• BLOODLINKED


    Salem, Massachusetts — USA. 2016.


































          De plek die voor altijd en eeuwig bekend zal staan om zijn heksenverhalen; waar menigeen aan de brandstapel heeft gestaan en altijd een aparte sfeer zal hangen. Anno 2016 heeft het echter meer weg van een landelijk dorpje, waar buurt BBQ's worden georganiseerd en kinderen zorgeloos met elkaar op straat spelen. Dat is niet geheel zonder goede reden. Ondanks het gebrek aan geloof in de heksen uit de vele mythen — hebben zij wel degelijk bestaan. Sterker nog; ze zijn nooit weggegaan. In strict geheim hebben zij hun stad een groot plezier gedaan. Heksen zijn namelijk nooit de enige bovennatuurlijke bewoners van Salem geweest. Al jaar en dag delen zij hun bijzondere grond met vampiers. Niet geheel vrijwillig, altijd in een zekere koude oorlog. Wanneer vampiers de mensen wakker dreigen te schudden uit hun blinde werkelijkheid door een spoor van moorden en verdwijningen achter te laten, komt de emmer langzaam vol te lopen. Hun razernij neemt pas drastische vormen aan wanneer één van hen wordt verscheurd onder de bloeddorst van deze onsterfelijke wezens. De maat is vol, de verdragen onherroepelijk bevuild en hun wraak is zoet. Een lot erger dan de dood, pijnlijker dan hun eeuwige dorst en onontkoombaar beloofd de heksencirkel hen.
          De enige manier waarop de vampiers hun vrijheid kunnen terugwinnen, is door de strijd aan te gaan met hun instinct.


          —— PLOT
    ‘‘ Punishment is the only way to learn. To truly remorse yourself from the wrong you did. ’’

    De belofte, of beter gezegd de aankondiging van hun straf, laat niet lang op zich wachten. De heksen zijn niet sterk genoeg om zomaar iedere vampier die hen niet zint te vermoorden. Dat is dan ook de reden waarom de vampiers niet direct bang zijn voor hun toorn. Zij beseffen zich echter al snel genoeg dat er iets ergers bestaat dan een definitief einde.
          De heksen buigen hun eigen regels — zo boos zijn ze — door mensen te betrekken in hun plannen. Voor iedere vampier binnen Salem, vinden ze een willekeurig mens. Iemand die gezond is, vitaal; veel mooie jaren te leven. Het kost hen een overgrote prijs om de magie te gebruiken die ze nodig hebben om de mensen aan de vampiers te linken. Ze willen niet alleen een band in bloed — maar een connectie die twee levens in elkaar verbind. De heksen willen niet alleen een einde aan het bloedvergiet in Salem; maar een makkelijke manier om de vampiers naar hun wil te buigen. Een vampier is moeilijk te verwonden, laat staan vermoorden. Een mens daarentegen?
          De vampiers realiseren zich pas hoezeer ze in de problemen zitten, wanneer het kwaad al is geschiet.


          —— BLOEDLINKEN

    ‘‘ When there is one, the other isn't far behind. ’’

    Hij is niet zichtbaar; enkel voelbaar. Het betekent dat de twee personen nooit ver uit elkaar kunnen zijn. Enkele meters, wellicht, voor het pijn gaat doen. Een niet al te plezierig gevoel dat te vergelijken is met een hand die je ingewanden naar buiten probeert te trekken. Hoe verder weg, hoe gevaarlijker het wordt. In de eerste instantie voor het mens, die een stuk kwetsbaarder is en bloed op kan hoesten of buiten bewustzijn raken. Voor de vampier is het vooral mentaal, hetzelfde gevoel; maar dan mentaal. Buiten afstand, deelt de link ook een hoop. Emoties, dromen, dorst. Volledig door elkaar. Het is voor vampiers alles behalve plezierig, daar ze altijd in verleiding staan met bloed. Daarbuiten is de uiteindelijke straf van de heksen dat het mens ouder wordt en de kans heeft ten alle tijden te sterven (door hun toedoen, of natuurlijke). En als de mens overlijdt? Dan zal de vampier daar niet alleen alles van voelen, maar door de andere kant van de link te verliezen zelf van binnenuit wegkwijnen.
    * Vampiers kunnen Salem niet verlaten, en de mensen automatisch ook niet. Voornamelijk zodat de heksen hen in de buurt kunnen houden.
    Ze willen deze bloedlinken als waarschuwing laten gelden voor iedere vampier die voet zet op hun grond, en daarbuiten.


          —— WITCHES

    ‘‘ Justice is served. ’’

    Heksen zijn altijd vrouwen.

