• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil straks, of vanavond, met Maeva posten, maar ik vrees dat dit een vrij saaie post gaat worden met alleen maar audities - of er moet iemand zijn die haar "lastig" valt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ I want, but I can't yet :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik post trouwens Jeaden wanneer Rhiannon de podium af gaat want dan moet ie erop x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kan er niet gewoon gedaan worden alsof ze het podium af is, of dat Unrequited haar post aanpast dat Rhiannon bedankt wordt, en dat in haar post Jaeden's naam alvast genoemd wordt? Want voor de jury mensen is het denk ik een beetje lastig om per kandidaat weer helemaal een nuttige post te moeten verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Kan er niet gewoon gedaan worden alsof ze het podium af is, of dat Unrequited haar post aanpast dat Rhiannon bedankt wordt, en dat in haar post Jaeden's naam alvast genoemd wordt? Want voor de jury mensen is het denk ik een beetje lastig om per kandidaat weer helemaal een nuttige post te moeten verzinnen.


    Ik snap dat je het irritant vind maar ik kan moeilijk Jeaden laten opkomen als Rhiannon daar staat en haar te besturen dat ze eraf gaat enzo. :x

    Edit: ik zal met Jeaden wel meteen af gaan in mijn post zodat Leah meteen kan.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 0:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb vanmiddag een post geprobeerd te maken, maar behalve een korte indruk over de twee audities die zijn geweest kon ik er verder niet veel van maken. Ik denk dus dat ik nog even wacht en de laatst twee audities erbij pak zodat het een wat langere post word.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Philip schreef:
    (...)

    Ik snap dat je het irritant vind maar ik kan moeilijk Jeaden laten opkomen als Rhiannon daar staat en haar te besturen dat ze eraf gaat enzo. :x

    Edit: ik zal met Jeaden wel meteen af gaan in mijn post zodat Leah meteen kan.


    Nee dat snap ik, vandaar ook de suggestie dat unrequited haar post kan aanpassen en toevoegt dat haar personage het podium afgaat c: Gezien Jennifer al aangeeft dat het lastig echt iets te schrijven en dit zal waarschijnlijk ook gelden voor de andere twee die jury leden hebben. Het is niet zo zeer dat ik het irritant vind, maar het is gewoon niet erg praktisch en onhandig ;D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 1:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat moment dat je verslaafd word aan je voiceclaim... c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het lijkt me inderdaad een strak plan dat er gauw wordt gewisseld in wie er op het podium staat. Als je personage het liedje gezongen heeft, mag hij/zij het podium meteen verlaten. De jury hoeft dan dus niet bij iedereen te zeggen: 'goed gedaan'.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is al aangepast ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Krijg ik nog response op Jordan? Zou graag verder willen ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het misschien leuk dat de Glee-leden van nu na de audities een gezamenlijk nummer doen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Is het misschien leuk dat de Glee-leden van nu na de audities een gezamenlijk nummer doen?


    Ja, leuk! Dan mogen jullie van mij zelf het lied kiezen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ja, leuk! Dan mogen jullie van mij zelf het lied kiezen. c:

    Ik ga opzoek! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan kunnen de nieuwe rotten tomatoes naar zeze gooie muhahaa ha c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya