jones Hook

    Ik keek verbaasd om me heen en greep met mijn hand naar het handvat van mijn zwaard. Ik had het gevoel dat ik bekeken werd. Mijn gevoel was blijkbaar juist want vanuit de bosjes viel er een meisje voor mij voeten, die snel weer overeind kwam. 'Hoi,' mompelde ze. Het meisje kwam niet gewelddadig over, maar uit snelle reactie trok ik mijn zwaard en richtte ik deze op haar. "Wie ben jij, en hoelang stond je daar al?"

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:09 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Babette Wakefield
    Wanneer ik niets merk en nog altijd in mijn gedachten zit om Hook te vinden, merk ik ineens Chris. Ik kan me niet meer afzetten en val tegen hem aan, de klap doet mijn hoofd
    zeer en ik heb vast een schram, maar ik zie dat met hem niks is. Lieve kleine Hook lover, nu is je bescherm piraatje er niet...' Ik kijk hem boos aan, mijn achter hoofd doet pijn van de klap en mijn elleboog bloed van de schram. En dan herinner ik me ineens dat ik mijn elektriciteit nog in petto heb. 'Je bent 1 ding vergeten, vergeet nooit wat je gevangen gedaan hebben.' Dan raak ik met mijn vinger zijn schouder aan, met al de elektriciteit die ik in me heb. 'Doei.' Ik sta snel op en ren weg met mijn bloedende elleboog en pijnlijke achterhoofd. 'HOOK! HOOK!'


    ~

    (Tis een meisje haha)

    Meral "Cry Baby" Goat

    Ik hield mijn handen omhoog. 'Rustig, ik kan niks doen, ik heb mijn magie niet,'
    Ik gebaarde met mijn hoofd naar de leren band om mijn pols. 'Ik ben Meral, en eigenlijk sta ik hier al vrij lang. Ik kan de berg niet af. Door... Peter Pan.'


    obsessive rage

    CHRIS JAMES


    Ugg, een pijnlijke scheut ging door mijn alles, ik lag op de grond nog na te trillen van alles wat in haar zat. Het kwam allemaal door die stomme draad, ze had het onder controle. Wanneer ik klaar was met trillen en op kon staan rende ik weer in de richting waar ze heen was gerend, haar vinden was simpel door haar roep naar hulp van Hook. Ik ren naast haar en haal haar onder uit. Dan zet ik haar handen vast en bind haar voeten ook vast. Nog appel in haar mond en daar om heen nog een doek, simpel. Ik pak haar hoofd en sla hem dan weer neer zodat ze bewusteloos word... Handig z'n techniek. Dan trek ik haar mee naar de oude kelder, waar ik haar vast zet in zilveren kettingen. Ik zag hoe haar hoofd bloedde en hoe ze er slap bij ging. Aahw, pijnlijk dit.

    Babette Wakefield
    Ineens vloert Chris me, ik val direct op de grond en kan me niet meer verzetten. Een touw gaat om mijn handen en benen en ook nog een appel word in mijn mond gepropt. Bijten lukt niet dus doe ik het ook maar niet. Ineens slaat hij mijn hoofd op de tegels waardoor ik even niets meer zie, dan word het donker, en dan ben ik weg. Ik zie niks meer, maar hoor ook niks meer. Ik val in een bewusteloze trans en beweeg niet meer... Helemaal niet meer...


    ~

    Captain Killian Jones Hook

    Het meisje doet haar handen omhoog. 'Rustig, ik kan niks doen, ik heb mijn magie niet,' Met haar hoofd gebaard ze naar haar pols waar de beruchte armband van Pan omheen zit. Die jongen was ze aan het uitdelen over het hele eiland. Uit respect stop ik mijn zwaard weg al heb ik wel moeite om mijn hand niet bij het handvat te houden. Hier op Neverland wist je het nooit. 'Ik ben Meral, en eigenlijk sta ik hier al vrij lang. Ik kan de berg niet af. Door... Peter Pan.' Mijn hand glijd nu toch van het handvat af en ik kijk het meisje verbaast aan. "Mag ik vragen wat hij heeft gedaan?"
    'HOOK! HOOK!'
    Ik kijk even snel weg van het meisje dat zich heeft voorgesteld als Meral. Was dat nou de stem van Babette die ik hoorde? Het zou te mooi zijn om waar te zijn...


    Do I look like Mother Teresa?

    CHRIS JAMES

    Terwijl zij hier misschien dood bloed ga ik heerlijke appeltjes plukken, nou het is 1 appel want ik ben honger. Ik loop naar de berg waar ik denk dat ze heen wou en ga in een boom zitten. Ik kijk neer naar een meisje die zich voorstelt aan Hook als Meral. 'Aangenaam Meral, Chris.' Zeg ik van uit de boom en glimlach. 'En ik denk dat Hook onze lieve Babet zoekt, is het niet? Ik heb nieuws voor je... Ze zit weer vast.'

    Meral "Cry Baby" Goat

    Ik keek verbaasd richting het geluid. 'Gewoon, schaduw op me afgestuurd en me vastgezet wegens magie,' zei ik snel. Een jongen kwam uit de struiken.
    'Afluisteren is niet netjes knul. Één ontvoerder is trouwens wel genoeg,' zei ik na zijn bericht. 'En ik vind hem een leukere ontvoerder dan jij, want hij ontvoert mensen met een rede, volgens mij heb jij die niet.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:22 ]


    obsessive rage

    CHRIS JAMES

    'Rustig Meral, ik ben geen ontvoerder. Ik laat mensen gewoon het oorzaak-en-gevolg lesje zien. Zoals dit: Zijn geliefde Babette zit ergens gevangen, maar wacht geliefd? Als hij van haar hield liet hij haar niet onder dompelen in het water. Of liet hij haar niet in de steek, zoals nu, als hij niet wegging was Babette niet achter hem aangekomen en hoefde ze nu nog niet dood te bloeden.' Ik zuchtte sarcastisch verdrietig. 'Zielig dit.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:24 ]

    Babette Wakefield
    Ijzer, dat irriteert me enorm, maar ik heb over al een trucje voor. Ik draai mijn polsen bijna helemaal om en wanneer ik hem hoor breken trek ik mijn armen meteen los, dan haal ik de appel en de doek van mijn mond en haal mijn voeten los. Snel ren ik naar de deur, waar weer die draad op zit. Ik pak een schaar en knip hem snel door, wat verrassend genoeg ook werkte. 'Waarom zou hij me zo makkelijk laten ontsnappen?' Sis ik terwijl ik weg ren, met mijn tas om mijn schouder volg ik zijn gelopen voetstappen. In de verte hoor ik zijn arrogante stem. 'Zielig dit.' Zuchtte hij nep tragisch. Ik kom van achteren en geef hem een harde duw. 'Ja, heel tragisch.'


    ~

    Meral "Cry Baby" Goat

    'Het stikt hier van de dreamshade, daarom.' zei ik snel tegen de jongen die zich had voorgesteld als Chris. Ik brak een tak van de dreamshade struik af, door de betovering die Pan op mij had uitgesproken werkte het niet op mij. 'En ik zou maar oppassen. Ik hoef je maar in de struik te duwen en er is geen tegengif. Dus knul, vertel, waar heb je deze Babette gelaten. Of ik steek je.'
    Ik hield zijn arm vast. 'Ik help hem liever dan jou. Dus zeg maar.'
    Vervolgens kreeg hij een duw van een meisje. 'Dan ben jij zeker Babette. Goed, ik kan weer weg denk ik, tenzij jullie hem echt willen vergiftigen. Doei.'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 22:29 ]


    obsessive rage