• NEW YORK ACADEMY FOR PERFORMING ARTS

    Competitie, passie, oorlog, kunst en lust. Welkom op de Academy.
    Theatre, Dance & Music
    Theatre
    Last year's performance: Phantom of The Opera | Voorbeeld optreden
    This year's performance: Grease; The Musical | Voorbeeld optreden
    Zingen, dans en acteren; dat is waar de basis van het theater ligt. Het is een verzamelnaam voor kunstvormen waarbij acteurs levendige voorstellen aan het publiek tonen. Dans valt hieronder, maar wordt als aparte afdeling gezien door het schoolbestuur. Voorbeelden van theater zijn: cabaret, circustheater, drama, improvisatietheater, klucht, komedie, melodrama, musical, opera (& operette) en toneel. Vorig jaar was het eindoptreden de productie Phantom of The Opera, in de vorm van een opera/drama uitgebracht door de studenten. Dit jaar is er gekozen voor een pure musical, in de vorm van Grease. Gebaseerd op het leven in de jaren 50. Wie zullen de rollen van Danny Zuko en Sandy Olsson Kattan bemachtigen? Vorig jaar ging de felbegeerde rol van Christine in PoTO naar een internationale studente uit Frankrijk. Maar ook dit jaar, zal het vechten worden voor de hoofdrollen.
    (Audities musical beginnen in RPG, ná introductieweek)

    Dance
    Last year's performance: The Swan Lake (nadruk ballet/klassiek) | Voorbeeld optreden
    This year's performance: A Night of Dance (verschillende stijlen) | Voorbeeld optreden
    Dans (van het Franse danse) is een sport, kunstvorm of een sociaal gebeuren dat meestal op beweging duidt van het lichaam, vaak in combinatie met muziek. Het wordt gebruikt als een vorm van emotionele expressie, sociale interactie of in een spirituele of uitvoerende vorm. Non-verbale communicatie staat dus centraal. Allerlei soorten dans worden op de Academy gegeven, maar de populairste is klassiek ballet. Naast solodansen kunnen mensen natuurlijk in paren dansen. Leerlingen krijgen veel ondersteuning en leren, naast dansen, ook kostuums maken en zichzelf te presenteren. Voorbeelden van dans die worden aangeboden zijn: Acrobatische rock-'n-roll (onder showdansen), ballet, breakdance, buikdansen, flamenco, freestyle, hip hop, salsa en tapdansen.
    (Audities dans beginnen in RPG, ná introductieweek)

    Music
    Last year's performance: Optreden met een orkest (klassiek) | | Voorbeeld optreden
    This year's performance: A Night of Music (verschillende stijlen) | Voorbeeld optreden
    De afdeling muziek draait vooral om instrumenten, zang valt namelijk op de Academy onder theater. Kinderen bij muziek zijn dus zeer getalenteerd van het spelen van een instrument. Naast normale lessen kunnen zij kiezen voor orkesttraining (bij bijv. trombone) of voor bandtraining (waar meer pop-instrumenten worden gebruikt). Muziek is het minst competitief aangezien de kinderen allemaal hun moment krijgen, maar het kan soms wel vechten zijn voor de solo.
    (Audities muziek beginnen in RPG, ná introductieweek)

    Leerlingen
    STOP VROUWEN & THEATER
    Naam — Leeftijd — FC — Q — Pagina
    Theatre
    Juniors
    • Nina Sarita Wendell — 16 — Charlotte S. McKee — Anticyclone — 1.2
    • Bart Ruben Cornelissen — 16 — Colton Haynes — Panix — 1.4 (int.)
    •
    •
    Seniors
    • Amaryllis Regina Sanchez — 17 — Zoe Aggeliki — Camhanaich — 1.2
    • Julian Harrison — 17 — Logan Lerman — SphinxX — 1.4
    • Gereserveerd voor ANTI
    • Eldan Dean Caiden — 17 — Khylin Rhambo — Aemilin — 1.4

    Dance
    Juniors
    • Gereserveerd voor _patch (int.)
    • Gereserveerd voor _AnneFleur_
    • Gereserveerd voor shairell
    •
    Seniors
    • Gereserveerd voor CharliePuth
    •
    • Naam — Leeftijd — Bryden Jenkins — Poshlost — Pagina
    •

    Music
    Juniors
    • Gereserveerd voor XY
    • Cari Easton — 16 — Maisie Williams — Gibigianna — 1.1
    •
    •
    Seniors
    • Gereserveerd voor SpinxX
    • Charlotte Benneth— 17 — Lisa Marie — Sempre — 1.2
    • Gereserveerd voor shairell
    •

    TOPICS
    • rollentopic
    • [url=]speeltopic[/url]


    HUIZING
    De huizing van de leerlingen wordt door het NYAFPA geregeld, de school huurt van het schoolgeld een deel van een gebouw af. Mede hierdoor is het schoolgeld voor de leerlingen hoger dan gemiddeld. De kinderen delen met zijn vieren een kamer, gebaseerd op leeftijd. Ook zijn de kamers unisex, heren en dames zitten dus samen op een kamer. Het gebouw dat deels gehuurd wordt ligt zo een drie minuten lopen van de Academy af. Aan het begin van het jaar, in de introductieweek, worden de kamergenoten bekend gemaakt.
    Kamerindeling
    tekst

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 14:55 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Wanneer gaan we hiermee beginnen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ook Emma/Madison zoekt nog relaties
    (Lekker op tijd)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 7:30 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    Ook Emma/Madison zoekt nog relaties
    (Lekker op tijd)


    Ik heb Julian voor je?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben niet zo goed met relaties op voorhand afspreken, dus als het niemand stoort, bespreek ik die pas zodra het plan er is om de characters te laten interageren. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Relatielijstje Blake Martínez
    Ik heb even wat indrukken/voorstellen geschreven, zeg maar als je toevoegingen hebt of het er niet mee eens bent.

    Cari Easton~ Cari is niet de persoon die Blake meteen zou opmerken, maar doordat zij ook in de afdeling muziek zit zou hij haar wel hebben leren kennen na een tijdje, gezien hij graag zijn mede-muziekliefhebbers leert kennen. Het lijkt me wel dat hij zich over haar zou ontfermen als een grote broer, maar niet overdreven. Eerder door af en toe te vragen hoe het met haar gaat of haar te beschermen voor eventuele pestkoppen.

    Charlotte ‘Charlie’ Bennet~ Door haar tattoos en het feit dat ze een echte Rock ’n Roll lady is zal Blake haar zeker wel mogen. Een vriendschap zit er wel in voor de twee, maar volgens mij niet meer -als in liefde. Misschien dat ze ook weleens samen een feest organiseren?

    Nina Sarita Wendell~ Jouw voorstel vond ik wel goed!

    Amaryllis Regina Sanchez~ De twee volgen allebei Arabisch en kennen elkaar ook van dat vak. Aangezien Blake zelf redelijk onzeker is over zijn zang en Amaryllis een geweldige zangeres is zal de jongeman niet lang twijfelen om haar hulp te vragen.

    Dakota Adelle Volturi~ Ik heb geen inspiratie voor deze. Zeg het maar als jij wat weet!

    Ash Jonathan Wakefield~ Wel, de twee hebben hoogstwaarschijnlijk samen band training dus daarvan zullen ze elkaar wel kennen. Misschien dat ze af en toe samen roken?

    Emma Madison Williams~ Ik heb niet echt een idee, gezien ze eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, behalve feestjes. Zeg het maar als jij iets weet!

    Eldan Dean Caiden~ Hmm, dit is een moeilijke. De twee zijn eigenlijk heel verschillend en soms ook weer gelijk. Ik weet niet of je dit iets positief kunt noemen. En eigenlijk heb ik ook niet echt een idee voor een relatie op dit moment, jij?

    Eleanora Mae Kinsley~ Blake zal geïnteresseerd zijn in deze jongedame, niet alleen door haar uiterlijk (oké, wel voor een groot deel), maar ook omdat ze redelijk stil is zal hij zijn moeite doen om haar wat beter te leren kennen lijkt me.

    Julian Harrison~ Om één of andere reden denk ik dat Blake hem heel erg zou mogen en ze dus wel bevriend zouden kunnen zijn. Verder heb ik op dit moment niet echt een idee, jij wel?

    Bart Ruben Cornelissen~ I’m not sure, maar volgens mij zouden Bart en Blake niet echt goed overeen komen.

    Scelfleah Scarlett Lewis~ Ondanks dat ze zichzelf beschrijft als iemand waarbij je niet in de buurt moet komen, zal Blake het toch wel proberen als de nieuwsgierige jongen die hij is, al zal Scelfleah daar niet heel erg blij mee zijn waarschijnlijk.

    Harper Jules Hastings~ Ik denk dat de twee wel bevriend kunnen zijn. Misschien dat ze elkaar kennen van een feest?

    Samuel Daniel Watson~ Ik weet niet echt iets. Ze kunnen elkaar wel kunnen van band training?

    Luc Tobias Jenssons~ Ik weet eigenlijk niet of ze wel of niet met elkaar om kunnen gaan, of dat ze elkaar mogen. Jij?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 21:45 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Mijn rol afmaken is helemaal langs me heengegaan door het werken de afgelopen dagen. Ik ga het nu gelijk afronden en kijken hoe of wat ^^

    Iemand verder nog voor Eleanora?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    1965 schreef:
    Relatielijstje Blake Martínez
    Ik heb even wat indrukken/voorstellen geschreven, zeg maar als je toevoegingen hebt of het er niet mee eens bent.
    Cari Easton~ Cari is niet de persoon die Blake meteen zou opmerken, maar doordat zij ook in de afdeling muziek zit zou hij haar wel hebben leren kennen na een tijdje, gezien hij graag zijn mede-muziekliefhebbers leert kennen. Het lijkt me wel dat hij zich over haar zou ontfermen als een grote broer, maar niet overdreven. Eerder door af en toe te vragen hoe het met haar gaat of haar te beschermen voor eventuele pestkoppen.

    Charlotte ‘Charlie’ Bennet~ Door haar tattoos en het feit dat ze een echte Rock ’n Roll lady is zal Blake haar zeker wel mogen. Een vriendschap zit er wel in voor de twee, maar volgens mij niet meer -als in liefde. Misschien dat ze ook weleens samen een feest organiseren?

    Nina Sarita Wendell~ Jouw voorstel vond ik wel goed!

    Amaryllis Regina Sanchez~ De twee volgen allebei Arabisch en kennen elkaar ook van dat vak. Aangezien Blake zelf redelijk onzeker is over zijn zang en Amaryllis een geweldige zangeres is zal de jongeman niet lang twijfelen om haar hulp te vragen.

    Dakota Adelle Volturi~ Ik heb geen inspiratie voor deze. Zeg het maar als jij wat weet!

    Ash Jonathan Wakefield~ Wel, de twee hebben hoogstwaarschijnlijk samen band training dus daarvan zullen ze elkaar wel kennen. Misschien dat ze af en toe samen roken?

    Emma Madison Williams~ Ik heb niet echt een idee, gezien ze eigenlijk niets met elkaar te maken hebben, behalve feestjes. Zeg het maar als jij iets weet!

    Eldan Dean Caiden~ Hmm, dit is een moeilijke. De twee zijn eigenlijk heel verschillend en soms ook weer gelijk. Ik weet niet of je dit iets positief kunt noemen. En eigenlijk heb ik ook niet echt een idee voor een relatie op dit moment, jij?

