• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb het niet, en ga ook niet spelen vanwege the killing van de batterij. maar ik zag vandaag mijn eerste Pokémon Go spelers in het wild.
    So it begins.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heeft iemand ook struggles met de pokemon niet kunnen vinden via je camera? Telkens als ik bovenop een pokemon sta en ik zoek hem met mijn camera, dan is ie nergens te vinden! Ik heb echt nog nooit een pokemon op mn camera kunnen vinden, terwijl ze hier wel zitten want dat zegt de radar. En als we hem van AR stand afhalen kunnen we ze ook gewoon vangen, maar dat is wel minder leuk tho...
    Iemand tips?


    ~My Mind Is Free~

    Ik zit hier serieus te twijfelen of ik 'm al wil downloaden, haha. Super veel mensen zeggen dat ik het beter niet kan doen omdat ik dan geband kan geraken en anderen zeggen dan weer van niet? So I'm torn.


    Rise and rise again until lambs become lions

    46 pokemon en 7 eieren gevangen/gevonden (:
    En 16 mb lichter.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 21:58 ]

    xPaperPlane schreef:
    Heeft iemand ook struggles met de pokemon niet kunnen vinden via je camera? Telkens als ik bovenop een pokemon sta en ik zoek hem met mijn camera, dan is ie nergens te vinden! Ik heb echt nog nooit een pokemon op mn camera kunnen vinden, terwijl ze hier wel zitten want dat zegt de radar. En als we hem van AR stand afhalen kunnen we ze ook gewoon vangen, maar dat is wel minder leuk tho...
    Iemand tips?

    Als je een pokemon vindt en aanklikt, hou je dan je telefoon stil/op dezelfde plek?

    Ik ben level 7 nu.

    En weer twee mensen tegen gekomen die speelden.


    Your make-up is terrible

    Haha, in de krant was er vandaag zelfs een heus artikel over. :'D Waar vinden jullie die eieren?


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Haha, in de krant was er vandaag zelfs een heus artikel over. :'D Waar vinden jullie die eieren?


    Bij pokestops.


    Your make-up is terrible

    Hoeveel pokemon heeft iedereen?
    Ik nog maar 19, nu ik alles weggedaan heb voor candies

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 22:28 ]

    Ik heb 21 pokemons in mijn pokedex.

    Vreemd, ik heb 29 unieke pokemons bij me. Toch vind mijn pokedex dat ik er 21 heb.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben level zeven, team mystic, heb 59 pokemon, waarvan 24 verschillende. De hoogste heeft 306 CP. Ik heb negen eieren, waaronder twee van 10km. Ik hoop dat daar een snorlax uitkomt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Anakin schreef:
    Ik zit hier serieus te twijfelen of ik 'm al wil downloaden, haha. Super veel mensen zeggen dat ik het beter niet kan doen omdat ik dan geband kan geraken en anderen zeggen dan weer van niet? So I'm torn.

    Ik wacht gewoon netjes tot ie hier uit is. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vandaag mn mobiel lekker vaak opgeladen, maar wel 7 eieren en 19 Pokémons rijker.


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    Nythe schreef:
    (...)
    Als je een pokemon vindt en aanklikt, hou je dan je telefoon stil/op dezelfde plek?


    Nope, moet dat dan? Ik kan gewoon in t rond


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    (...)

    Nope, moet dat dan? Ik kan gewoon in t rond

    Volgens mij wel. Als ik de pokemon niet zie, zie ik pijltjes in mijn beeld waar hij is en draai mijn mobiel er naar toe.