• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Fu

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 23:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ach stik er toch in. Mij word gevraagd waarom en ik geef antwoord, krijg ik een shitload aan reacties.
    De wereld is corrupt en als jullie dat niet in willen zien, best, maar laat mij in mijn waarde en de waarheid vertellen.
    Over en uit. Toedeloe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuzzypants schreef:
    Zenuwen. UGH!
    Kan iemand me kalmeren? Een tattoo zetten gaat meevallen, toch? D:

    Waar ga je hem laten zetten? c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik weet t niet. Van mij verdient niemand het en mag voetbal afgeschaft worden, dus aan mij heb je niet veel :')


    Nah, gewoon alle salarissen even in vijf stukjes hakken en vier van de vijf stukjes aan goede doelen geven, vind ik, zo ongeveer. Misschien bij sommige nog meer en bij andere iets minder. Ligt aan het salaris, maar ze hoeven niet zo absurd veel te verdienen. Om nou sportevenementen compleet af te schaffen vind ik niet zo'n goed idee.


    Happy Birthday my Potter!

    Mentys schreef:
    (...)
    Waar ga je hem laten zetten? c:


    Op mijn rechter bovenarm c;


    26 - 02 - '16

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Oke, as you wish. Irrealistisch it is then. Good.
    En wat is er zo Irrealistisch aan dan?


    Heb je dat zelf niet door? Het is wel heel wereldverbeteraar achtig hoor, dat vind ik wel knap, maar come on.. Straks wil je ook nog communisme voorstellen


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Op mijn rechter bovenarm c;

    Armen vallen heel erg mee hoor ik van mensen c: Ik zou je er niet teveel zorgen over maken, komt helemaal goed! En vooral omdat het een mooie wordt; een pootje van Pim toch, als ik het goed heb gelezen? Je krijgt sowieso een mooi iets eruit!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    PhilDunphy schreef:
    (...)

    Heb je dat zelf niet door? Het is wel heel wereldverbeteraar achtig hoor, dat vind ik wel knap, maar come on.. Straks wil je ook nog communisme voorstellen


    Nou, duidelijk voorbeeld van iemand die sport belangrijker vind dan mensenlevens. (Als er meer onderzoek zou zijn zou kanker niet meer dodelijk zijn en zou de verkoudheidniet meer bestaan.) Excuse me, maar dat gaat er bij mij niet in.
    Maar ik had al gezegd klaar te zijn hiermee. Dus stop dan ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mentys schreef:
    (...)
    Armen vallen heel erg mee hoor ik van mensen c: Ik zou je er niet teveel zorgen over maken, komt helemaal goed! En vooral omdat het een mooie wordt; een pootje van Pim toch, als ik het goed heb gelezen? Je krijgt sowieso een mooi iets eruit!


    Is ook zo c;
    Pijn is ook maar tijdelijk.

    NOTE TO SELF: Geen gepieker meer. SSSSHH


    26 - 02 - '16

    Ik weet dat dit vele malen meer te maken heeft met mijn mood vandaag dan met wat er daadwerkelijk gebeurt maar

    bah


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Is ook zo c;
    Pijn is ook maar tijdelijk.

    NOTE TO SELF: Geen gepieker meer. SSSSHH

    Goedzo! Ik wens je veel succes c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Goedzo! Ik wens je veel succes c;


    Thankyou c;


    26 - 02 - '16

    Muggen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    omfg i found heaven


    Heaven is a place that we all have

    Miall schreef:
    Muggen.


    eeeeewwww i hate them


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have