• Vrijdag is doomsday. Vanaf 11 uur 's middags worden wij, de herkansers, namelijk gebeld met de uitslag van ons eindexamen >,< Ik word helemaal gek van mezelf en al die zenuwen, dus ik ben op zoek naar afleiding. Films of series, grappige youtubefilmpjes, gave boeken, internetspelletjes, alles is welkom! Help mij de komende dagen door!

    Tormund schreef:
    Kijk Vikings! En volgens mij heb ik nog heeel wat verhalen voor je. :Y)


    Vikings is echt de shit, dat moet je zien!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zelf kijk ik graag natuurdocumentaires, eentje die ik je aan kan raden is the Hunt. En als je liever drama van de bovenste plank wilt, Dance Moms is een echte aanrader. Of je gaat de Star Wars films allemaal bekijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geweldige serie: Doctor Who
    Goede game: Undertale. Moet je wel geld voor over hebben, het is tien euro op Steam.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Als je op zoek bent naar duistere series zou ik Hannibal willen aanraden, maar het zit wel vol met ingewikkelde psychologische shit en zo, dus ik weet niet of je daar echt op zit te wachten. Aan de andere kant heeft het ook een boel lijken en is het behoorlijk gay, wat ik persoonlijk dan weer pluspunten vind, dus misschien toch een poging waard?

    En heb je de Don't Hug Me I'm Scared filmpjes al gezien? Ze zullen je niet lang bezighouden (tenzij je alle theoriefilmpjes wilt zien van andere youtubers) maar ze zijn wel behoorlijk entertainend op een rare manier en ik vind ze heerlijk.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 19:36 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is een hele leuke en afleidende website met allemaal random feiten over random onderwerpen (-:

    http://www.factslides.com/p-15

    Dit zijn geweldige tips, dank jullie wel!