• Hier is het speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912
    En hier het PraatTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178948

    We hebben erg veel (verschillende) karakters op Quizlet.
    Uit HP, OUAT, Twilight en nog véél meer.
    Wat nou,als die karakters bij elkaar op een school zouden zitten?
    De school heet Quizlet(surprise, surprise) en het is een kostschool.
    De school is erg groot en heeft paardenstallen, een rijbak, een hockeyveld, een voetbalveld, een arena waar je kan oefenen met vechten(boogschieten, zwaardvechter, etc.) en een hele grote gymzaal.
    Dit zijn de uniformen:

    Voor meisjes:


    &


    Voor jongens:



    Alleen in de wereld van HP dragen ze andere uniformen.
    Daar dragen ze het uniform van Hogwarts. Dit uniform hoeft niet op vrijdag en in het weekend gedragen te worden.


    Iedereen mag meedoen! Bij dit topic kan je je inschrijven, maar er komt ook nog een speeltopic.
    Stel je voor, jouw personage komt uit de wereld van OUAT: Dan speel je dat gewoon. Alles mag, alles kan.
    Zo moet je het doen:

    Naam:
    Leerling/ Leraar:
    Uit welke wereld kom je?:
    Huisdieren:
    Doet hij/ zij mee aan een activiteit(paardrijden, hockeyen, boogschieten, zwwardvechten of voetballen. Je mag ook meedoen aan meerdere activiteiten)?:
    Uiterlijk(het liefste met foto):
    Innerlijk:
    Relaties(ook familie):
    Favoriete Wapens:
    Magie:


    Kom je bijvoorbeeld uit de wereld van Harry Potter? Dan slaap jij ergens anders, en krijg je andere lessen. Er zijn allemaal gedeeltes. Kom jij uit de werelds van OUAT? Dan woon jij in het OUAT gedeelte.
    Kom jij uit de wereld van HP? Dan slaap jij in het Hogwarts gedeelte(dat gedeeele is een kilometer verderop en is gwn het echte Hogwarts. Snape enzo geven er ook les).
    Veel plezier!
    P.S We willen ook graag leraren!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 14:19 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Yay!
    Ik denk serieus steeds weer aan morgen dat ik om 6 uur eruit moet, ik ben het wel gewend want ik slaap meestal zo laat en ga er altijd zo laat uit maar deze keer, ik weet niet, drukke dagen gehad xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Misschien dat ik nog mee wil doen, als dit kan. Zijn er al veel docenten?
    &mogen anime personages ook?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 23:16 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Misschien dat ik nog mee wil doen, als dit kan. Zijn er al veel docenten?
    &mogen anime personages ook?


    Ja hoor, maar ze zijn nu wel in het echte leven!


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    (...)

    Ja hoor, maar ze zijn nu wel in het echte leven!


    Dat is helemaal oké c: Dan ga ik er nu even een begin aan maken en maak ik hem morgen af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Naam: Levi Ackerman

    Leerling/ Leraar: Leraar

    Uit welke wereld kom je?: Shingeki no Kyojin/Attack on Titan
    Huisdieren: /

    Doet hij/ zij mee aan een activiteit: Zwaardvechten & paardrijden

    Uiterlijk(het liefste met foto):


    - Zwart, kort & stijl haar
    - Grijsblauwe ogen
    - Vaak donkere kringen onder ogen (door te weinig slaap)
    - Lichte huid
    - Atletisch gebouwd
    - 160cm lang
    - Weegt 65 kg
    - Kijkt vrijwel altijd chagrijnig

    Innerlijk:
    - Niet heel toegankelijk
    - Hard
    - Komt koud over doordat hij geen emoties toont
    - Kan agressief worden als iemand niet luistert

    + Bescheiden
    + Gaat door het vuur voor degenen die hij vertrouwd
    +/- Neemt geen blad voor de mond
    + Loyaal aan zijn vrienden

    Relaties(ook familie):
    - Beiden ouders zijn overleden
    - Wie wilt?

    Favoriete Wapens: 3 manoeuvre kit/zwaarden

    Magie: /

    Extra:
    - Zeer getalenteerd zwaardvechter
    - Staat in de Attack on Titan series bekend als "humanity's strongest soldier". Oftewel; de sterkste soldaat van de maatschappij.
    - Heeft een schoonmaak obsessie
    - Heeft de "gave" om zich af te sluiten voor andermans gaven. (Dit ontwikkelt hij tijdens het rpg).

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 20:03 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jij maakt snel een begin, daar ben ik gauw een half uur mee bezig xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    WomanOfFire schreef:
    Cat, mag ik ook de pester van de school zijn? De ''zeg maar'' populairste, maar dan speel ik mijn eigen meelopers en denkt ze dat ze popu is.


    Ja, is goed, maar er is ook nog Jessie. Zij is niet de populairste(vindt ze te vermoeiend) maar heeft wel wat volgers en pest best graag. Misschien is zij dan weer een volger van jou??


    Never grow up, it's a trap.

    JoSnape schreef:
    Jij maakt snel een begin, daar ben ik gauw een half uur mee bezig xD


    Haha, ach, je wordt er vanzelf handiger in c: Maar dit is echt nog niks, voor mijn doen. Zit alleen op mobiel dus dat is niet erg handig..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 19:24 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Mag ik ook nog een dochter van Athene?

    Lisadragonrider schreef:
    Mag ik ook nog een dochter van Athene?


    Ja, dat mag


    Never grow up, it's a trap.

    Mweh ik ga Wendy nu maar invullen omdat ik sinds één of ander verhaal verslaafd ben aan haar spelen, terwijl ze niet eens zo cool is cx


    obsessive rage

    Maak haar zo wel fc= Alexandra Dadario

    Naam

    ~ Voornamen: Julia
    — Betekenis: Jeugdig
    — Afkomst: Latijns
    ~ Achternaam: Chase
    — Betekenis: Jager
    — Afkomst: Oud-Engels
    ~ Bijnamen: Juul, Juli
    — Uitleg bijnaam: Verkorte vorm van haar naam

    Kort

    ~ Leeftijd: 16 jaar, wat haar een leerling maakt
    — Ziet er zo oud uit: 16
    — Gedraagt zich zo oud: soms ouder en soms jonger
    ~ Geslacht: Vrouw.
    ~ Geboortedatum: 20 Augustus 2000
    ~ Moedertaal: Engels.
    — Gesproken talen: Enkel Engels

    Uiterlijk



    ~ Grootte: 1.65 meter.
    ~ Gewicht: gewoon
    ~ Lichaamstype
    — Tatoeages: nee
    — Piercings: nee
    — Moedervlekken: Geen opvallende.
    — Littekens: een paar verspreid over haar lichaam
    ~ Haren
    — Haarkleur: donkerbruin
    — Haarlengte: Tot op haar onderrug
    — Haarstijl: altijd los en stijl
    ~ Stem: mooie stoere stem
    — Accent: Geen hoorbaar accent.
    — Volume: normaal
    — Manier van spreken: normaal

    Innerlijk

    Plus:
    ­ Aardig
    ­ Moedig
    ­ Gevoel voor humor
    ­ Slim
    ­ Avontuurlijk

    Min:
    ­ Koppig
    ­ Eigenwijs
    ­ soms gemeen
    ­ Ijdel

    Toen en nu

    ze komt uit de wereld van de halfgoden
    ~ Geboorteplek. . .
    — Land: V.S
    — Stad: New-York
    ~ Huidige woonplek. . .
    — Land: V.s
    — Stad: kamp halfbloed
    ~ Huis: ze woont in een huisje met andere kinderen van Athena
    — Buurt: In een kamp
    ~ Huisdieren: ja, een Steenuil, Sofia (wijsheid in het Grieks)



    Relaties

    Athena (moeder)
    Frederick Chase (vader)

    Verder iemand?

    Wapens:

    Ze kan heel goed boogschieten en zwaardvechten. Haar lievelings wapen is een zwaard, die ze altijd bij zich heeft.



    Activiteiten:

    Ze doet mee aan boogschieten en zwaardvechten.

    Magie

    Nee, maar ze is wel is slim, en kan goed strategisch denken zoals haar moeder

    Extra

    Ze kan heel goed vechten en is ook onverslaanbaar.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 10:31 ]

    ×Wendy Moira Angela Darling×
    ,,But when night falls, all boys started crying because they missed there parents...''
    FC: Freya Tingley | 15 jaar | Lost Girl




