• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ging vanmiddag naar buiten met mn vriend om het te spelen, in het park want daar zijn veel pokéstops en gyms.. Toen stonden we daar met 30 man te spelen XD


    Treat people with kindness

    Helaas heb ik het spel ook ervan afgegooid. :c Hij liep de hele tijd vast of inderdaad de server lag eruit, maar ook de pokestops doen op de een of andere manier raar. :/ En hoe ik het ook zo lees dat je ze je kunnen bannen, dan maar wachten op de orginele versie. Dan heb ik liever dat, dan al deze gedoe. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Ging net een rondje lopen met mijn broer die het spel net gedownload heeft, kwam er een gast aangefietst.
    "En, al wat moois gevangen?"
    Hij was al een stuk verder in het spel en van een vijandelijk team haha. Maar toch niet te beroerd om ons wat tips te geven. Geeft gamen wel een heel nieuw sociaal aspect zo.


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Ging net een rondje lopen met mijn broer die het spel net gedownload heeft, kwam er een gast aangefietst.
    "En, al wat moois gevangen?"
    Hij was al een stuk verder in het spel en van een vijandelijk team haha. Maar toch niet te beroerd om ons wat tips te geven. Geeft gamen wel een heel nieuw sociaal aspect zo.

    Haha, wat grappig.
    Had hij nog wat handige tips?

    / Ik ga er ook eens op uit. Hopelijk heeft het mini meertje vlakbij mij waterpokemons (:

    IK HEB PIKACHU ALS STARTER!!

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat vind ik jammer want ik heb maar 100 MB per maand :'D


    Mijn vriend speelt het af en toe en is tot nu toe na 4 dagen 23 mb kwijt. Als je veel op gratis wifi weet te spelen, zal je niet zo heel veel kwijt zijn.

    Ik was net op een feestje en we zijn met een paar gasten rond gaan lopen en kwamen bij een gym waar iemand anders op zijn fiets stil stond om de gym te verslaan, haha. Het is wel heel leuk.


    Your make-up is terrible

    Nythe schreef:
    (...)
    Haha, wat grappig.
    Had hij nog wat handige tips?

    / Ik ga er ook eens op uit. Hopelijk heeft het mini meertje vlakbij mij waterpokemons (:


    Hij had het over hoe je weet hoe ver een pokémon van je af is door naar de cirkeltjes om de radar te kijken of zo. Ik verloor mijn aandacht want ik moest ene pokémon vangen lol.


    i put the fun in funeral

    Een kerk in mijn dorp is een gym. Lol

    Nythe schreef:
    Een kerk in mijn dorp is een gym. Lol


    Bij mij een pokéstop.
    De gyms bij mij in de directe omgeving zijn een brug en een standbeeld.


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    Bij mij een pokéstop.
    De gyms bij mij in de directe omgeving zijn een brug en een standbeeld.

    Bij mij scholen en andere zalen

    Hoe kom ik aan een incubator zonder te kopen?

    Nythe schreef:
    (...)
    Bij mij scholen en andere zalen

    Hoe kom ik aan een incubator zonder te kopen?


    Je hebt standaard een incubator toch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nythe schreef:
    (...)
    Bij mij scholen en andere zalen

    Hoe kom ik aan een incubator zonder te kopen?


    Je krijgt er ook eentje als je level 6 bent.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je krijgt er ook eentje als je level 6 bent.

    Oke, dan ga ik nog even verder. (:
    Er komen ook steeds nieuwe pokestops bij waar ik al geweest ben

    welk level zijn jullie


    i put the fun in funeral

    Ik ben level 5

    Haha, net een hele groep jongeren die speelden
    / lol, al 30 pokemon gevangen

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 21:28 ]