• Augustus 2016., Het EK is afgelopen en de trainingen zijn weer in volle gang, alle competities komen langzaam weer op gang. Zo ook de Primera División van Spanje. Real Madrid, FC Barcelona en ook het sterrenteam van Real Alicante maken de competitie tot een van de favorieten. Maar het leven van een voetballer bestaat niet enkel uit trainen en spelen, het leven ernaast kan ook nog aardig wat met zich mee brengen. Van paparazzi die de grote sterren van Alicante willen vastleggen, tot de WAGs die ze ondanks hun drukke schema tevreden moeten stellen. Het leven is niet simpel en zelfs je idolen op het veld hebben zo hun geheimen en problemen. De grote vraag blijft natuurlijk wel... Staan ze aan het einde van het seizoen met bekers in hun handen en blije supporters, of wordt het allemaal teveel en het seizoen een regelrechte ramp...


    • Rollen
    Voetballers ~ VOL
    - Elijah Faisal Rodriguez-Amrani ~ Spits - Valor 1.1
    - Alfie Jamie Doyle ~ Rechtse middenvelder - Kots 1.3
    - Raoul Zygmunt Mierzejewski ~ Centrale middenvelder - NlRVANA 1.1
    - Kristian Yngvar Tómasson ~ Keeper - Ziegler 1.2
    - Ilya Milan Kalev ~ Left-back - PeterMaximoff 1.4
    - Axel Gísli Tomasson ~ Centrale verdediger - Syoxisia 1.6


    WAGs ~ (= wives and girlfriends) VOL
    - Kyra Isabelle del Rossi ~ Valor 1.4
    - Skye Raena Buchanan ~ NlRVANA 1.2
    - Karina Caoimhe SØrensen ~ Velaris 1.5
    - Chardonnae Lively Stratov ~ Sociopaths 1.4
    - Amaris Santana Rodriguez ~ Ziegler 1.3
    - Nerea Luvina Duena ~ Canagan 1.6
    - Addison Amelia Montgomery ~ MrsHummels 1.6


    • Regels
    ~ Probeer redelijke stukken te schrijven. 200-250 woorden is makkelijk te doen.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Dit wordt geen sneltrein rpg.
    ~ Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Koppels
    Elijah x Amaris
    Alfie x Skye
    Raoul x Kyra (Sorta)
    Kristian x Karina
    Ilya x Chardonnae
    Abejundio x
    Jacoby x
    Axel x Nerea

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 20:23 ]


    El Diablo.

    Ziegler schreef:
    Amaris is behoorlijk nieuw in het WAG-leventje. Is er misschien een WAG die haar probeert te helpen, maar eigenlijk haar alleen laat zien hoe ze luxe moet leven haha. Dat zou grappig zijn, aangezien Amaris nog braaf in haar eigen appartementje woont.


    Skye kan haar wel het fijne bij brengen van golddigger zijn....


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    (...)

    Skye kan haar wel het fijne bij brengen van golddigger zijn....


    Hehehe nice


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Andere mensen die Ilya nog willen kennen?


    Bowties were never Cooler

    - Mine. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    - Mine. ^^


    Enig idee


    Bowties were never Cooler

    Eli en Kyra staan beide nog open voor relaties


    El Diablo.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Enig idee


    Oh nee, ik bedoelde Mine als in MT (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Oh nee, ik bedoelde Mine als in MT (;


    Ow, sorry

    MaIec schreef:
    Eli en Kyra staan beide nog open voor relaties


    Enig idee? Ilya is vrij nieuw in Spanje, dus ik weet niet hoe goed hij de mensen daar al kent.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Andere mensen die Ilya nog willen kennen?


    ik heb nog Raoul voor hem, is mijn beschrijving bij Skye van hun relatie trouwens okay?

    Danuuu, Skye en Kyra iets?


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    (...)

    ik heb nog Raoul voor hem, is mijn beschrijving bij Skye van hun relatie trouwens okay?

    Danuuu, Skye en Kyra iets?


    Dan zit er ergens het probleem dat Ilya Char al heeft leren kennen terwijl die twee samen waren, en Skye haar partner ook, gezien hij pas een paar maanden voor Alicante speelt. Misschien dat Spartak Moskou een langdurig trainingkamp heeft gehad in Engeland en ze elkaar tijdens die tijd snel hebben leren kennen, waarna het afwaterde toen hij weer terugging naar Rusland en hij het uiteindelijk uit heeft gemaakt om haar een kans te gunnen door te gaan, in plaats van de verwaterde relatie in stand te houden?

    Ik weet niet hoe t zal zitten tussen Raoul en Ilya. Ze komen beiden uit Oost-Europa, maar hij is pas kort in Spanje.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 15:19 ]


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Dan zit er ergens het probleem dat Ilya Char al heeft leren kennen terwijl die twee samen waren, en Skye haar partner ook, gezien hij pas een paar maanden voor Alicante speelt. Misschien dat Spartak Moskou een langdurig trainingkamp heeft gehad in Engeland en ze elkaar tijdens die tijd snel hebben leren kennen, waarna het afwaterde toen hij weer terugging naar Rusland en hij het uiteindelijk uit heeft gemaakt om haar een kans te gunnen door te gaan, in plaats van de verwaterde relatie in stand te houden?

    Ik weet niet hoe t zal zitten tussen Raoul en Ilya. Ze komen beiden uit Oost-Europa, maar hij is pas kort in Spanje.


    Ja ik zat ook al te twijfelen over de tijdlijn, ik vind het goed. So more like a 'summer fling' waar ze wel echt gevoelens voor elkaar hadden gekregen maar nooit de kans hebben gehad die echt tot uiting te laten komen omdat hij terug moest? En toen was het over en is Skye niet echt goed omgegaan met de break-up.

    Misschien hebben Spartak Moskou en Cracovia Kraków wel eens tegen overelkaar en kenden ze elkaar al vaag voor Alicante en herkenden ze elkaar toen Ilya bij het team kwam?


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    (...)

    Ja ik zat ook al te twijfelen over de tijdlijn, ik vind het goed. So more like a 'summer fling' waar ze wel echt gevoelens voor elkaar hadden gekregen maar nooit de kans hebben gehad die echt tot uiting te laten komen omdat hij terug moest? En toen was het over en is Skye niet echt goed omgegaan met de break-up.

    Misschien hebben Spartak Moskou en Cracovia Kraków wel eens tegen overelkaar en kenden ze elkaar al vaag voor Alicante en herkenden ze elkaar toen Ilya bij het team kwam?


    Klinkt goed. Een pijnlijk afscheid van een goede zomer.

    In een Oost-Europese competitie ofzo? Klinkt opzich logisch. Dan zou t ook gebeurt kunnen zijn tijdens de jeugdkampioenschappen met Zenit Sint-Petersburg. Of over de jaren een aantal keren. Misschien zelfs nog een keer tijdens Bayern vs Celtic


    Bowties were never Cooler

    MaIec schreef:
    Eli en Kyra staan beide nog open voor relaties


    Ik heb Kari? Al is ze nog niet helemaal af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Klinkt goed. Een pijnlijk afscheid van een goede zomer.

    In een Oost-Europese competitie ofzo? Klinkt opzich logisch. Dan zou t ook gebeurt kunnen zijn tijdens de jeugdkampioenschappen met Zenit Sint-Petersburg. Of over de jaren een aantal keren. Misschien zelfs nog een keer tijdens Bayern vs Celtic


    Jup, erg pijnlijk.

    En ja klinkt goed, tijdens een Champions League of iets... Misschien spelen ze ook voor hun nationale team en dus in het EK?


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    (...)

    Jup, erg pijnlijk.

    En ja klinkt goed, tijdens een Champions League of iets... Misschien spelen ze ook voor hun nationale team en dus in het EK?


    Klinkt goed


    Bowties were never Cooler