    Naam:
    Wendy: Witte, eerlijk, gezegend
    Moira: Bitter
    Angela: Engel
    Darling: Lieverd, schat
    Door Peter Pan wordt ze soms ook Wendy-Bird genoemd, omdat ze door haar witte nachtjapon er van een verre afstand uit zag als een vogel in de lucht.
    Leerling/Leraar:
    Leerling, Wendy zou ook niet anders willen. Ze wil liever niet opgroeien.
    Wereld:
    Once Upon a Time, oorspronkelijk komt ze van Londen in Engeland, maar is een hele tijd gevangen geweest op Neverland.
    Huisdieren:
    Nana, een grote hond die vroeger haar kindermeisje was, omdat een mens te duur was volgens haar vader.
    Activiteiten:
    Wendy is niet echt een goede vechter, maar juist omdat ze zichzelf wil kunnen verdedigen doet ze aan boogschieten en zwaardvechten. Erg goed is ze alleen niet.
    Uiterlijk:
    FC: Freya Tingley
    Wendy ziet er in het eerste opzicht niet heel speciaal uit, behalve dat ze best schattig en ook niet lelijk is.
    Misschien komt het omdat Wendy vaak in een boek of dromen zit verzonken, en haar haren voor haar gezicht hangen en haar blik zo versluieren. Het eerste wat de meeste mensen dus zien is een bos warrige, donkerblonde krullen die losjes over haar schouders hangen. Ondertussen heeft ze het echter bruin geverfd. Degenen die verder kijken zullen haar blanke huid vol sproeten en lichte blosjes zien. Degenen die nog verder kijken zullen twee groenblauwe ogen zien, met een dromerige, kinderlijke glans erin en vrij lange zwarte wimpers, daarboven twee donkere wenkbrauwen. Iemand die nog langer blijft staren ziet ook haar lieve wipneusje, met daaronder twee mooie rozige lippen, die haast wel getekend lijken.
    Wendy is noch lang, noch kort, ze zal nooit boven je uit torenen, maar je kan ook niet op haar neerkijken, tenzij je zelf erg lang bent.
    Vroeger droeg Wendy formele, nette kleding uit haar tijd, maar omdat ze zo lang in Neverland heeft gezeten heeft ze dat verwisseld voor iets uitdagendere, kortere kleding. Haar lievelings kledingstuk is ondertussen een strapless, blauwe jurk met een ingewikkeld patroon en een onderrokje van kant, wat het jurkje wat sierlijker maakt. Nu heeft Wendy een hekel aan sieraden, dus die draagt ze ook absoluut niet. Ook heeft ze de pest aan hoge hakken, dus heeft ze enkellaarsjes of nette, formele ballerina's aan buiten school. Meestal draagt Wendy blauw of wit, dat vindt ze mooi.
    Innerlijk:
    Positieve eigenschappen
    ~ Beschermend
    Nu is Wendy niet ontzettend stoer en staat liever aan de zijlijn, maar je moet wel van haar broertjes en vrienden afblijven. Daar offert ze zich voor op met haar leven, ze betekenen teveel voor haar. Ze draagt iets moederlijks met zich mee, iets onzelfzuchtigs wat ervoor zorgt dat ze van een muis in een leeuw kan veranderen.
    ~ Dapper
    Nu zie je dat zo goed als nooit bij Wendy, maar eigenlijk is ze ontzettend dapper. Als je het los weet te krijgen is ze een vechter, denkt niet aan zichzelf en wanneer dat eenmaal zo is, kan ze ook beter met een zwaard overweg dan normaal. Ze weet vaak niet eens of ze wel kan winnen, maar probeert het gewoon, omdat het soms haar enige kans lijkt te zijn, op wegrennen na, maar dat doet ze niet.
    ~ Fantasievol
    Wendy is een kinderlijk, dromerig persoon en vaak een beetje afwezig als ze niet bezig is met een gesprek of zoiets. Ze kan uren naar verhalen luisteren, ze zelf bedenken of vreemde redenen waarom iets zo zou zijn.
    ~ Eerlijk
    De betekenis van Wendy's naam klopt wel, ze is meestal erg eerlijk en haat het als ze moet liegen, zelfs als ze niet anders kan. Meestal zal je de waarheid van haar horen, voor zover ze deze weet.
    ~ Behulpzaam
    Niet iedereen laat een wildvreemde jongen in huis en helpt hem met verstoppen voor haar ouders, omdat hij honger heeft en zo goed als dakloos is. Maar Wendy wel. Ze weet niet altijd goed waarom, maar anderen blij maken vindt ze leuk, en het voelt goed.
    ~ Lief
    Geen uitleg nodig denk ik.

    Negatieve eigenschappen
    ~ Eigenwijs
    Nu zal Wendy meestal wel doen wat haar gevraagd wordt, maar als ze iets in haar hoofd heeft gezet, zal ze het doen ook.
    ~ Eenzaam
    Ondanks Wendy's grote familie en vele gezelschap voelt ze zich meestal nogal eenzaam. Ze heeft niet heel veel vaste vrienden en ook niet veel leeftijdsgenoten die hetzelfde denken als zij, dus laat dat haar vaak onbegrepen voelen.
    ~ Klunzig
    Dit is geen groot probleem, maar Wendy is vrij onhandig.
    ~ Naïef
    Eenzame, onbegrepen voelende mensen zoeken altijd naar vrienden en mensen die ze lijken te begrijpen. Sommigen maakt dit ontzettend naïef, te dromerig. Wendy is er daar één van.
    ~ Snel bang
    Als Wendy al licht gespannen is kan ze erg snel bang worden, hier schaamt ze zich dan achteraf best van. Ze schrikt ook erg snel van kleine dingen.
    ~ Gevoelig
    Er zijn best wat mensen die een beschermende laag, niet eens een muur, maar gewoon een afweer schild hebben gemaakt wanneer ze ouder werden. Wendy is echter slecht in opgroeien en heeft dit niet, en zo wel zo dun dat je er meteen doorheen breekt en haar in tranen brengt.
    Relaties:
    Wendy is goed bevriend met Peter Pan en wil misschien zelfs wel wat meer, maar daar is ze zelf nog niet helemaal over uit.
    Ze heeft twee broertjes, John en Michael Darling, en beide haar ouders nog, Mary en George Darling.
    Favoriete Wapens:
    Tot nu toe heeft Wendy het liefste een zwaard in haar handen, omdat ze hier enige ervaring mee heeft, maar ze heeft niet zoveel met wapens. Ze heeft liever gewoon vrede, of vecht met woorden.
    Magie: Behalve het gebruik van elfenstof kan Wendy niks met magie.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 14:20 ]


    obsessive rage