    Eleanora Mae Kinsley~ Blake zal geïnteresseerd zijn in deze jongedame, niet alleen door haar uiterlijk (oké, wel voor een groot deel), maar ook omdat ze redelijk stil is zal hij zijn moeite doen om haar wat beter te leren kennen lijkt me.

    Julian Harrison~ Om één of andere reden denk ik dat Blake hem heel erg zou mogen en ze dus wel bevriend zouden kunnen zijn. Verder heb ik op dit moment niet echt een idee, jij wel?

    Bart Ruben Cornelissen~ I’m not sure, maar volgens mij zouden Bart en Blake niet echt goed overeen komen.

    Scelfleah Scarlett Lewis~ Ondanks dat ze zichzelf beschrijft als iemand waarbij je niet in de buurt moet komen, zal Blake het toch wel proberen als de nieuwsgierige jongen die hij is, al zal Scelfleah daar niet heel erg blij mee zijn waarschijnlijk.

    Harper Jules Hastings~ Ik denk dat de twee wel bevriend kunnen zijn. Misschien dat ze elkaar kennen van een feest?

    Samuel Daniel Watson~ Ik weet niet echt iets. Ze kunnen elkaar wel kunnen van band training?

    Luc Tobias Jenssons~ Ik weet eigenlijk niet of ze wel of niet met elkaar om kunnen gaan, of dat ze elkaar mogen. Jij?


    Jule en Blake kunnen idd wel vrienden zijn ^^ naast Theater vind Julian muziek ook heel erg leuk, dus misschien dat ze die interesse delen ofzo? Heb jij nog een idee?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb ook maar eens een lijstje gemaakt voor Charlie, laat maar weten of jullie het er mee eens zijn of andere ideeën hebben!

    Cari Easton: Waarschijnlijk zal Charlie niet weten wie Cari is en ook geen beeld krijgen bij haar naam. Waarschijnlijk zullen de twee langs elkaar af leven.
    Nina Wendell: Charlie zal Nina wel een aardig meisje vinden en haar passie voor theater interessant vinden, hoewel ze zelf er niet echt van houdt. Wellicht dat ze in een beginnende 'vriendschapsfase' zitten waarin ze nog een beetje aftasten of ze werkelijk goed met elkaar om kunnen gaan? (Ik ben dol op je rol trouwens!)
    Amaryllis Sanchez: Ik denk dat Charlie Amaris waarschijnlijk een beetje als een strevertje ziet en ik kan me voorstellen dat het niet geweldig klikt tussen de twee.
    Dakota Volturi: Ook de naam Dakota zal bij Charlie geen belletje doen rinkelen.
    Ash Wakefield: Charlie zal hem grotendeels als competitie zien en zijn woede aanvallen grappig vinden. Ik zie ze niet per sé als vrienden, maar ik denk wel dat ze elkaar zouden mogen.
    Emma Williams: Waarschijnlijk vindt Charlie haar een kiss-ass en zal ze niet erg dol zijn op de blondine. Niet dat ze vervelend tegen Emma zou zijn maar gezien het enorme verschil tussen hun houdingen in de lessen kan ik me niet voorstellen dat ze het goed met elkaar kunnen vinden.
    Eldan Caiden: Ook Eldan zal niet direct Charlie's aandacht grijpen, misschien dat ze hem kent van wat verpichtte voorstellingen die ze moest bijwonen en zijn humor leuk vindt, maar verder zullen ze niet veel met elkaar hebben denk ik zo.
    Eleanora Kingsley: Ehm ja klinkt misschien als herhaling, maar Charlie is nu eenmaal een persoon die nogal opzichzelf gericht is, maar ik denk niet dat ze vrienden zijn noch bekenden van elkaar.
    Julian Harrison: Julian is een hele goede vriend van Charlie en al vanaf het moment dat ze elkaar leerden kennen zetten ze samen de boel op stelten.
    Bart Cornelissen: Ik denk dat Charlie en Bart óf enorm vaak ruzie hebben óf gewoon langs elkaar af leven. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat ze erg snel zullen botsen het feit dat hij snel geraakt is en Charlie nogal ondoordachte dingen zegt.
    Scelfleah Lewis: Gezien ze liever geen gezelschap heeft kan ik me niet voorstellen dat Charlie haar überhaupt kent.
    Harper Hastings: Harper is waarschijnlijk een van de weinige meisjes waarmee Charlie het zou kunnen vinden. Ik zie de twee wel als hele goede vriendinnen en inderdaad, het is denk ik een leuk idee als ze elkaar pas écht hebben ontmoet op een feestje.
    Samuel Watson: Ehm ja geen idee eigenlijk. Ik denk dat Charlie hem wel een knappe kerel vindt maar verder zou ik zo even niks weten.
    Blake Martínez: Blake staat onder haar sneltoets en is de persoon die in principe alles over haar weet. Al vanaf het moment dat ze hem leerde kennen wist Charlie direct dat hij eigenlijk gewoon haarzelf in mannelijke vorm was. Ze ziet hem als haar beste vriend, partner in crime en hoewel ze absoluut geen relatie met hem zou willen kan ze wel wat vinnig reageren als een meisje te veel aandacht van hem vraagt.
    Luc Jenssons: Luc en Charlie zijn door de jaren heen naar elkaar toe gegroeid. In het begin kon ze het niet geweldig met hem vinden maar hij maakte zijn reputatie waar door echt een allemansvriend te zijn. Echter groeien ze nog steeds naar elkaar toe en Charlie begint te merken dat de gevoelens die voor hem heeft weleens wat meer kunnen zijn dan ze op voorhand had verwacht. Ze is er echter nog niet zeker of die gevoelens genoeg zijn om hun vriendschap te riskeren.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb Julian voor je?