    — Uiterlijk
    Qua uiterlijk zien heksen er uit als mensen. Ze hebben flaws, beperkingen, zijn van vlees en bloed. Heksen zijn (vanuit menselijk oogpunt) niet te onderscheiden. Wél helen ze iets sneller van hun verwondingen, en zijn ze zelden ziek.

    — Magie
    Heksen worden geboren met hun magie. De sterkste heksen komen voort uit lijnen waarin moeder x oma x so on heksenbloed hadden. Toch wil het ook wel eens een paar generaties overslaan. Magie is onvoorspelbaar; dus ook in welke mate het zich uit. Om magie onder controle te krijgen, en er daadwerkelijk iets mee te doen is de ondersteuning van grimoires (spreukenboeken) nodig. Voor de meeste spreuken zijn ingrediënten nodig. Oppervlakkige handelingen (vuur opwekken, een raam sluiten) is enkel focus nodig. Magie kan net zo makkelijk weggaan als het gekomen is. Wanneer je het te vaak, of te veel gebruikt of te ver pusht kan het verdwijnen. Dit is dan ook waarom magie vaak wordt gebundeld. Dit doen heksen door spreuken samen te verzorgen en het niet te gebruiken voor onnodig, alledaags gebruik.

    — Heksen > Vampiers
    Er is altijd zekere haat geweest onder de heksen tegenover vampiers. Waar zij voor natuur en menselijkheid staan, is het andere kamp onsterfelijk en moordend. Na het opzetten van de bloedlinken, hebben de heksen echter voor het eerst in jaren de touwtjes in handen. En hier nemen zij gretig gebruik van. Er is geen compassie voor de vampiers, en de mensen die ze ervoor ‘‘gebruiken’’ is ook niet al te groot. Heksenbloed heeft totaal geen aantrekkingskracht op vampiers.


          —— VAMPIRES
    ‘‘ There is nothing I crave more than your blood. And the moment I take it, I lose. ’’

    — Uiterlijk
    Vampiers zijn aantrekkelijk, staan bekend om hun complexe en tegelijkertijd adembenemende uiterlijkheden. Ze stralen iets uit wat tegelijkertijd gevaar en verlangen oproept. Ook zijn ze sneller en sterker dan mensen en heksen. Ze verouderen niet, en lichamelijke pijn ervaren ze in principe ook niet. Hun temperatuur wordt bepaald door de omgeving, of welke klederdracht ze verkiezen. Eten en drinken smaakt hen niet, maar ze zouden het kunnen proberen om menselijk over te komen. Niet dat het verder iets toevoegt.
    Vampiers kunnen enkel gemaakt worden door te worden gebeten. De gedachte dat ze hun menselijke wederhelft gewoonweg kunnen bijten om te veranderen gaat niet op; dat is een vorm van het breken van de band (de mens moet immers eerst dood) en zou dus geen goede oplossing zijn.

    — Gedrag
    De meeste vampiers hebben in enige mate controle over hun bloeddorst. Dat betekent niet dat ze lang zonder kunnen. Mensenbloed is vrijwel het enige dat hen kan indammen. Toch zullen ze roekelozer en hardvochtiger worden wanneer ze niet drinken. Hoe langer zonder, hoe gevaarlijker ze worden. Toch zijn ze stuk voor stuk niet echt zachtaardig. Door hun link met een mens worden ze zwaar beproeft. Iets dat niet makkelijk is, en waarin nog van alles fout gaat.
    Het feit dat toegeven aan hun instinct, nog meer terug gelinkte pijn betekent — zorgt voor grote frustraties.

    — Vampiers > Heksen
    Vampiers haten heksen. Misschien nog wel meer dan mensen. Maar hun wraak plaatst het in een kwetsbare hoek die ze nog nooit hebben gezien. Hierdoor hebben de heksen een troef in handen. Dat broeit enige angst onder de vampiers. Ze moeten niet alleen een oplossing vinden voor hun ''probleem'', zoals de link ook wel wordt genoemd, maar tegelijkertijd klaar zijn voor hun spelletjes.


          —— RULES
    • De huisregels Quizlet, obviously.
    • Geen ruzie OOC.
    • Reserveringen binnen 48 invullen svp.
    • 16+ / 18+ toegestaan mits waarschuwing boven de posts.
    • Ik heb vrij veel tijd in het verhaal gestoken, het zou dus heel lief zijn als je alles doorleest en eventuele vragen stelt.
    • Als je op vakantie gaat, is het fijn om dat door te geven.
    • Geef naamsveranderingen door in het topic.
    • De bloedlinken worden pas gekozen wanneer alle rollen gemaakt zijn. Dit, om directe ORPG te voorkomen.


