• Hooi! (:

    Zodra ik weer centjes heb gespaard (ik moet hoognodig deze week weer de straat op lol) wil ik graag mijn gedichten laten drukken. Gewoon voor mezelf zegmaar.
    Maaaar, ik wil natuurlijk wel dat mijn boekje een leuke cover zal hebben! Ik heb geen flauw idee van de maten etc. En ik heb ook geen enkel idee wat voor plaatjes ik er graag in wil.

    ''Yolanda's gedichtenbundel'' is dénk ik de titel. Zonder de aanhalingstekens. xd Graag heb ik er dénk ik ook ''Yolanda Lelijveld'' op (ook zonder aanhalingstekens xd). Maar als er een cover gemaakt kan worden mét titel en zónder titel, zou dat heel fijn zijn. Zelf wil ik ook nog het een en ander proberen, maar aangezien mijn coverskills niet geheel geweldig zijn, wilde ik toch graag jullie geweldige Q'ers ook om hulp vragen.

    Dusseh, zouden jullie me willen helpen? Alvast heeeeeeeeel erg bedankt! En ik ben reuze benieuwd! _O_


    Eisen:
    Titel: Yolanda's Gedichtenbundel
    Titel2: Yolanda Lelijveld
    Horizontaal/Verticaal: Verticaal
    Sfeer: Dromerig. Ikzelf denk dan al snel aan wolken bijvoorbeeld. Hoewel ik bloemen ook erg mooi vind. Wist je dat de ''Yolanda'' een bloemensoort is? Een geel viooltje met een paars 'hartje' erin. c:

    Mijn eigen pogingen:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 20:13 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Animato schreef:
    (...)

    Hmm. Dat is wel stukken meer in de richting van wat ik bedoel. Zou ''Yolanda's Gedichtenbundel'' misschien wat meer kunnen opvallen? Ik hou van opvallende titels en een wat vagere achtergrond. :Y)




    Zo of nog sterker?


    Happy Birthday my Potter!

    FeorgeWeasley schreef:



    Er zijn onwijs veel gave covers langsgekoen, maar dit was de enige waarvan ik dacht, awh zo schattig (flower) Dus dat moest ikff kijt, erg mooi =)


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    (...)

    Er zijn onwijs veel gave covers langsgekoen, maar dit was de enige waarvan ik dacht, awh zo schattig (flower) Dus dat moest ikff kijt, erg mooi =)

    Haha dankjewel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Anna
    Nee, zo is ie goed. Dankje! c:

    @Lisa
    Haha naahw cute! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vraag me af welke cover je nou uiteindelijk hebt gekozen c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Ik vraag me af welke cover je nou uiteindelijk hebt gekozen c:


    SORRY! Je hebt helemaal gelijk, ik had nog moeten kiezen! D:
    Aan de ene kant ben ik het gewoon glad vergeten doordat er zoveel gaande is thuis, aan de andere kant heb ik net de covers opnieuw bekeken en kan ik niet kiezen tussen een eigen cover, en een andere cover. Ik wil graag mijn cover kiezen, omdat ik die zelf heb gemaakt, en daar best trots op ben. Maar jullie hebben ook zo je best gedaan dus dat verdient ook wel een keuze tussen jullie covers! En dus is de keuze onwijs moeilijk. :c

    Maar ik kan niet kiezen tussen deze twee:



    &


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die van Mentys en Punkish zijn echt cool!

    Die van jou, met de paarsige wolken, vind ik ook echt mooi!

    Goodluck en super leuk dat je het laat drukken voor jezelf!

    Spannend, hihi


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Die van devinsport had ik gemist: wauw