• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Rum met 7up is eigenlijk lekkerder dan met cola.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:24 ]


    Your make-up is terrible

    profielenstore starten of nieeeeet?


    Heaven is a place that we all have

    Bruch schreef:
    (...)

    Kom hieeerrr

    omw omw
    Aerate schreef:
    (...)

    nEE PLAYSTATION CONTROLLERS ZIJN GEWELDIGER-ER

    meningen, addie, meningen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    meningen, addie, meningen.


    sorry laatste dag ramadan ik ben een beetje overenthousiast

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:26 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mentys schreef:
    (...)
    meningen, addie, meningen.


    Yush. Ik ben wel Syndicate op pc aan het spelen. Want ja, ik heb Syndicate voor op de pc en op de ps4.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké ik moet gewoon leren leven met deze verslaving blijkbaar. :') Wat doe ik mezelf aan

    Bruch schreef:
    (...)

    Yush. Ik ben wel Syndicate op pc aan het spelen. Want ja, ik heb Syndicate voor op de pc en op de ps4.

    Beh syndicate is zo niiiiiiiice. Maar ik kan dus totes niet op pc spelen. Ik heb die.. uhm.. handelingen daar niet voor :')


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aerate schreef:
    profielenstore starten of nieeeeet?

    Als je het doet ben ik je eerste klant HA want ik kan na er iets is gebeurd met Q een jaar geleden niet eens meer plaatje en tekst naast elkaar zetten terwijl dat vroeger echt mijn ding was


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Waarom voel ik me zo slecht zonder goede reden? :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    He rot op jij kies-wat-meer-een-ruine-is-en-een-gat, ga geen pijn doen jij! Jij en ik weten beiden dat we niet naar de tandarts gaan tenzij ze me helemaal plat spuiten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoechlins schreef:
    (...)
    Als je het doet ben ik je eerste klant HA want ik kan na er iets is gebeurd met Q een jaar geleden niet eens meer plaatje en tekst naast elkaar zetten terwijl dat vroeger echt mijn ding was


    dat zijn de [ columns], [ nextcol] en [ /columns] codes gurl

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    dat zijn de [ columns], [ nextcol] en [ /columns] codes gurl

    O. Nou. Oké maar ik kan het nog steeds niet meer.



    // Sommige mensen kunnen dingen echt mooi formuleren en ik heb nog steeds het gevoel dat ik schrijf als ''Jan loopt naar de vogel. Hij geeft de vogel voer.'' ...Maar dan met heel veel bijzinnen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoechlins schreef:
    (...)
    O. Nou. Oké maar ik kan het nog steeds niet meer.



    // Sommige mensen kunnen dingen echt mooi formuleren en ik heb nog steeds het gevoel dat ik schrijf als ''Jan loopt naar de vogel. Hij geeft de vogel voer.'' ...Maar dan met heel veel bijzinnen.


    OKE IK FIX WEL EEN PROFIEL VOOR JE FAM

    sidenote OMFG NOG EEN HALF UUR VASTEN


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een Cornetto,


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Ik heb een Cornetto,

    Ik niet en ik ben jaloers, maar ik kan toch niks eten vanwege mijn dodelijke klote tic... :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.