• Augustus 2016., Het EK is afgelopen en de trainingen zijn weer in volle gang, alle competities komen langzaam weer op gang. Zo ook de Primera División van Spanje. Real Madrid, FC Barcelona en ook het sterrenteam van Real Alicante maken de competitie tot een van de favorieten. Maar het leven van een voetballer bestaat niet enkel uit trainen en spelen, het leven ernaast kan ook nog aardig wat met zich mee brengen. Van paparazzi die de grote sterren van Alicante willen vastleggen, tot de WAGs die ze ondanks hun drukke schema tevreden moeten stellen. Het leven is niet simpel en zelfs je idolen op het veld hebben zo hun geheimen en problemen. De grote vraag blijft natuurlijk wel... Staan ze aan het einde van het seizoen met bekers in hun handen en blije supporters, of wordt het allemaal teveel en het seizoen een regelrechte ramp...


    • Rollen
    Voetballers ~ VOL
    - Elijah Faisal Rodriguez-Amrani ~ Spits - Valor 1.1
    - Alfie Jamie Doyle ~ Rechtse middenvelder - Kots 1.3
    - Raoul Zygmunt Mierzejewski ~ Centrale middenvelder - NlRVANA 1.1
    - Kristian Yngvar Tómasson ~ Keeper - Ziegler 1.2
    - Ilya Milan Kalev ~ Left-back - PeterMaximoff 1.4
    - Axel Gísli Tomasson ~ Centrale verdediger - Syoxisia 1.6


    WAGs ~ (= wives and girlfriends) VOL
    - Kyra Isabelle del Rossi ~ Valor 1.4
    - Skye Raena Buchanan ~ NlRVANA 1.2
    - Karina Caoimhe SØrensen ~ Velaris 1.5
    - Chardonnae Lively Stratov ~ Sociopaths 1.4
    - Amaris Santana Rodriguez ~ Ziegler 1.3
    - Nerea Luvina Duena ~ Canagan 1.6
    - Addison Amelia Montgomery ~ MrsHummels 1.6


    • Regels
    ~ Probeer redelijke stukken te schrijven. 200-250 woorden is makkelijk te doen.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Dit wordt geen sneltrein rpg.
    ~ Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Koppels
    Elijah x Amaris
    Alfie x Skye
    Raoul x Kyra (Sorta)
    Kristian x Karina
    Ilya x Chardonnae
    Abejundio x
    Jacoby x
    Axel x Nerea

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 20:23 ]


    El Diablo.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Yess! Hoe lang hebben ze dan al iets?


    Jaartje? In het begin nog erg casual, maar nu ze zo dichtt bij elkaar zijn is het snel serieus geworden?


    Bowties were never Cooler

    Ik wil van Kris een beetje de daddy van het team maken. Degene die de jongens met beide benen op de grond houdt en degene die het hardst zal schreeuwen als iemand op de grond ligt dat die op moet staan.
    Iemand die het daar niet mee eens is? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okay, mijn personages komen pas over sorry 100.000 jaar, omdat mijn proefwerkweek morgen begint. Maar please please, houdt opties open voor mij? *puppy eyes*


    That is a perfect copy of reality.

    Ziegler schreef:
    Ik wil van Kris een beetje de daddy van het team maken. Degene die de jongens met beide benen op de grond houdt en degene die het hardst zal schreeuwen als iemand op de grond ligt dat die op moet staan.
    Iemand die het daar niet mee eens is? c:


    Noh, I like.


    That is a perfect copy of reality.

    Ziegler schreef:
    Ik wil van Kris een beetje de daddy van het team maken. Degene die de jongens met beide benen op de grond houdt en degene die het hardst zal schreeuwen als iemand op de grond ligt dat die op moet staan.
    Iemand die het daar niet mee eens is? c:


    Me likey. Helpt hij Ilya dan ook met zijn heimwee? Of moet zijn meisje dat maar oplossen?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Me likey. Helpt hij Ilya dan ook met zijn heimwee? Of moet zijn meisje dat maar oplossen?


    Nee hoor, hij helpt hem! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik wil van Kris een beetje de daddy van het team maken. Degene die de jongens met beide benen op de grond houdt en degene die het hardst zal schreeuwen als iemand op de grond ligt dat die op moet staan.
    Iemand die het daar niet mee eens is? c:


    Haha, Eli is soms een beetje het type dat kaarten probeert aan te smeren bij anderen dus dat wordt leuk. Maar ik denk dat Eli wel heel wat respect voor m heeft


    El Diablo.

    MaIec schreef:
    (...)

    Haha, Eli is soms een beetje het type dat kaarten probeert aan te smeren bij anderen dus dat wordt leuk. Maar ik denk dat Eli wel heel wat respect voor m heeft


    Hahaha I like that. Kris kan soms wat nors zijn, maar hij bedoelt wel alles goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal morgen wel een relatielijstje proberen te maken voor Abi c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amaris is behoorlijk nieuw in het WAG-leventje. Is er misschien een WAG die haar probeert te helpen, maar eigenlijk haar alleen laat zien hoe ze luxe moet leven haha. Dat zou grappig zijn, aangezien Amaris nog braaf in haar eigen appartementje woont.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Amaris is behoorlijk nieuw in het WAG-leventje. Is er misschien een WAG die haar probeert te helpen, maar eigenlijk haar alleen laat zien hoe ze luxe moet leven haha. Dat zou grappig zijn, aangezien Amaris nog braaf in haar eigen appartementje woont.


    Abi kan wel? Ze is toch al een model dus luxe kan ze wel leven. Zelfs zonder een WAG te zijn. :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Abi kan wel? Ze is toch al een model dus luxe kan ze wel leven. Zelfs zonder een WAG te zijn. :Y)


    Ja, leuk! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Amaris is behoorlijk nieuw in het WAG-leventje. Is er misschien een WAG die haar probeert te helpen, maar eigenlijk haar alleen laat zien hoe ze luxe moet leven haha. Dat zou grappig zijn, aangezien Amaris nog braaf in haar eigen appartementje woont.


    Kari is daar denk ik niet heel geschikt voor, want ze moet zelf ook nog wel wennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Kari is daar denk ik niet heel geschikt voor, want ze moet zelf ook nog wel wennen.


    Abi kan haar ook wel onder haar hoede nemen als je wilt x'd Mommy of the new WAG's


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Jaartje? In het begin nog erg casual, maar nu ze zo dichtt bij elkaar zijn is het snel serieus geworden?


    Yes, sounds perfect


    I don't want you to die, I want you to suffer.