• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — Jordan Goodrich | SadTech | ? | 1.4
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel | Philip | Christopher Mccrory | 1.5 | Co-captain cheerleaders
    — Dex William Buchanan | Childs | Chace Crawford | 1.4
    — ? | Calice | ? | ?
    — Gabriele Ezra O’Donnell | Raccoon | Steven Chevrin | 1.5
    — James Joseph Mill | Kots | ? | 1.4
    Meisjes VOL
    — Nova Adams | _patch | Elle Fanning | 1.5
    — Reya Forestier | Velaris | ? | 1.4
    — Hailey Bishop | Panix | ? | 1.4
    — Scarlett Johana Mase | Sunrises | ? | 1.4 | Headcheerleader
    — Maeva Alexia Braiden | Canagan | ? | 1.5
    — Rhainnon Taylor | Unrequited | Sabrina Carpentier | 1.4

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Of misschien dat ze allemaal een stukje van hunzelf laten horen, maar dan naast elkaar op het podium. Dus dat ze naast elkaar staan en dus van links naar rechts gaan zingen. Dus dat ze allemaal een kort stukje van een ander liedje doen of zo. Degene naast je tikt jou dan aan en dan zing jij op de muziek die dan ook veranderd. Word dit gesnapt? ;'D
    Heb het gevoel heel onduidelijk te zijn, maar dit staat dan voor de verbinding tussen iedereen en zo.

    (oftewel ik kan niets vinden, maar dit lijkt me ook veel leuker hehe)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Of misschien dat ze allemaal een stukje van hunzelf laten horen, maar dan naast elkaar op het podium. Dus dat ze naast elkaar staan en dus van links naar rechts gaan zingen. Dus dat ze allemaal een kort stukje van een ander liedje doen of zo. Degene naast je tikt jou dan aan en dan zing jij op de muziek die dan ook veranderd. Word dit gesnapt? ;'D
    Heb het gevoel heel onduidelijk te zijn, maar dit staat dan voor de verbinding tussen iedereen en zo.

    (oftewel ik kan niets vinden, maar dit lijkt me ook veel leuker hehe)


    Ik snap je. (: Lijkt me opzich wel een leuk idee!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dat lijkt me ook wel leuk, alleen handiger dat 1 iemand het dan omschrijft anders wordt het een grote chaos xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Dat lijkt me ook wel leuk, alleen handiger dat 1 iemand het dan omschrijft anders wordt het een grote chaos xd

    Hahah, misschien de TS?
    Gewoon een stukje of zo, geeft iedereen door welk lied en welk gedeelte, dan is dat wel duidelijk, hehe.

    Misschien is het leuk als de zinnen wel bij elkaar passen, zal ik me daar op richten? ^^

    Of ik zoek een mashup met meerdere nummers in een? Denk dat dit dan wel een persoon is, maar is dat erg? We weten toch wie welke Voiceclaim heeft, toch.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 17:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is één lied niet gewoon het handigst?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Is één lied niet gewoon het handigst?

    Ik bedoelde meer iets als dit, dus een mashup. Get it? ^^

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 17:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiens beurt is het nu?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik weet wat een mash-up is hoor :')

    En volgens mij is Philip aan de beurt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 13:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik weet wat een mash-up is hoor :')


    Ik vroeg niet of je wist wat ern mashup is, maar ik vroeg of je het begreep..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het maakt mij niet zoveel uit wat voor lied ze zingen, zolang het maar een beetje gestructureerd beschreven wordt. Een mash-up is prima, een gewoon lied ook. Aangezien mijn personage daar niet aan meedoet, mogen jullie van mijn beslissen. Als er geen keuze gemaakt kan worden, kan ik altijd de knoop doorhakken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Donut worry gals. Jeaden post will come tonight.

    Note: mogen de auditanten gewoon in publiek plaats nemen na hun auditie zodat ze iets meer kunnen mengen met de rest van de rpers?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Donut worry gals. Jeaden post will come tonight.

    Note: mogen de auditanten gewoon in publiek plaats nemen na hun auditie zodat ze iets meer kunnen mengen met de rest van de rpers?

    Dump hem dan meteen naast Jordan, want mijn medespelers reageren niet xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Dump hem dan meteen naast Jordan, want mijn medespelers reageren niet xd


    Ik was idd van plan om hem bij Jordan en Maeva te zetten. Dus als ik mag doen dat Jordan naast de jury zit dan kan ik twee een plezier doen ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat mag! ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Of course I kept the girl part in the song @ jeaden cause all bitches want to be a bad bitch as him.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya