• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • Nakamura • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Tarrant • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 22:32 ]


    I love you 3000 <3

    Van mij mogen ze ook reageren. Zie tbh niet in waarom ze moeten wachten c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha nou mijn excuses dat ik niet heb gepost vandaag of gisteren, ik was nou eenmaal ontzettend druk haha. Maar laat je vooral niet tegenhouden door mij


    tya

    Poshlost schreef:
    Haha nou mijn excuses dat ik niet heb gepost vandaag of gisteren, ik was nou eenmaal ontzettend druk haha. Maar laat je vooral niet tegenhouden door mij

    U a busy woman. *//*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    U a busy woman. *//*

    I am :Y)


    tya

    Kunnen de helhonden zelf ook teleporteren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Poshlost schreef:
    (...)
    I am :Y)

    Lilith is badass.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Lilith is badass.

    En erg reckless and kinda stupid as well.
    Oh well, her faith not mine (A)


    tya

    Velaris schreef:
    Kunnen de helhonden zelf ook teleporteren?

    Nee, die van Naz alleen wanneer hij het 'een opdracht geeft/summoned'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Nee, die van Naz alleen wanneer hij het 'een opdracht geeft/summoned'.

    Helaas kan dat ook niet, alleen lucifer kan een hell wezen laten teleporteren,

    Dus Casper de vriendelijke hell hound moet gewoon lopend naar zijn baasje komen.
    Maar het zou best kunnen dat ze aardig snel zijn etc.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Helaas kan dat ook niet, alleen lucifer kan een hell wezen laten teleporteren,

    Dus Casper de vriendelijke hell hound moet gewoon lopend naar zijn baasje komen.
    Maar het zou best kunnen dat ze aardig snel zijn etc.

    Bluh. Mag je zelfs dat niet zelf verzinnen? Dat leek me het meest logische, omdat het zíjn huisdier is :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Bluh. Mag je zelfs dat niet zelf verzinnen? Dat leek me het meest logische, omdat het zíjn huisdier is :'D

    Sorry maar dat staat al vanaf het begin bij de krachten en ik had er eerlijk gezegd niet bij na gedacht dat de demonen eventueel een huisdier zouden nemen.

    Maar omdat ik ook weer niet de moeilijkste ben, wil ik best toestaan dat elk demon (als ze een huisdier hebben) met een dier een speciale band heeft waar door dat dus wel kan. Maar dan mag het er echt maar een zijn en zijn ze niet in staat om zulke dingen ook maar met andere wezens te doen. En wat die band ongeveer in houd mogen jullie ook zelf bepalen. Maar het moet wel een beetje realistisch zijn en vergeet niet dat dieren soms ook een eigen wil hebben hoe goed je ze ook getraind en afgericht hebt.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Sorry maar dat staat al vanaf het begin bij de krachten en ik had er eerlijk gezegd niet bij na gedacht dat de demonen eventueel een huisdier zouden nemen.

    Maar omdat ik ook weer niet de moeilijkste ben, wil ik best toestaan dat elk demon (als ze een huisdier hebben) met een dier een speciale band heeft waar door dat dus wel kan. Maar dan mag het er echt maar een zijn en zijn ze niet in staat om zulke dingen ook maar met andere wezens te doen. En wat die band ongeveer in houd mogen jullie ook zelf bepalen. Maar het moet wel een beetje realistisch zijn en vergeet niet dat dieren soms ook een eigen wil hebben hoe goed je ze ook getraind en afgericht hebt.

    Dat maakt niks uit, maar waar staat dat dan? Het maakt voor mij niet zoveel uit, maar dat leek mij het logische omdat het zijn bezit is. Het is logisch dat ze niet altijd luisteren, zoals altijd als je zelf naar het algemeen met huisdieren kijkt, en het is ook niet mijn bedoeling om het onrealistisch te doen. Ik denk daar echt wel over na.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Dat maakt niks uit, maar waar staat dat dan? Het maakt voor mij niet zoveel uit, maar dat leek mij het logische omdat het zijn bezit is. Het is logisch dat ze niet altijd luisteren, zoals altijd als je zelf naar het algemeen met huisdieren kijkt, en het is ook niet mijn bedoeling om het onrealistisch te doen. Ik denk daar echt wel over na.


    Onder de spoiler van demonen en dan krachten
    De kracht zelf heeft de naam Conjuration


    I love you 3000 <3

    Poshlost schreef:
    (...)
    En erg reckless and kinda stupid as well.
    Oh well, her faith not mine (A)

    Hahaha, oh, wat een medeleven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ondina schreef:
    (...)

    Onder de spoiler van demonen en dan krachten
    De kracht zelf heeft de naam Conjuration

    Oke. Ik zie het inderdaad staan. Sorry, ik heb niet alle dingen (sommigen) doorgelezen heel snel, omdat ik toen in een haast was hehe en was het later toen totaal vergeten. Als je het niet wilt, dan laten we het gewoon zo en moeten ze maar met de poot hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.