• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Chris James

    'Smacht je gewoon naar de rede Pan,' ik kijk hem schuin aan. 'Sorry, uwe majesteit.' Ik ga weer normaal op de tak zitten en laat me achter over vallen. Ik land op twee benen en kijk omhoog. 'IK HIELD VAN BABETTE, MAAR ZEI NIET VAN MIJ!'

    Captain Killian Jones Hook

    'Wat wilde je doen.' Ze kijkt me indringend in de ogen aan.. 'Ik wil de rede graag horen, alsjeblieft...' ik doe een stap achteruit en draai me snel om. Geen zwakte nu vertonen Killian, mompel ik in mezelf. "Wraak nemen." dat is het enige wat ik zei. Het was de waarheid en daar zou ze het mee moeten doen. Iedereen die ik zou vertellen wat mijn plan was zou mij voor gek verklaren en me niet meer steunen en ik had nu veel steun nodig. "We moeten teruggaan." zeg ik.


    Do I look like Mother Teresa?

    Peter Pan

    'Goh, hoe cliché.' zei ik rustig, reageerde niet op zijn emotie. 'Maar zo zal ze je enkel door en door haten. Oh, en bedankt voor de pijl.'
    Ik draaide het ding tussen mijn vingers rond. 'Maar nu ga ik een drieling bezoeken. Een vervloekte, een harteloze, en een achtergelaten. Je kan mee. Of niet. Jouw keuze.'


    obsessive rage

    Babette Wakefield
    Ik zag hem daar, zijn zwakte te vervagen, maar het werkte niet voor mij. Ik liep op hem af en pakte zachtjes zijn hand. 'Ik ben er voor je, hoe gek alles zou zijn of gaan verlopen. Ik ben nou eenmaal ook best wel gek.' Ik grijnsde. Ik ging naast hem staan. 'Wat is de rede dat je wraak wil...'


    ~

    Chris James


    'Ik wil wel zien hoe de majesteit te werk gaat.' Ik knik en zeg er achter aan: 'die pijl mag je houden, want je gaat hem vast niet terug geven lijkt mij.' Ik grijns en ga weer naast hem op de tak staan. 'Waar gaan we heen uwe hoogheid?'

    Peter Pan

    'Mijn kamp, scheepsjongen.' zei ik, knipte met mijn vingers en we stonden in mijn kamp.

    Charlie

    Ik was alweer in een boom geklommen, het was de laatste tijd echt wat met mij. Ik schrok van de plotselinge verschijning van Pan en nog een jongen, verloor mijn evenwicht, slaakte een kreet en viel toen onhandig naar beneden.


    obsessive rage

    Chris James

    Wanneer ik een meisje uit een boom zie vallen schiet ik naar voren en vang haar op. 'Hoi.' Zeg ik droogjes terwijl ik haar neerzet. 'PAN! IK HEB ER 1', ik draai me om en dan merk ik dat ik net een meisje heb laten staan. 'Alleen in bomen klimmen met een boom-klim-diploma', oke wat mompel ik. Ik ben een mompelaar wanneer ik een meisje tegen kom die best knap is...

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:26 ]

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik zie dat Charlie naar beneden valt en dat een onbekende jongen haar opvangt. Maar dat boeit me eigenlijk niet. Ik zie dat Jo een beetje dichter bij het gebeuren gaat zodat ze de jongen kan zien. Maar dat boeit mij niet, ik wil antwoorden.
    "Peter..." zeg ik als ik naar hem toe loop, "Hoe komt het dat ik zo gemeen doe?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Chris James

    "Hoe komt het dat ik zo gemeen doe?" Hoor ik het precies dezelfde meisje zoals ik die net heb opgevangen zeggen. Ik draai me naar haar om.
    'Misschien omdat je gewoon gemeen bent?' Ik haal mijn schouders droog op en grijns. 'Sorry.'

    Peter Pan

    'Omdat je het gevoel hebt dat dat moet.' zei ik droogjes.

    Charlie

    'Dit is de eerste keer anders dat ik uit een boom ben gevallen hoor, meneer Pannenkoek moet ook niet onder mijn boom poefen. ' zei ik een tikje bot. 'Maar... Wel bedankt voor het opvangen trouwens,'
    Ik vroeg me af waarom hij naar Pan had geroepen dat hij er eentje had, wat had ik nu weer gemist?
    Ik keek Leslie even aan maar draaide me toen weer weg, ik ging er even geen aandacht aan besteden dat ze met onlogische haatverhalen kwam.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:33 ]


    obsessive rage

    Chris James

    'Maar... Wel bedankt voor het opvangen trouwens,' zegt het meisje en ik glimlach. 'Maar... wel bedankt dat ik je mocht opvangen en dat je bedankt zegt.' Ik steek mijn hand uit. 'Chris.'

    - ik moet me afmelden -

    Captain Killian Jones Hook

    Babette kwam dichter naar me toe gelopen en greep mijn hand vast. 'Ik ben er voor je, hoe gek alles zou zijn of gaan verlopen. Ik ben nou eenmaal ook best wel gek.' Er verscheen een grijns op haar gezicht, maar ik bleef serieus naar de berg staren. 'Wat is de rede dat je wraak wil...'
    "A Crocodile heeft de vrouw van mijn dromen vermoord." zeg ik dan. Het klonk raar om Rumple steeds aan te spreken met Crocodile, maar ik was het gewend. Andere mensen zouden dat nooit begrijpen. "Zie je de haak?" ik wacht niet op antwoord af. "Te danken aan Croc."


    Do I look like Mother Teresa?

    Charlie

    Ergens blij en verrast dat er nog iemand was die zijn hand nog naar me uitstak, pakte ik deze aan en schudde hem. 'Charlie. Blake.' stelde ik mezelf voor.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    'Omdat je het gevoel hebt dat dat moet.' ik kijk hem aan, oké...
    'Misschien omdat je gewoon gemeen bent? Sorry.' ik geef hem een hatelijke blik toe,
    "Of jij bent gewoon een klootzak omdat je bij hem hoort..." zeg ik en wijs naar Peter. Ik zie dat Jo naast me komt staan, ze ziet er eigenlijk veel volwassener uit als mij, een beetje volwassener als Charlie. Soms gedraagt ze zich niet zo maar zo ziet het eruit.
    Als Charlie nog wat tegen de jongen heeft gezegd draait ze onopvallend met haar hand zodat hij hard achter valt.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]