• Alweer al die gemene woorden naar mijn hoofd geslingerd, bedoeld om te kwetsen.

    En gekwetst ben ik.

    Sinds kort weten de jongens van mijn klas dat ik een account op Q heb. Steeds als ik op school achter mijn tablet ga hoor ik een opmerking:
    'Ze zit weer op Quizlet.'
    Waarna er allemaal hatelijke dingen over mij en Q worden geroepen.
    En na al die tijd ben ik het al helemaal zat.


    Al jaren word er van alles over mij rond geroepen, wat ook te maken heeft met het feit dat ik autistisch ben.
    En toevallig op een klein boerderijtje woon.
    En een boekenverslaving had.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:58 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wees trots dat je bij zo'n geweldige gemeenschap hoort, en zij niet. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Q is mijn leven (Wattpad ook, maar vooral Q)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Negeren. Q is great, die lui zijn gewoon uncultured bastards. (:


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Negeren. Q is great, die lui zijn gewoon uncultured bastards. (:

    Precies dit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn ouders en broer hebben iets tegen Q omdat ik er veel achter zit. Als ze wat zeggen zeg ik. Die mensen daar staan altijd voor me klaar en daar kan ik alles kwijt. Nu hoor ik ze er niet meer over.

    Ik snap dat het moeilijk is maar negeren is het beste


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik krijg ook wel eens "oh dat is toch die stomme kindersite met quizzen als welke totally spies ben jij?"
    En dan denk ik: :W Ja helemaal meid. Dat is echt precies wat Q is. Goed in verdiept.


    Happy Birthday my Potter!

    Weet je wat voor soort mensen dat zeggen? Kortzichtige mensen. Ik moet zeggen dat ik me soms wel een beetje schaam dat ik op Quizlet zit, maar dat is meer vanwege het feit dat ik ook vaak zulke dingen te horen krijg en er een heel groot verschil in levensjaren zit. Als ik toch echt kijk naar hoe oud ik ben en hoelang ik hier zit, denk ik soms dat ik Q een beetje begin te ontgroeien, maar dat heeft niets te maken met de fantastische mensen die hier zitten. Iedereen is hier voor elkaar en dat blijf ik fijn vinden, ik denk dat ik daarom vooral hier blijf, omdat ik me hier fijn en op mijn gemak voel (ookal geef ik soms een snaai naar mensen; sorry daarvoor alvast).
          Oke? Dus? Ja, er zijn quizzen/verhalen en andere dingen hier op Quizlet waar ik ook niet helemaal 100% mee eens ben, maar dat betekend niet dat ik ze doe. Net zoals dat jij ze niet/wel doet. Er zijn verschillende dingen hier op Quizlet en als iemand zegt dat jij wel van Totally Spies-quizzen moet houden, omdat je op Quizlet zit, vraag ik me meer af hoe ver de logica van die persoon reikt en of die wel alles op een rijtje heeft staan. Want dit heeft totaal niks met elkaar te maken. Er zijn zoveel dingen op Quizlet te vinden, wat diegene die het hard roept niet weet, omdat diegene het meteen afkeurt vanwege het eerste, beste wat 'ie tegenkomt en niet verder kijkt dan zijn/haar neus lang is. Ja, kortzichtige mensen. En weet je, daar besteedt ik geen aandacht aan. Dat moet jij ook niet doen. Besteedt je alleen onnodige energie aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alles wat ik wou zeggen is al gezegd en ik moet er aan toevoegen dat ik op Quizlet de meest fantastische mensen heb ontmoet. Ik heb enkele vriendschappen gesloten waarvan ik dacht dat ze in het echte leven niet bestonden dus fuck die mensen, Q is life.


    Heaven is a place that we all have

    Joh laat ze lekker, Quizlet is awsome....and so are you!c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Niets van aan trekken, dat zijn waarschijnlijk die gastjes die elk vrij moment benutten om hersenloos headshots uit de delen op GTA.:W


    Queer zijn is gewoon alles


    26 - 02 - '16

    Debbaut schreef:
    Niets van aan trekken, dat zijn waarschijnlijk die gastjes die elk vrij moment benutten om hersenloos headshots uit de delen op GTA.:W

    Don't hate on GTA though (cat)


    ars moriendi

    Ik had dat vroeger ook, tot ik dingen anders aanpakte. Tegenwoordig zeg ik alleen maar:
    "Ik zit op Q. Een sublieme schrijverswebsite waar je alleen wordt toegelaten als je een puur schrijvershart hebt."

    Dan denk iedereen: "Q? Dat klinkt inderdaad subliem. Die titel ben ik niet waardig. RESPECT VOOR Q! RESPECT VOOR Q!" *bows down*


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Patholoog schreef:
    Wees trots dat je bij zo'n geweldige gemeenschap hoort, en zij niet. :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry