• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Victoria Adelaide Kane
    ''Im the queen of Scotland''

    Ik loop de kantine in om onze meneer Levi te zoeken, maar zie een meisje liggen en schiet haar meteen te hulp.
    Ik til haar op haar rolstoel. 'Sorry dat ik zo laat kwam denk ik?' Ik haal mijn schouders op. 'Gaat het?'

    [Mensen, er is nu al eerder verzocht om niet zo veel te posten. Dit is echt een sneltrein. Als jullie iets langere posts zouden maken dan zouden jullie ook niet zoveel hoeven te posten aldoor en is het ook overzichtelijk voor anderen, die niet iedere seconden het topic zitten te refreshen. Dus als jullie hiermee zouden willen ophouden, alvast bedankt]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune


    Godzijdank komt het meisje van adel die ook bij de zwaardvechtles was mij te hulp geschoten. Ze helpt mij weer op mijn rolstoel.
    "Sorry dat ik zo laat kwam denk ik?" zegt ze schouderophalend "Gaat het?".
    "Het gaat nu beter aangezien ik nu weer in mijn rolstoel zit," zeg ik glimlachend "echt bedankt want ik kan anders echt geen kant op dankzij mijn verlamde benen,". Ze leek me eerst toen ik haar laat zag arriveren een nogal intimiderende persoon, maar gelukkig zat ik ernaast. Met mijn krachten die ik heb als dochter van Neptunus maak ik mezelf droog want ik heb geen zin om kletsnat bij de volgende les te komen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 20:54 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          En hetgeen wat ik aantref is verbazingwekkend genoeg daadwerkelijk vuur. Ja, er staat zowaar iets in de fik op de eerste dag. Wat een prestatie. En het is dan ook echt een vuilnisbak, wauw! Het eerste dat in me opkomt, is om dit mini vuurtje maar gewoon te doven voor mijn kleding zo helemaal doorweekt is. Ik haal de dichtstbijzijnde brandblusser erbij en doof daarmee in een enkele minuut al het vuurtje, want het stelt echt werkelijk waar niets voor. Wat ik me nu wel afvraag, is welke idioot dit nu eigenlijk heeft gedaan. Wie denkt er hier zo grappig te zijn? Niet dat het mijn probleem is. Nee, alles dat er buiten mijn les gebeurd, boeit me eigenlijk vrij weinig. Ik ga zeker niet 24/7 een poging doen tot deze snotapen opvoeden. Ik dump de lege brandblusser ergens en kijk naar de leerlingen die buiten staan.
          'Zeg, welke grapjas is verantwoordelijk voor deze chaos?!'
    Mijn blik glijdt over de menigte, op zoek naar een schuldbewust gezicht. Of ben ik misschien eerder op zoek naar een geamuseerd gezicht? Enkel degene die niet nat zijn, lijken dit namelijk grappig te vinden. Dat maakt mijn zoektocht naar de dader al een heel stuk makkelijker.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Goed

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 20:55 ]


    ~

    Victoria Adelaide Kane
    ''Im the queen of Scotland''

    "Het gaat nu beter aangezien ik nu weer in mijn rolstoel zit," zeg ze glimlachend "echt bedankt want ik kan anders echt geen kant op dankzij mijn verlamde benen,"
    ik knik en voel me eigenlijk ineens schuldig. 'Ik krijg meteen een schuldig gevoel, ik weet eigenlijk niet waarom ik dat ook al weer doe.' Ik glimlach en duw haar (met
    haar rolstoel) naar het raam, waar iedereen is verzameld. 'Dus, is er iemand jarig en vieren ze een feestje voor de school?' Ik kan niet alles goed zien, maar weet wel
    dat ik iets mis. 'Ja, we missen gewoon dingen.' Ik begin te grinniken en pak een fles appelsap uit mijn tas terwijl ik een grote slok neem. 'Nu ben ik klaar voor de volgende
    les.' Ik lach weer en breng haar ook naar buiten. 'Hoe heet je eigenlijk?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 21:06 ]


    Kuan-Yin Mirai ~ Het nerdje

    Wanneer ik merk dat ik bleek word voel ik me duizelig,
    mijn zwaard laat ik vallen en ik kan niet bukken, want het lijkt een eeuwige
    diepte... Ik kijk verontschuldigend naar de leraar en ren dan weg, weer
    mijn slaap kamer in, ik doe de deur opslot en op dat moment val ik langzaam
    naar beneden... Mijn hoofd duizelt en dit is het enige minpunt... Speel niet
    te lang met je eigen bloed...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 21:36 ]


    ~



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune


    Ik ben nog steeds zeer dankbaar dat het meisje van wie ik geen idee heb hoe ze heet maar wel vermoed dat haar naam zeer koninklijk is, mij in mijn rolstoel heeft geholpen. Doordat besef ik me hoe hopeloos ik soms wel niet ben vanwege die hatelijke verlamming. Een troost ding is dat Neptunus me daardoor nog meer mag en ik dus ooit zijn plek mag vervangen maar dan als de godin van het water. Op mijn antwoord dat ik haar zeer dankbaar ben voor de hulp, knikt ze en vervolgens duwt ze mijn rolstoel glimlachend richting een raam, waarschijnlijk voor een mooi uitzicht, maar ik zie dat daar veel mensen zijn. Als ze het heeft over iemand die jarig is een een feest vier, trek ik mijn wenkbrauw op.
    "Ik wist daar helemaal niks van," zeg ik glimlachend "Ik ben ook niet echt degene die snel up to date is met feesten en dat soort dingen,". Als zij wat drinkt, neem ik snel een slok van mijn water. Ik drink altijd water, aangezien ik de dochter van Neptunus ben. Als ze wat gedronken heeft, zegt ze dat klaar is voor de volgende les, waarna ze me naar buiten brengt.
    "Ik ben ook wel klaar voor de volgende les," zeg ik "te minste, als het niet zo chaos is als de vorige les,". Vervolgens vraagt ze naar mijn naam.
    "Mijn naam is Mimmi," zeg ik glimlachend "wat is jouw naam?".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    ik meld me af

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 21:15 ]


    ~

    Victoria Adelaide Kane
    ''Im the queen of Scotland''

    "Victoria Adelaide Kane.'' Ik buig voor het meisje met de naam Mimmi en glimlach. ''Ik vind het gewoon leuk om te zeggen, ik ben
    de kroonprinses van Schotland.'' Ik doe een fju teken en glimlach daarna nog meer. 'Gaan we hier dus staan en zitten?' Ik haal mijn schouders op,
    ik ga alvast naar de les, wil je mee?'

    [Levi staat op de grond?]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Cat



    Iedreen gilt en slaan hun handen voor hun haar. Ik spring bang op. Ik ben altijd al bang geweest voor water, doordat ik een kat ben. Ik moet een gil onderdrukken. Angstig kijk ik om me heen, waar is Chace? Ik zie dat hij aan komt rennen. Hij slaat zijn jasje om me heen.
    'Kan ik wat voor je doen?' schreeuwt hij. 'Haal me hier gewoon weg,' antwoord ik angstig. Weer moet ik een gil onderdrukken; ik wil geen huppelkut lijken.
    Dat ben ik ook niet. Ik ben alleen erg bang voor water.
    Chace en ik rennen door de gangpaden van de school.
    Ik moest even aan de scène van de Titanic denken, toen Jack en Rose door de gangen rende terwijl het water achtervolgde. Natuurlijk, dat schip zonk en dit is gewoon een school, maar toen ik daar met Chace rende, voelde ik me toch Rose. Gelukkig was dat niet zo. Toen we eindelijk buiten waren, kon ik pas opgelucht adem halen.
    'Bedankt,' zei ik tegen hem. Ik gaf hem een kus op zijn mond.
    Chace is echt de knapste, liefste boyfriend die ik ken.
    Ik weet dat ik makkelijk zonder hem kan, maar toch is het fijn om elkaar te steunen.


    Never grow up, it's a trap.



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune

    Het meisje stelt zich voor als Victoria Adelaide Kane.
    "Ik vind het gewoon leuk om te zeggen, ik ben de kroonprinses van Schotland," zegt ze daarachter .
    "Het is ook iets om leuk te vinden," zeg ik "ik vind het ook altijd leuk om te zeggen dat ik de dochter van Neptunus ben en waarschijnlijk ooit zijn taak als zeegod maar dan zeegodin overneem," ik glimlach daarbij. Daarna vraagt ze of we blijven staan en zitten, maar voordat ik antwoord aan Victoria kan geven zegt ze dat ze naar de les gaat en vraagt of ik mee wil.
    "Ik ga wel mee," zeg ik "ik heb namelijk geen flauw idee wanneer de volgende les zal beginnen en ik wil niet riskeren om te laat te komen." Ik zet mijn handen al op mijn rolstoel z'n wielen zodat ik mezelf gemakkelijk kan verplaatsen naar het volgende lokaal voor de volgende les.
    "Naar welk lokaal moeten we eigenlijk?" vraag ik "Ik heb namelijk geen idee,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rivailles schreef:
    [Levi staat op de grond?]


    aangepast


    ~

    Victoria Adelaide Kane
    ''Im the queen of Scotland''

    "Ik heb eigenlijk geen idee waar we heen moeten, het lot zegt het wel.'' Ik help haar weer naar binnen
    en kijk op het rooster. 'We hebben wiskunde zegt het rooster.' Ik wijs naar een deur 19 meter verder.
    'Daar gaan we dus heen.' Ik knik instemmend en glimlach dan. 'Wiskunde is wissen met was kunde.'