• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 21:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    Serieus alweer op de eerste plek? Ik ga er wat van zeggen (cat)

    Ik hou mijn hart vast voor de BBQ van de klas morgen. Zal ik kunnen eten, that's the question.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo klaar met mijn zus. Altijd mij maar als pispaal gebruiken. Kutwijf dat ze is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeg er dan gewoon iets van, als jullie het zo irritant vinden. Wees geen pussy's door er alleen hier over te zeuren.


    Your make-up is terrible

    So tired...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Assassin schreef:
    Zeg er dan gewoon iets van, als jullie het zo irritant vinden. Wees geen pussy's door er alleen hier over te zeuren.

    Ik zeg alleen dat het lachwekkend is. :')


    Waarom is Shark Tank altijd vermakelijk?


    Caution first, always.

    Ik heb dus een blog en ik heb inmiddels al 5 blogposts gemaakt, maar alleen de introductie staat erop. Het is allemaal veel te diep en vreselijk om het wereldwijde web in te gaan. Why is this my life lmao


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nou, dit heeft me even geduurd om niet te bot over te komen, maar dit staat nu in haar GB.

    Hoi,

    Het valt mij, maar ook heel veel andere leden heel erg op dat je nadat er iets in de spotlight is gezet, vrijwel een aantal minuten daarna meteen weer iets in de spotlight zet.
    Even voor de duidelijkheid; De spotlight veranderd elke 5 seconden, dus jouw verhaal zal wel gezien worden.
    Of gun je andere geen eerste plaats in de spotlight, dat kan natuurlijk op. Maar om eerlijk te zijn begint het ons te irriteren, aangezien wij allemaal het gevoel hebben dat je andere van 'de eerste' plaats wilt afkicken door telkens je verhaal in de spotlight te zetten. Kun je misschien nadenken hoe naar dit is voor mensen die hun kostbare credits gebruiken voor de spot en blij zijn hun verhaal, quiz etc. vooraan te zien en zo weten dat mensen het zien.
    Daarbij weet ik zeker dat heel Quizlet jouw verhaal wel heeft gezien en dat de abonnementen die je nu hebt niet sneller zullen stijgen als je dingen in de spot blijft zetten. Op een gegeven moment interesseren mensen zich er niet meer in en heb je je abonnementen limiet wel bereikt. Hopelijk lees je dit serieus door en denk je een beetje na over hoe mensen zich zullen voelen hierover.

    groetjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke. ik wil echt dood nu. groetjes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RichardSHarmon schreef:
    Nou, dit heeft me even geduurd om niet te bot over te komen, maar dit staat nu in haar GB.
    Hoi,

    Het valt mij, maar ook heel veel andere leden heel erg op dat je nadat er iets in de spotlight is gezet, vrijwel een aantal minuten daarna meteen weer iets in de spotlight zet.
    Even voor de duidelijkheid; De spotlight veranderd elke 5 seconden, dus jouw verhaal zal wel gezien worden.
    Of gun je andere geen eerste plaats in de spotlight, dat kan natuurlijk op. Maar om eerlijk te zijn begint het ons te irriteren, aangezien wij allemaal het gevoel hebben dat je andere van 'de eerste' plaats wilt afkicken door telkens je verhaal in de spotlight te zetten. Kun je misschien nadenken hoe naar dit is voor mensen die hun kostbare credits gebruiken voor de spot en blij zijn hun verhaal, quiz etc. vooraan te zien en zo weten dat mensen het zien.
    Daarbij weet ik zeker dat heel Quizlet jouw verhaal wel heeft gezien en dat de abonnementen die je nu hebt niet sneller zullen stijgen als je dingen in de spot blijft zetten. Op een gegeven moment interesseren mensen zich er niet meer in en heb je je abonnementen limiet wel bereikt. Hopelijk lees je dit serieus door en denk je een beetje na over hoe mensen zich zullen voelen hierover.

    groetjes.


    Not all heroes wear capes.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vraag me nog steeds af hoe ik niet ben flauwgevallen toen ik naast hem stond want damn wat een man. Echt asdflkjdslfj. (cat)

    goodbye ramadan het was leuk zolang het duurde


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    goodbye ramadan het was leuk zolang het duurde

    Even een vraag, was dat niet gister al afgelopen?
    Maar even van de andere kant, super goed dat het je gelukt is! Topper!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Even een vraag, was dat niet gister al afgelopen?
    Maar even van de andere kant, super goed dat het je gelukt is! Topper!


    dat hangt af van waar je bent. we zien het via de maan, zie je? in Marokko bijvoorbeeld moeten ze morgen nog vasten en in Turkije was gisteren de laatste dag

    en thank you haha!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 22:18 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    goodbye ramadan het was leuk zolang het duurde


    Echt respect. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aerate schreef:
    goodbye ramadan het was leuk zolang het duurde


    Eid mubarak!


    Your make-up is terrible