    Ik zal zijn personage morgen doorlezen vandaag heb ik geen tijd meer :)

    Het indrukkenlijstje van charlie vind ik verder prima dan hebben ze gewoon een stille haat voor elkaar. En dat ze dat van elkaar weten en er geen heibel om gaan trappen of dat ze echte haters van elkaar zijn op die manier dat iedereen het weet :')

    Ik zal morgen ook even naar het personage van Blake kijken

    CharliePuth schreef:
    Mijn rol afmaken is helemaal langs me heengegaan door het werken de afgelopen dagen. Ik ga het nu gelijk afronden en kijken hoe of wat ^^

    Iemand verder nog voor Eleanora?
    Ik heb Emma voor je?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 8:13 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    1965 schreef:
    Relatielijstje Blake Martínez
    Ik heb even wat indrukken/voorstellen geschreven, zeg maar als je toevoegingen hebt of het er niet mee eens bent.


    Eleanora Mae Kinsley~ Blake zal geïnteresseerd zijn in deze jongedame, niet alleen door haar uiterlijk (oké, wel voor een groot deel), maar ook omdat ze redelijk stil is zal hij zijn moeite doen om haar wat beter te leren kennen lijkt me.



    Ik vind dit goed

    @_patch, heb je toevallig ideeën?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alles met Eldan is goedd


    take risks

    Sempre schreef:
    Ik heb ook maar eens een lijstje gemaakt voor Charlie, laat maar weten of jullie het er mee eens zijn of andere ideeën hebben!
    Blake Martínez: Blake staat onder haar sneltoets en is de persoon die in principe alles over haar weet. Al vanaf het moment dat ze hem leerde kennen wist Charlie direct dat hij eigenlijk gewoon haarzelf in mannelijke vorm was. Ze ziet hem als haar beste vriend, partner in crime en hoewel ze absoluut geen relatie met hem zou willen kan ze wel wat vinnig reageren als een meisje te veel aandacht van hem vraagt.

