• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Velaris schreef:
    Betekenen de verschillende kleuren van de gyms nog iets?


    Welk team ze in handen heeft


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blijkbaar is mijn school een Pokémonstop :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb net een Psyduck, Exeggute, Pidgeotto, Shellder, Eevee en een Paras gevangen.


    Your make-up is terrible

    Die van mij laat dus niks meer zien op de map, megafrustrerend


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb geen 3G/4G/Wat dan ook en dat wordt nu echt heel frustrerend....
    Ik probeer totaaaal niet allerlei wifinetwerken te kraken hoor... totaaaal niet....


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Ik ga straks ook naar buiten haha, maar wat betekenen die pokemonstops nou precies? Krijg je dan punten of?


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Ik ga straks ook naar buiten haha, maar wat betekenen die pokemonstops nou precies? Krijg je dan punten of?


    Pokeballen en eieren.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Pokeballen en eieren.


    Ah oké! Dank je!


    One Who Travels A Higher Path.

    Heb je er internet/wifi voor nodig, of doet 'ie het ook zonder?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    StrawberryShake schreef:
    Blijkbaar is mijn school een Pokémonstop :')


    Mijn school is een gym :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Velaris schreef:
    Heb je er internet/wifi voor nodig, of doet 'ie het ook zonder?


    Je hebt internet nodig.


    Your make-up is terrible

    Wie gaat er mee pokémons vangen in de Efteling? Bijna elke attractie is een pokéstop, haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt internet nodig.


    Ah dat is jammer. Anders kon ik het op vakantie doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rep heeft zojuist 2 Rattata's aangetroffen in haar keuken, eentje op het aanrecht en eentje in de vaatwasser.

    OpgeroldEten schreef:
    Wie gaat er mee pokémons vangen in de Efteling? Bijna elke attractie is een pokéstop, haha.

    What? Ik weet waar ik deze vakantie heen ga XD