• Hier inschrijven, en info: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911
    Je moet je eerst ingeschreven hebben, dan pas kun je meedoen.
    Hier is het speeltopic.
    Veel schrijfplezier!
    We beginnen bij een normale eerste schooldag.


    Never grow up, it's a trap.

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    Ik negeer wat de leraar had gezegd en wacht totdat Lidia terug komt. Nadat Lidia terug kwam zei ze dat ze het had geregeld. 'serieus? Dat ik echt cool.' Zeg ik glimlachend. 'ik zou het ook wel kunnen doen, alleen ik heb wel zin om te laten zien aan die kinderen dat ze niet kunnen winnen van mij.' Er komt een gemeen lachje op mijn gezicht, maar die veranderd al snel in een leuke lach.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 12:05 ]

    Genoveva Leya Sánchez
    Daughter of Hades | 17 | Annoyed | Uniform | Taling to Lidia and Julia
    ''She was a star that wanted to be the moon. Dark and mysterious.''


    De zwartharige dame begon met een kleine samenvatting te maken van wat ze zo net had gelezen, tot ze merkte dat de docent zich ergerde aan de dochters van Zeus en Athena. ''Jij bent zeker een van die halfgodjes. Luister eens even heel goed naar me. Het universum draait niet om jou of om jouw wereld. Er zitten hier leerlingen uit andere werelden die duelleren volgens andere regels. Dit boek is een combinatie uit die verschillende regels zodat ze aansluiten op iedereen hier. Dus als miss Universe even haar ogen kan openen om te zien dat er nog andere mensen dan jullie halfgodjes op deze planeet rondlopen, dan zou dat heel fijn zijn''
    Een lichte grijns zette zich op Genoveva haar gezicht. ''Weet je als jij je gewoon nergens mee bemoeid is alle beter.'' zei de dochter van Athena dapper. Een schampere lach rolde over haar lippen. ''Oh, meis, niet zo stoer doen. Dat staat niet bij je. Ga maar beter weer oude perkamenten lezen in je gebouw.'' glimlachte Genoveva naar haar. ''Ten eerste, Volgens mij staat praten niet gelijk aan een schoonheidswedstrijd, bewaar die opmerking voor een Aphrodite kind en niet voor de kind van Zeus, oppergod die zeer veel om mij geeft. Ten tweede, als ik fluister met Julia, is dat mijn keuze en met fluisteren achterin het lokaal is het geen last voor de medemens dus die opmerking is niet kloppend. Ten derde, ik ben niet de enige die opmerkingen maakt maar je spreekt enkel mij aan, wat belachelijk is'' begon de dochter van Zeus tegen de docent.
    ''De kinderen van Aphrodite zijn te netjes om hier te zitten en denken te veel om hun uiterlijk, echt te veel. Dat weet iedereen,'' antwoordde Genoveva verveeld. Zodra ze merkte dat de les was afgelopen, pakte ze haar spullen in en liep ze het lokaal uit, haar mouwen al opstropend. Vervolgens greep ze haar mobiel uit haar tas en zocht Iphigeneia op in haar contactenlijst.
    Beter kom je snel naar school, bitches slayen. Zeus en Athena moeten hun kinderen opvoeden.. xoxo Nova
    Genoveva drukte op verzenden en dacht kort na over welke les ze hadden, tot ze bedacht dat ze beter op Iphigeneia kon gaan wachten. Te laat komen was voor Genoveva nooit een probleem, sinds ze altijd wel oplette en zich kon gedragen in de les.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Earlinde Greenleaf
    Ik sloot me af van het gekibbel in het klas en las de bladzijde die we van de leraar moesten lezen, nadat de bel was gegaan en we mochten gaan stopte ik mijn spullen weer in de tas. Ik pakte mijn tas op en verliet als een van de laatste de klas.

    Draco Malfoy
    Ze deed even mee maar haalde toen haar lippen weg, ''Draco... Waarom?' vroeg ze me. Ik grinnikte en keek diep in haar ogen.
    'Waarom? daarom.' ik glimlachte naar haar. 'Omdat je gewoon een mooie vrouw bent, en elk jaar wordt je mooier.' Ik liet haar los en liep langzaam achteruit ik bleef haar aankijken. 'Mijn lieve Slytherin princess.' zei ik en ik grijnsde draaide me om en zonder nog iets te zeggen liep ik naar de leerlingenkamer van Zwadderich,



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus


    Ik hoorde nog hoe de dochter van Hades opmerkingen tegen ons zei, maar ik negeerde het. Het is algemeen wel bekend dat kinderen van de grote drie elkaar sneller niet zullen mogen en dit was een heel goed voorbeeld. Ik zie haar ook iets appen, waarschijnlijk naar een vriendin van haar over mij en Julia. Inmiddels hoor ik Julia iets zeggen over dat ze wel zijn lessen blijft volgen zodat ze kan laten zien wat ze kan.
    "Veel geluk ermee," zeg ik "maar als ik die les blijf, zal ik waarschijnlijk zo boos worden dat ik mijn krachten niet onder controle zou kunnen houden. Dat is denk ik ook waarom ik een vrijstelling kreeg, voor de docent z'n veiligheid,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jo Mari Gold
    Rumple antwoorde niet maar de bel ging al, "Maar pap, de bel is gegaan dus nu maakt het niet meer uit of ik nou wel in de les hoorde of niet..."


    Ariël Greenleaf
    Ik ging weer zitten en keek wezenloos vooruit. Ik kreeg barstende koppijn van al die kinderen. Ik voelde dat het geluid afstierf en ik begon beter om me heen te kijken. Er was niemand meer in het lokaal... Ik schrok even maar wou niet opstaan, ik keek nog beter om me heen, alleen de docent was er nog. De hoofdpijn werd al wat minder en ik stond op, wankelde even en viel op de grond, als een elf hoofdpijn heeft, heeft dat niet zulke leuke gevolgen. Ik ging op de grond zitten, tegen de muur en bedacht me dat ik nooit meer op wou gaan staan.

    Vale Nihil
    'Waarom? daarom.' er verscheen een glimlach op zijn gezicht, 'Omdat je gewoon een mooie vrouw bent, en elk jaar wordt je mooier.' hij liet me los en liep langzaam achteruit maar bleef me aankijken. 'Mijn lieve Slytherin princess.' zonder nog iets te zeggen draaide hij zich om en liep weg. Ik zakte door mijn benen en ging tegen de muur aan zitten, wat is er zonet nou gebeurt?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    LEVI ACKERMAN



    Net op het moment dat ik het lokaal uit wil lopen om de deur op slot te draaien, merk ik dat een van de leerlingen nog binnen zit. Ik zie hoe Ariël op staat, enkele passen naar voren zet, terwijl ze duidelijk uit evenwicht is en vervolgens in elkaar zakt. Ik vloek binnensmonds en loop vlug naar haar toe, terwijl ze al met haar rug tegen de muur aan gaat zitten. Van haar gezicht is af te lezen dat ze pijn heeft. Ik kniel naast haar neer.
    'Wat is eraan de hand?' vraag ik rustig, terwijl ik haar strak aankijk.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 12:24 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    Ik lach wanneer ze zegt dat het voor de veiligheid van de docent is. 'Hij moet niet zo doen tegen halfgoden, want dan krijgt hij straks boze kinderen en later misschien boze goden.' zeg ik tegen haar. 'Wat zullen we gaan doen?'



    Mimmi Bergen • Daughter of Neptune


    Wanneer de chaotische les afgelopen is, rol ik het lokaal uit als een van de laatste. Ik wacht met de vrijstelling halen aangezien Lidia nu waarschijnlijk alles zou inzeten om nooit meer te hoeven kijken naar hem. Ik rol naar de gang waar mijn kluisje is.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    "Je haalt de woorden uit mijn mond," antwoord ik lachend "ik moet mijn boeken nog wisselen, dus zullen we naar mijn kluisje gaan?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ariël Greenleaf


    Levi knielt naast me neer 'Wat is eraan de hand?' vraagt hij rustig maar hij blijft me strak aankijken.
    Zulke erge hoofdpijn heb ik nog nooit... wacht eens?! Joey! Als Joey pijn heeft dan heb ik ook pijn, waar is ie?
    De pijn word heviger, ik heb het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen, "Haal... Joey..." is het enige wat ik kan zeggen.
    Ik hoop dat hij het begrijpt.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'is goed, ik volg je wel.' Zeg ik lachend. 'weet jij toevallig of we soms ook van het schoolterrein af mogen?' Vraag ik aan haar

    LEVI ACKERMAN



    Het meisje trekt bleker weg en ik krijg de indruk dat ook haar ogen weg beginnen te draaien.
    'Haal.. Joey..'
    Joey? Wie is in vredesnaam Joey?
    'Ik laat je niet hier in het lokaal achter. We gaan naar de ziekenboeg. Kun je staan?'
    Ik wacht enkele seconden, maar besluit zelf eigenlijk al dat ze er niet toe in staat is en dat zelfs al zou ze ertoe in staat zijn, ik het te riskant vindt om haar zelf te laten lopen, dus til ik haar op maar gewoon op.
    'Oké, ik ga je naar de ziekenboeg brengen en onderweg ga jij me zo goed mogelijk vertellen wie Joey is, duidelijk?'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus

    Ik loop richting mijn kluisje samen met Julia. "Geen idee of we dat mogen, ik zal het nu niet doen," zeg ik "ik wil nu lekker eten,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Julia Chase



    Meisje ~ 16 jaar ~ Dochter van Athena ~ FC: Alexandra Daddario

    'ik ook.' Zeg ik. 'ik heb honger, zullen we naar de aula gaan?' Vraag ik aan haar.



    Lidia Volkova • Daughter of Zeus


    "Mij best," zeg ik "dan kan ik eten kopen en
    daarna lekker genieten van warm eten,"

    Ik moet zo even weg

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 12:57 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina