• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Cat


    Ik kijk verveeld om me heen. De angst die ik net voelde is allang verdwenen. Ik zie dat Jo en Avan roken zijn. Naast hen staat Levi de Sixpack.
    Ik zie dat hij het gerook vies vindt. Zelf vind ik het wel lekker om er een paar te nemen, maar ik mezelf voorgenomen dat ik er niet meer dan één per dag neem. Meestal doe ik het niet eens één keer per dag, maar opeens krijg ik er enorm zin in.
    Shit! Ik bedenk plotseling dat ik na moet blijven. Wie zou er nog meer na moeten blijven?
    Jo sowieso. Ik mocht haar eigenlijk wel. Het lijkt me zwaar klote als de Dark One je vader is....
    Opeens krijg ik een idee. Het zou zo grappig zijn om een goede stunt met meneer De Sixpack uit te halen. Een echt goeie prank. Helaas weet ik niks. Misschien heeft Jo een idee. Dan kan ik ook meteen een sigaret vragen.
    Ik loop naar ze toe en tik Avan op zin schouders eb vraag: 'Hé, mag ik er ook één?' Dan wend ik me tot Jo.
    'Jo, kan ik even iets met je onder vier ogen bespreken?'


    Never grow up, it's a trap.

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          'Waarom ik ook?' vraagt de jongeman.
    Ik vraag me af of de jongen echt zo achterlijk is, of dat hij slechts doet alsof.
          'Volgens mij heb jij een les gemist,' zeg ik, zonder mijn ogen van hem af te houden.
    Misschien dat dit "gesprek" zo onderhand in een staarwedstrijdje aan het overslaan is, maar zie ik eruit alsof het me ook maar iets interesseert? Precies. De jongen rookt zijn sigaret op, trapt deze uit en steekt direct weer een nieuwe sigaret op. Ah, een kettingroker. Ik moet niet vergeten een bus deo mee te nemen vanmiddag, voordat alles straks naar sigarettenrook gaat stinken. Nu heb ik standaard wel een bus deo in mijn tas zitten, maar ik vraag me af of ik daar wel genoeg aan zal gaan hebben. De jongen went zijn blik af. Ik besluit dat moment te pakken om kort om me heen te kijken en mijn blouse glad te strijken. Niet dat het nu heel verkreukeld zat of iets dergelijks, maar er zit net zo'n vervelende, oncomfortabele plooi in. Zo'n plooi die extra oncomfortabel is doordat ik nog altijd nat ben van de sproeiers. Gelukkig is het zonnig en droogt mijn kleding zo snel, terwijl ik mijn tijd hier sta te verdoen aan een bijdehante snotaap. Ik mag hopen dat het gesprek niet al te lang meer aanhoudt, want ik wil me redelijk graag even omkleden. Sinds de "meneer sixpack" opmerking van vandaag voel ik me eerder een stuk tentoongesteld vlees in mijn nu weinig verhullende kleding. Fan-tas-tisch.
          De jongen kijkt dan weer mijn kant op en lijkt mijn ogen op te zoeken. Iets waar ik weinig problemen mee heb. Wel krijg ik de indruk dat hij me als het ware probeert te lezen. Ach, er valt toch niets van mijn gezicht af te lezen, dus hij doet maar. Een raaf komt op zijn schouder zitten. Avan spreekt haar toe terwijl hij over haar kop aait. De raaf went zich vervolgens tot mij, met haar doordringende en bloedrode ogen. Het lijkt haast alsof ze is weggevlogen uit de eerste de beste horrorfilm, maar ik voel me er niet bepaald door geïntimideerd.
          'Heb je nog meer vragen, of mag ik nu gaan?' vraag ik quasinonchalant.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Cat Jo benaderen. Blijkbaar wilt ze iets onder vier ogen bespreken. Ik besluit er geen aandacht aan te schenken, want waarom zou ik?


    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 23:05 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Genoveva Leya Sánchez
    Daughter of Hades | 17 | Annoyed | Cold | Uniform | Taling to Iphigeneia
    ''She was a star that wanted to be the moon. Dark and mysterious.''


    Sinds er niet zo veel te doen was op het moment begon de zwartharige dame te lopen naar de aula, waar ze plaats nam aan een van de lege tafels. Haar blik gleed rond door de kantine en met een zucht pakte ze haar iPhone en oordopjes uit haar handtas, deed de oordopjes in de telefoon en zocht een liedje in haar Spotify lijst. Hier klikte ze 'Stressed Out' van Twenty One Pilots aan. Vervolgens stond ze maar weer op en liep naar haar kluisje toe, om boeken te wisselen.
    Genoveva vond het op school altijd koud en hierdoor rilde ze ook lichtjes toen ze aankwam in een andere gang. ''Ugh,'' klonk er zachtjes uit haar mond en ze maakte haar kluisje open, pakte het boek die ze nodig had en sloot het kluisje weer. Vervolgens beende ze snel naar buiten, waar de zon scheen en het wel warm was. Genoveva hield niet van te veel kou of te veel warmte, maar ze had het vaak liever wat warmer dan koud. Zodra ze merkte dat ze een antwoord had van haar vriendin, ontgrendelde ze haar mobiel weer en begon een antwoord te typen.
    From: Genoveva
    To: Iphigeneia
    Message: Thank the gods for that, miss sleepy c;

    Na dit zette ze 'Treat You Better' van Shawn Mendes op en nam ze plaats op een of ander muurtje in de zon. Ze sloot haar ogen en genoot eventjes van het mooie weer en het feit dat het eventjes rustig was. Ze had zich echt heel erg geërgerd aan de twee meiden tijdens de zwaardvechten les. Doodergeren, zou zouden velen het beschrijven, maar in het geval van Genoveva was de uitspraak 'doodergeren' nogal een don't. Zodra ze haar ogen weer open had en Iphigeneia op het plein zag, begon ze te glimlachen en deed haar muziek uit. Waarna ze haar telefoon in haar tas deed en opstond. ''Eindelijk je bent er! Zwaardvechtles waarin je theorie gaat behandelen met allerlei mensen die zich te goed vinden voor dat en meteen wilden vechten is een hel.'' begon Genoveva te brabbelen. Kort ging haar hand door haar lange, zwarte lokken''Oh, misschien is hel niet zo'n goede benaming, ach whatever. Zeus en Athena moeten leren hun kinderen op te voeden, niet normaal zeg.'' ging ze verder.
    ''Hoezo ben je zo laat overigens?''


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"



    'Heb je nog meer vragen, of mag ik nu gaan?' ik kijk hem rustig aan, "Ik heb nog een vraag..." zeg ik en wacht even, "Wat gebeurt er als je Niet komt bij het nablijven?" op dat moment kwam Cat naar ons toe gelopen, het meisje dat Niet aardig tegen mij was.

    Jo Mari Gold
    "I am a Ghost of a Girl"


    'Hé, mag ik er ook één?' vraagt Cat aan Ava, Avan kijkt even naar haar, zucht even en geeft het pakje sigaretten aan Cat.
    'Jo, kan ik even iets met je onder vier ogen bespreken?' ik kijk haar verast aan, "Natuurlijk..." zeg ik als ik mijn peuk uit mijn mond haal.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Draco Malfoy
    Ik besloot toch maar eens om van mijn luie reet af te komen en naar buiten te gaan, mijn lessen zouden morgen pas beginnen dus had tijd zat om nog iets voor mezelf te doen, misschien kon ik naar die andere school gaan waar we aan verbonden zijn, misschien dat ik Ivy zie of die Francisco, ik grijnsde misschien dat ik hem dan maar gelijk eens duidelijk kan maken wie hij voor zich heeft, of misschien kan ik me beter maar eerst even gedragen, wel ja ik zie wel. Ik liep de Slytherin leerlingenkamer uit en liep de schoolterrein af, ik zag verschillende leerlingen hier uit verschillende werelden, ongelofelijk dat, dat goed gaat.

    Rumplestiltskin
    Ook al dan duurde het nog twee uur voordat mijn les zou beginnen, toch besloot ik om wat dingen voor te bereiden, je kan maar niet vroeg genoeg zijn.

    Earlinde Greenleaf
    Verveeld liep ik naar buiten nadat Levi mijn arm had verbonden, zin in de lessen van vandaag had ik dan ook niet en besloot om ook al was ik niet zo iemand de rest van de dag te skippen, ik ging beetje uit het zicht van alle andere zitten zodat ik niet betrapt zou worden door een leraar of wie dan ook, daar liet ik me op de grond zakken en leunde ik tegen een muurtje aan.

    Cat



    Ik liep samen met haar naar een ander plekje. Ze keek nogal verbaasd. Ik haalde een aansteker uit mijn zak die ik voor noodgevallen bij me heb. Dit is absoluut een noodgeval. Gelukkig heb ik wel een paar sigaretten te pakken gekregen. Ik haal er een uit het pakje, steek er een aan en inhaleer diep. God, heerlijk dit.
    Ik zie dat Jo verrast is, en neem nog een trekje van mijn sigaret.
    'Ten eerste,' zei ik. 'Wil ik je bedanken voor het redden van mijn leven bij die irritante directrice. Maar ik ben eigenlijk gekomen omdat ik weet dat jij ook na moet blijven. Waarschijnlijk kan jou dat niets boeien en ga je gewoon weg, maar misschien kunnen we het saaie nablijfuurtje veranderen in iets spannends.
    Ik dacht, misschien kunnen we een goeie prank uithalen met Mister Spierbal, of Levi of hoe die ook heet.
    Een goeie stunt. Alleen weet ik niks te bedenken.
    Heb jij nog een idee?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 23:45 ]


    Never grow up, it's a trap.

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          En ja hoor, deze snotaap heeft gewoon nog een vraag. Hoe-ra. Wanneer mag ik eindelijk eens omkleden en trainen?
          'Wat gebeurt er als je niet komt bij het nablijven?'
    Vroeg hij dat nu echt? Het lijkt er wel op. Nogmaals, lef. Of is het een act? Ik ben gaan twijfelen door zijn houding naar mij toe. Ach, wat maakt het uit. Het is even irritant.
          'Dan heb je een nog groter probleem.'
    Ik haal nonchalant mijn schouders op, om te laten zien dat het niet mijn probleem zou zijn. Het boeide me niet. Echt niet. Wat mij betreft blijven die snotapen allemaal lekker thuis. Maar ja, orders zijn orders en het is en blijft Erwin die ze gegeven heeft. Ik kan er niet onderuit. Maar als deze jongen straks niet op komt dagen, dan kaart ik het gewoon door naar het schoolhoofd. Probleem opgelost, voor mij dan. Deze Avan wordt er waarschijnlijk niet vrolijker van.
          'Mag ik nu eindelijk door, of wacht je soms tot ik hier aan de grond vastgeroest ben?'
    Mijn woorden hadden een licht spottende ondertoon. Ja, dat voelt goed. Ik heb het idee dat dit niet zo'n drama queen is als die dochter van Zeus, die direct bij het schoolhoofd of haar vader of whatever uit moest gaan huilen, dus hij kan het vast wel hebben. Sterker nog, hij is toch degene die mij uit is gaan dagen? Hij heeft erom gevraagd. Terwijl ik op een reactie wacht, rol ik de mouwen van mijn blouse tot halverwege mijn onderarmen op. Natuurlijk niet op zo'n manier dat direct de gehele mouwen verpest zijn door honderden kreukels, maar op een manier waardoor het er nog enigszins toonbaar uitziet, ondanks de natte stof.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"



    'Dan heb je een nog groter probleem.' zegt hij terwijl hij denkt aan dat hij naar het schoolhoofd gaat om mij te verraden, ik lach even in mezelf, heeft die sukkel het nou nog niet door? Heeft hij niet door dat ik gedachten kan lezen?
    'Mag ik nu eindelijk door, of wacht je soms tot ik hier aan de grond vastgeroest ben?' ik lach even, "Als dat kan, graag zelfs..." zeg ik met dezelfde toon als hem, spottend. Ik zie dat hij denkt aan een dochter van Zeus, iets dat ze een drama queen was en ik niet? Gedachtes kunnen rare kanten opgaan, dat weet ik als geen ander.
    Levi rolt zijn mouwen op, hij wil zeker niet dat zijn kleding gekreukeld word! Oh no, dat zou echt een ramp zijn!
    "Ik heb nog 1 ding..." zeg ik spottend, "Of als je erop ingaat meerdere dingen... Je geheimen zijn niet veilig Levi..." zeg ik, hopend dat hij nu aan een van zijn geheimen denkt, ik wacht even zodat hij genoeg tijd heeft om na te denken, "En nee, ik ga niet naar mijn vader of naar de directrice omdat je niet aardig tegen me bent, ik heb je inderdaad zelf uitgedaagd..." zeg ik met een grijns, zou hij merken dat ik zijn gedachten lees?




    Jo Mari Gold
    "I am a Ghost of a Girl"


    'Ten eerste,' zegt ze. 'Wil ik je bedanken voor het redden van mijn leven bij die irritante directrice. Maar ik ben eigenlijk gekomen omdat ik weet dat jij ook na moet blijven. Waarschijnlijk kan jou dat niets boeien en ga je gewoon weg, maar misschien kunnen we het saaie nablijfuurtje veranderen in iets spannends.
    Ik dacht, misschien kunnen we een goeie prank uithalen met Mister Spierbal, of Levi of hoe die ook heet.
    Een goeie stunt. Alleen weet ik niks te bedenken. Heb jij nog een idee?'
    Ik lach even, een prank uithalen is helemaal nog niet zo'n gek idee... Ik denk even na,
    Iets stelen, vervolgens verstoppen, hij gaat naar de directrice, wij leggen het snel terug, ze komt kijken maar denkt dat hij gek is...? Nee... Al een keer gedaan... Opeens komt er een goed idee in me op, "Anders gaan we heb dronken voeren..." zeg ik met een grijns, "En dan allemaal dingen vragen zoals geheimen..." Ik ging verder in gedachten, en dan toevallig de geheimen door de microfoon van de school heen vertellen. Maar ik besloot dat niet te vertellen aan Cat, dat pleziertje wou ik mezelf even gunnen, "Wat dacht je daarvan?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          Hij lacht om mijn opmerking over het aan de grond vastroesten. Wat heeft iedereen met lachen om mijn opmerkingen vandaag?
          'Als dat kan, graag zelfs..'
    Ik onderdruk de neiging met mijn ogen te rollen. Hij is immers degene die me hier ophoudt. Het is grappig dat hij het op dezelfde spottende manier zegt. Hij probeert me echt te spiegelen. Ik geef verder geen kick, gewoonweg omdat het me daarvoor te weinig doet. Het is niets meer dan een brutale snotaap.
          'Ik heb nog een ding..'
    Oh God, ik kom hier nooit weg.
          '..Of als je erop ingaat meerdere dingen..'
    Nou, in dat geval is de keuze snel gemaakt.
          '..Je geheimen zijn niet veilig Levi..'
    Oh, daar komt de aap uit de mouw. Hij is een Joey de Orc de tweede. Ik kan maar beter oppassen dat hij mijn hand niet vastpakt, ha ha. Het blijft even stil. Is hij mijn gedachten nu soms aan het lezen? Het zou me niets verbazen. Succes met graven naar mijn geheimen.
          'En nee, ik ga niet naar mijn vader of naar de directrice omdat je niet aardig tegen me bent, ik heb je inderdaad zelf uitgedaagd..'
    Hij begint te grijnzen. De jongen doet me ergens denken aan Yeager. Die is net zo standvastig. Of eigenlijk gewoonweg koppig.
          'Ik vraag me af of jouw "uitdaging" boeiender is dan de dingen die ik anders nu zou gaan doen,' antwoord ik, nog altijd op quasi nonchalante toon.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"



    'Ik vraag me af of jouw "uitdaging" boeiender is dan de dingen die ik anders nu zou gaan doen,' ik kijk hem kalm aan, "Oh je bedoelt je omkleden en dan trainen, meneer sixpack" lach ik hem uit, handig als je gedachten kan lezen, ik heb een boel gemist onder die les maar zo haal ik alles weer in, ik deed net alsof ik even goed aan het ruiken was, "Volgens mij moet jij je deo even uit je tas halen, je stink, en niet alleen door deze kettingroker of snotaap, hoe jij me wilt noemen..." ik blijf hem kalm aankijken, dit is geweldig, ik kan nu gewoon oefenen voor moeilijkere mensen. Ik heb zin om alles aan het licht te brengen, maar ik hou me in, nog niet alles, maar wel een beetje, "Maar je staat inderdaad je tijd te verdoen met mij, je had nu net zo goed op het veld kunnen staan met je 3d manoevre kit. Maar niet te lang hoor, anders denk je misschien wel te veel aan je 'thuis'..." komt er spottend uit. Ik heb zin om nog veel meer te zeggen, dat ik hem spiegel om te laten zien hoe irritant hij is en nog veel meer, maar ach... Anders raakt alles ook zo snel op...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          Ik mag mezelf gelukkig prijzen met de weinige informatie die ik hem eigenlijk gegeven heb. Wat boeit het mij als hij weet dat ik hem een snotaap vindt, of dat ik hem vindt stinken, of dat een of andere grapjas me graag aanspreekt op mijn spiermassa.
          'Goed, nu kan ik in ieder geval open kaart met je spelen. Vertel je uitdaging nu maar. We hebben niet allemaal de tijd om de hele dag op een pleintje te gaan staan roken.'
    Het valt me op dat hij hier duidelijk van geniet, maar ik geef mezelf niet zo makkelijk prijs. In tegendeel. Misschien dat ik hier zelfs ook nog wel plezier aan kan beleven. Ik bedoel, snotapen beledigen zonder het hardop uit te spreken? Men kan het me niet verbieden te denken aan hoe irritant ik ze eigenlijk vindt. Ieder voordeel heeft zijn nadeel. Wauw, ik word nog eens positief. Ik kijk de jongen strak aan, duidelijk makend dat ik mij laat intimideren noch op de kast laat jagen. Ik wacht zijn "uitdaging" rustig af.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"



    'Goed, nu kan ik in ieder geval open kaart met je spelen. Vertel je uitdaging nu maar. We hebben niet allemaal de tijd om de hele dag op een pleintje te gaan staan roken.' ik lachte, "Was je vroeger zo'n watje om de sigaretten van je ouders niet aan te nemen ofzo?" ik bedacht een uitdaging,
    "Wie als eerste bij het voetbal veld is, oké?" Ik hoop dat hij ja gaat zeggen, dat zou hij nooit winnen. Ik kan niet snel rennen maar ik heb wel mijn trucjes. Ik ga natuurlijk geen uitdagingen verzinnen waar ik geen schijn van kans op winnen maak. "Tula hier..." zeg ik tegen Tula, ze gaat op mijn hand zitten,
    "Onthoud dit: Ooit gedacht, nooit bedacht, ooit bedacht, nooit gedacht..." ik bleef even stil, "Nu naar huis jij!" zeg ik en laat haar wegvliegen.
    "Uitdaging aangenomen?" vraag ik aan hem om vervolgens nog met mijn hand door mijn haar te gaan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    LEVI ACKERMAN
    × Teacher × Swordsman × Shingeki no Kyojin ×


          Ha-ha. Te bang om een sigaret aan te nemen van mijn ouders. Hij moest eens weten. Niet dat ik dat nu aan hem op gan hangen. Nee.. Ik denk er niet aan. Letterlijk. En wat de uitdaging betreft, ik weet het niet. Als ik de jongen zijn gezicht zo bekijk, krijg ik de indruk dat er een addertje onder het gras zit. Eigenlijk hoef ik zijn houding daar niet eens voor te observeren, want de afgelopen minuten heeft hij al genoeg van zijn persoonlijkheid prijs gegeven.
          'Speel eerst zelf maar eens open kaart, voordat je als een watje een vuil spel gaat spelen.'
    Ik kruis mijn armen voor mijn borst en kijk hem nog altijd recht in de ogen, ook al begint zijn hoofd nogal vermoeiend te worden, wat mij betreft. Ugh, ik wil gewoon mijn spullen pakken en het veld op. Deze snotapen hebben wel weer genoeg aan me lopen trekken deze ochtend. Kunnen ze niet gewoon in een hoekje wegkruipen en zichzelf daar gaan zitten vermaken? Het zou mijn dag in ieder geval een stuk beter maken.



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Avan Odin Ravens
    "What? I am just smoking"



    Ik volg zijn gedachtes, het zijn er veel maar het lukt wel...
    'Speel eerst zelf maar eens open kaart, voordat je als een watje een vuil spel gaat spelen.' ik kijk hem neutraal aan, "Ik speel nooit vals..." zeg ik. Ik ben er nog niet helemaal over uit of het nou waar is wat ik zeg of gelogen. Maar bij dit spel speel ik in ieder geval niet vals.
    "Je moet gewoon zo snel mogelijk van hier naar het voetbal veld komen..." wat is daar nou weer moeilijk aan? Ik kijk hem glimlachend aan,
    "Weetje waarom kinderen dat niet doen? Ze kennen je nog niet, als je van ze af wilt moet je van ze winnen, ze laten beefen van angst, ze laten smeken om levend te blijven..." zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is, "Geloof me, alleen op die manier kom je van de snotapen af..."
    Op dat moment komt Tula terug gevlogen, zo dat heeft ze snel gedaan, "Tula wat is er?" vroeg ik bezorgd, ik zie dat ze uitgeput is, dat is ze anders nooit, ik zie een briefje om haar poot heen, ik vouwde het briefje open en las het,
    Avan, als je dit leest ben ik overleden, ik ben vermoord. Ga niet op zoek naar me en doe voorzichtig. Ze zijn overal...
    Groeten,
    John...

    Ik glimlachte even waterig en aaide Tula over haar kopje, "Braaf meisje..." Ik kijk weer even op, "Wanneer wil je het doen? Morgen? Dan kan je nu even trainen..." zeg ik op een aardige manier. Gek, ineens was ik heel anders...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune

    Victoria helpt me weer naar binnen, waarna ze vervolgens op het rooster kijkt.
    "We hebben wiskunde zegt het rooster," zegt ze wijzend naar een deur "Daar gaan we dus heen," zegt ze daarachteraan. Ik knik instemmend terwijl we daarheen gaan.
    "Wiskunde is wissen met was kunde," zegt ze dan.
    "Volgens mij is Wiskunde iets met cijfers wat vaak heel irritant werk is," zeg ik " te minste dat zijn de geruchten,". Ik vong een glimp van het lokaal en ik vond het geen leuk lokaal dus ik kan wel concluderen dat het vak minstens net zo stom zal zijn. Ik ben ook nooit goed geweest met getallen, Reyna moest altijd die taken doen omdat zij dat in ieder geval wel kon. Ook al had ik veel taken in het kamp, dingen met berekeningen zouden compleet falen in mijn handen en dat hebben we niet nodig.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina