• Hooi! (:

    Zodra ik weer centjes heb gespaard (ik moet hoognodig deze week weer de straat op lol) wil ik graag mijn gedichten laten drukken. Gewoon voor mezelf zegmaar.
    Maaaar, ik wil natuurlijk wel dat mijn boekje een leuke cover zal hebben! Ik heb geen flauw idee van de maten etc. En ik heb ook geen enkel idee wat voor plaatjes ik er graag in wil.

    ''Yolanda's gedichtenbundel'' is dénk ik de titel. Zonder de aanhalingstekens. xd Graag heb ik er dénk ik ook ''Yolanda Lelijveld'' op (ook zonder aanhalingstekens xd). Maar als er een cover gemaakt kan worden mét titel en zónder titel, zou dat heel fijn zijn. Zelf wil ik ook nog het een en ander proberen, maar aangezien mijn coverskills niet geheel geweldig zijn, wilde ik toch graag jullie geweldige Q'ers ook om hulp vragen.

    Dusseh, zouden jullie me willen helpen? Alvast heeeeeeeeel erg bedankt! En ik ben reuze benieuwd! _O_


    Eisen:
    Titel: Yolanda's Gedichtenbundel
    Titel2: Yolanda Lelijveld
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Dromerig. Ikzelf denk dan al snel aan wolken bijvoorbeeld. Hoewel ik bloemen ook erg mooi vind. Wist je dat de ''Yolanda'' een bloemensoort is? Een geel viooltje met een paars 'hartje' erin. c:

    Mijn eigen pogingen:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)


    Voor ooit een keer. Ik heb er op t moment nèt geen geld voor dus neem je tijd maar. ^^
    Dankjewel alvast! :3


    Okii helemaal top. Dan kan ik het gewoon maken, zodra ik wel tijd heb c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een leuk idee - ik hoop dat je het met me eens bent x)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hier zijn je covers:


    Klik of sleep naar een nieuw tabblad voor de volledige grootte



    Klik of sleep naar een nieuw tabblad voor de volledige grootte


    Voor allebei heb ik ze ook zonder titel, en ik kan er eventueel jouw naam nog op zetten ^^

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 13:19 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Hier zijn je covers:


    Klik of sleep naar een nieuw tabblad voor de volledige grootte



    Klik of sleep naar een nieuw tabblad voor de volledige grootte


    Voor allebei heb ik ze ook zonder titel, en ik kan er eventueel jouw naam nog op zetten ^^

    Ik kom even zeggen dat ik die eerste echt heel erg mooi vind c:
    *Verlaat dit topic weer*


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik kom even zeggen dat ik die eerste echt heel erg mooi vind c:
    *Verlaat dit topic weer*

    Bedankt (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Mijn poging,... :S






    ~My Mind Is Free~





    Waarschijnlijk zit de sfeer niet echt in de goede buurt, maar kijk maar wat je ervan vindt, haha


    obsessive rage

    Mijn poging (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 21:35 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wanneer kies je een cover? c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Wanneer kies je een cover? c:


    Weet ik nog niet. Anna wilde ook nog wat maken en ik wacht het liefst iedereen af en probeer ondertussen zelf ook t een en ander omdat ik dat leuk vind. (: plus vandaag bijvoorbeeld heb ik niet eens de tijd om een cover uit te kiezen.

    Ik vind je covers trouwens super leuk, maar kan de J van mijn naam de Y van Yolanda worden? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Weet ik nog niet. Anna wilde ook nog wat maken en ik wacht het liefst iedereen af en probeer ondertussen zelf ook t een en ander omdat ik dat leuk vind. (: plus vandaag bijvoorbeeld heb ik niet eens de tijd om een cover uit te kiezen.

    Ik vind je covers trouwens super leuk, maar kan de J van mijn naam de Y van Yolanda worden? :p

    Good job Melis Jahoor, ik heb de PSD's nog ^^


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 10:46 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Good job Melis Jahoor, ik heb de PSD's nog ^^




    Hahaha x)
    Maar dankjewel! Iedereen maakt me t kiezen nu al moeilijk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeeh ik heb net een ideee bedacht, ga er even mee bezig en post hem zo snel mogelijk in het topic (:


    take risks

    Aemilin schreef:
    Oeeh ik heb net een ideee bedacht, ga er even mee bezig en post hem zo snel mogelijk in het topic (:


    Oeh ik ben benieuwd!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •




    Ik heb hem geprobeerd niet al te druk te maken, maar wel een droom achtig effect over te geven, mede dankzij de dromenvanger. Alles kan nog worden aangepast & ik hoop dat je het wat vind (:


    take risks