• Augustus 2016., Het EK is afgelopen en de trainingen zijn weer in volle gang, alle competities komen langzaam weer op gang. Zo ook de Primera División van Spanje. Real Madrid, FC Barcelona en ook het sterrenteam van Real Alicante maken de competitie tot een van de favorieten. Maar het leven van een voetballer bestaat niet enkel uit trainen en spelen, het leven ernaast kan ook nog aardig wat met zich mee brengen. Van paparazzi die de grote sterren van Alicante willen vastleggen, tot de WAGs die ze ondanks hun drukke schema tevreden moeten stellen. Het leven is niet simpel en zelfs je idolen op het veld hebben zo hun geheimen en problemen. De grote vraag blijft natuurlijk wel... Staan ze aan het einde van het seizoen met bekers in hun handen en blije supporters, of wordt het allemaal teveel en het seizoen een regelrechte ramp...


    • Rollen
    Voetballers ~ VOL
    - Elijah Faisal Rodriguez-Amrani ~ Spits - Valor 1.1
    - Alfie Jamie Doyle ~ Rechtse middenvelder - Kots 1.3
    - Raoul Zygmunt Mierzejewski ~ Centrale middenvelder - NlRVANA 1.1
    - Kristian Yngvar Tómasson ~ Keeper - Ziegler 1.2
    - Ilya Milan Kalev ~ Left-back - PeterMaximoff 1.4
    - Axel Gísli Tomasson ~ Centrale verdediger - Syoxisia 1.6


    WAGs ~ (= wives and girlfriends) VOL
    - Kyra Isabelle del Rossi ~ Valor 1.4
    - Skye Raena Buchanan ~ NlRVANA 1.2
    - Karina Caoimhe SØrensen ~ Velaris 1.5
    - Chardonnae Lively Stratov ~ Sociopaths 1.4
    - Amaris Santana Rodriguez ~ Ziegler 1.3
    - Nerea Luvina Duena ~ Canagan 1.6
    - Addison Amelia Montgomery ~ MrsHummels 1.6


    • Regels
    ~ Probeer redelijke stukken te schrijven. 200-250 woorden is makkelijk te doen.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Dit wordt geen sneltrein rpg.
    ~ Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Koppels
    Elijah x Amaris
    Alfie x Skye
    Raoul x Kyra (Sorta)
    Kristian x Karina
    Ilya x Chardonnae
    Abejundio x
    Jacoby x
    Axel x Nerea

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 20:23 ]


    El Diablo.

    Dit heb ik tot nu toe voor Ilya:
    Chardonnae Lively Stratov Ilya en Char hebben elkaar leren kennen in Moskou, waar zij met haar ouders elk jaar naartoe terugkeerde, en waar hij toen voetbalde. Ilya had net de breuk met Skye achter de rug, en de aanwezigheid van de dame hielp hem zijn hartenzeer iets vergeten. Toch was het van korte duur, tot zij weer terugging naar haar thuis. Ilya had gedacht haar nooit meer te zien, maar een paar jaar later kwamen ze elkaar in Schotland weer tegen. Zij was er op stage en hij speelde inmiddels al een aantal jaren voor Celtic. Ze kwamen elkaar tegen op het Russische consulaat tijdens een feest voor de Dag van de Overwinning. Heel snel bloeide er iets tussen de twee op. Char moest terug naar Spanje om haar studie af te ronden, waar al snel Ilya zich bij haar voegde toen hij werd overgeplaatst naar Alicante, wat een mooie bijkomstigheid was, anders had hij haar gevraagd terug te komen naar Glasgow. Inmiddels begint de relatie zeer serieus te worden en zit hij eraan te denken om haar ten huwelijk te vragen.
    Skye Raena Buchanan Ilya heeft Skye leren kennen tijdens een trainingszomer in Engeland van Spartak Moskou. Het begon als een zomerfling, maar groeide uit tot een relatie met echte gevoelens. Ze hebben het alleen nooit echt tot een serieuze relatie kunnen laten komen, omdat hij alweer terug moest naar Rusland. Ze probeerden het nog even om een langeafstandsrelatie in stand te houden, maar het contact verwaterde, waardoor Ilya uiteindelijk besloot het uit te maken, zodat ze allebei hopelijk door konden met hun levens, al is het nooit uitgesproken, wat de situatie tussen de twee erg ongemakkelijk maakt. Ilya heeft lang pijn en verdriet om haar gehad, maar zal dit nooit toegeven.
    Kristian Yngvar Tómasson Ilya vind troost bij Kris, zeker als de heimwee er bij hem weer hard inhakt. Hij ziet Kris als een soort grote broer en als er ook iets mis is, is Kris degene waar hij naartoe gaat, als hij naar iemand toe gaat. Nu is Ilya niet een persoon die snel zijn ei kwijtraakt bij mensen, maar af en toe, soms ook op aandringen, doet het hem toch goed om in elk geval een deel van zijn hart te luchten.


    Bowties were never Cooler

    Welke jongens zijn nog vrij heb nog steeds niemand voor Abi. Abi staat ook open voor andere relaties.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Welke jongens zijn nog vrij heb nog steeds niemand voor Abi. Abi staat ook open voor andere relaties.


    Ja ik heb dus Anthony maar om eerlijk te zijn denk ik dat ze misschien wat te " kinderachtig " (bij gebrek aan beter woord) is voor hem. Om eerlijk te zijn denk ik dat bij alle vrouwelijke rollen die nog over zijn. :') We zouden wel kunnen doen dat het vooral in het begin oprecht was maar dat ze nu lichtelijk uit elkaar zijn gegroeid?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 17:51 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Philip schreef:
    Welke jongens zijn nog vrij heb nog steeds niemand voor Abi. Abi staat ook open voor andere relaties.


    Ik heb Jacoby voor je?

    Jacoby staat ook nog open voor relaties by the way :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nerea staat - voor wie wil - eventueel al open voor relaties. Ik werk haar langzaamaan steeds een beetje bij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - zie laatste bericht

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 18:26 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Ik kijk zo ff naar iedere heer die zich voor dr opgegeven heb en kijk wie er best bij past... Maar als jullie haar niet goed genoeg vinden wil ik r heus wel veranderen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wie zou met Azandjo (jongen) willen, en samen een idee uitwerken?
    Mijn idee:
    Dan is degene met Ursa, die hen probeert te koppelen.
    Oke wat slecht :P

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 18:27 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    FACE CLAIM PROBLEEM

    1:



    2:



    3:



    4:





    &Iemand die een relatie zou willen met Ursula?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 18:47 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Merenutas schreef:
    FACE CLAIM PROBLEEM

    1:



    2:



    3:



    4:





    &Iemand die een relatie zou willen met Ursula?


    2.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik moet advies geven aan een vriendin, alleen heb ik geen idee =-=


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Canagan schreef:
    Nerea staat - voor wie wil - eventueel al open voor relaties. Ik werk haar langzaamaan steeds een beetje bij.


    Wordt haar vriend nog gemaakt? Want ik zie zijn naam nergens staan. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Wordt haar vriend nog gemaakt? Want ik zie zijn naam nergens staan. c:


    Ja, die komt er aan. Zijn naam staat wel al in mijn rol. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bij Abejundio moet Abigail staan.


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Ursula staat nog open voor relaties


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''