    Goed idee! Ik zie hen inderdaad ook wel als beste vrienden en partners in crime :Y)


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jule en Blake kunnen idd wel vrienden zijn ^^ naast Theater vind Julian muziek ook heel erg leuk, dus misschien dat ze die interesse delen ofzo? Heb jij nog een idee?

    Misschien dat ze samen weleens naar muziek luisteren? Of dat Blake hem basgitaar leert spelen?


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    @Sempre en @1965 ik vind het goed!
    Verder staat op pagina vier mijn indrukkenlijstje (wat ik al ben vergeten en zo even ga aanpassen want ik ben een paar dagen weggeweest ;$
    Gimme a minute


    tya


    HARPER JULES HASTINGS • INDRUKKEN

    Schuingedrukt is zeker (: Ben ik iemand vergeten of heeft iemand zich inmiddels afgemeld?
    • Cari Easton
          Cari is denk ik iets te verlegen om daadwerkelijk bevriend te zijn met Harper.
    • Aerate's personage
          Ze zijn roomies maar verder heb ik obv nog niets ^^
    • Charlotte Benneth
          Ik zie Charlotte en Harper zeker bevriend raken, beide hebben ze tattoos en delen ze hun ‘‘non-mainstream’’ muzieksmaak. Misschien kunnen ze elkaar op een feestje ontmoet hebben?
    • Nina Sarita Wendell
          Ik zie ze wel overeenkomen, alleen weet ik nog niet precies hoe.
    • Amaryllis Regina Sanchez
          Amaryllis is denk ik de seriousness die Harper af en toe mist, of ze echt goed bevriend kunnen zijn weet ik niet precies.
    • Dakota Adelle Volturi
          Ze doen beide dans dus waarschijnljik kennen ze elkaar daar dan van. Harper kan haar eerlijkheid wel waarderen denk ik.
    • Ash Jonathan Wakefield
          Harper vindt het leuk dat hij ook tattoos heeft, gezien er niet velen zijn op de school die dit hebben, en hun stijl lijkt op elkaar. Ik denk dat ze elkaar wel zullen mogen, ondanks dat hij nogal snel geïrriteerd is en Harper hier niet goed tegenkan.
    • Emma Madison Williams
          Beiden volgen ze dezelfde dans, en houden ze wel van een feestje. Misschien kan Harper haar eens meeslepen naar een van haar ‘‘foute’’ feestjes?
    • Eldan Dean Caiden
          Buiten hun liefde voor de kleur groen, zie ik niet veel gelijkenissen hehe. Ik denk niet dat Harper en Eldan ontzettend goed bevriend kunnen raken, maar ze zal hem zeker wel aardig vinden.
    • Eleanora Mae Kinsley
          Ik denk niet dat Harper snel op haar af zal stappen omdat ze erg verlegen en stil overkomt, maar als ze ‘‘opbloeit’’ kan Harper haar wel waarderen denk ik.
    • Julian Harrison
          Ze zal waarschijnlijk afgeschrikt worden door zijn reputatie, en zal hem niet snel aanspreken. Ze zijn dan wel roommates, dus ze zal er proberen het beste van te maken
    • Bart Ruben Cornellisen
          Ze vindt hem vooral interessant om het feit dat hij een uitwisselingsstudent is, en ze altijd al eens naar Nederland wilde gaan. Ze heeft hem in zijn eerste tijden wegwijs gemaakt op de academie.
    • Scelfleah Scarlett Lewis
          Ook Scelfleah is nogal wat verlegen om goed bevriend te zijn met Harper.
    • Samuel Daniel Watson
          Harper likes tats, ik denk dat ze hem wel ziet zitten.
    • Blake Martínez
          Hm, who doesn't like a guitarplayer? Waarschijnlijk hebben ze elkaar ontmoet op een feestje.
    • Luc Tobias Jenssons
          Harper vindt hem vast aardig, en zal vast wel eens gebruik maken van zijn hulp voor een optreden, gezien ze beide seniors van dans zijn.


    tya