          —— LIST
    Rol: Heks / Mens / Vampier en eventuele toelichting.
    Volledige naam:
    Bijnaam: (Eventueel.)
    Leeftijd: (Voor vampiers graag ook de echte leeftijd)
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Achtergrond:
    Relaties: (Niet te ver uitdiepen. Zo kan er in de RPG zelf ook nog het een en ander ontwikkeld worden.)
    Extra:


          —— ROLES
    — HEKSEN
    • Solange Paci | Wampus | 1.2
    • Neona Sage Tarragon | Daveed | 1.3
    • Magdalene Rochelle Houston | Pukwudgie | 1.9

    — VAMPIERS
    • Silas Weston| Assassin | 1.2
    • Danjiel Caspar Kovac | Raccoon | 1.6
    • [R] AdoreDelano
    • Nathaneal 'Jean' Schröder | Philip | 1.7
    • [R] Pukwudgie

    • Cordelia Doan Sandlin | Canagan | 1.9
    • Rosemary Adelaide Kane | shairell | 1.4
    • [R] Heathens
    • Eunice ‘‘Nic’’ Kinnaird | Chivalry | 1.6
    • [R] PaintedFace

    — MENSEN
    • Ofelia Allicot | Chivalry | 1.2
    • Mei-Ying Kaia Carpenter | Velaris | 1.3
    • Georgina ''Georgie'' Easton | Zubat | 1.6
    • Bostyn Ryleigh Ackerman | Ziegler | 1.6
    • Jolene Barnes | Assassin | 1.8

    • Jonathan ‘Jona’ Christopher Easton | sIoane | 1.9
    • Nikolai Levi Williams | Heathens | 1.9
    • Ford Denman | Daveed | 1.8
    • Julian Harrison | SphinxX | 1.4
    • Allistair Jackson Buckley | Raccoon | 1.8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 18:00 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Daveed schreef:
    (...)

    I feel you, sister. Ik heb geen idee wie ik als FC wil en de meeste modellen ik tegenkom, hebben donker haar.


    Ik maak vaak gebruik van deze tumblr als ik een FC zoek. Misschien hebben jullie daar wat aan. c:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 0:03 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Daveed schreef:
    (...)

    I feel you, sister. Ik heb geen idee wie ik als FC wil en de meeste modellen ik tegenkom, hebben donker haar.

    Edit: Cole Sprouse?


    WHEW like they sure as hell look like each other like OMG They could've been twins for real! that guy I had is called; Maurice Sinclair

    Omg ff serieus wat is cole veranderd door de jaren heen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    WHEW like they sure as hell look like each other like OMG They could've been twins for real! that guy I had is called; Maurice Sinclair

    Omg ff serieus wat is cole veranderd door de jaren heen x'D


    Als je op google "maurice sinclair tumblr" intypt komen er al heel wat foto's tevoorschijn. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 0:09 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Philip schreef:
    (...)

    WHEW like they sure as hell look like each other like OMG They could've been twins for real! that guy I had is called; Maurice Sinclair

    Omg ff serieus wat is cole veranderd door de jaren heen x'D


    Right! Cole was de eerste aan wie ik dacht toen ik Maurice zag, haha.

    For the better, though, no?


    kindness is never a burden.

    Daveed schreef:
    (...)

    I feel you, sister. Ik heb geen idee wie ik als FC wil en de meeste modellen ik tegenkom, hebben donker haar.

    Edit: Cole Sprouse?


    Misschien heb je hier wat aan klik hier kijk ik vaak tussen

    Daveed schreef:
    (...)

    Right! Cole was de eerste aan wie ik dacht toen ik Maurice zag, haha.

    For the better, though, no?


    Yush indeed.. nu twijfel ik of ik de weinige fotos van Maurice gebruik (7) of cole neem... als ik ze zou mixen zou wss niemand in de gaten hebben behalve de tatoeages dan...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    PaintedFace schreef:
    (...)

    Misschien heb je hier wat aan klik hier kijk ik vaak tussen


    Ik zoek een mannelijke FC though, maar toch bedankt voor de suggestie.

    Philip schreef:
    (...)

    Yush indeed.. nu twijfel ik of ik de weinige fotos van Maurice gebruik (7) of cole neem... als ik ze zou mixen zou wss niemand in de gaten hebben behalve de tatoeages dan...


    Haha, jouw keuze natuurlijk (al zou ik niet mixen :'D)


    kindness is never a burden.

    Daveed schreef:
    (...)

    Haha, jouw keuze natuurlijk (al zou ik niet mixen :'D)


    Ow fail, niet goed opgelet denk ik sorry!

    (Laatste berichtje hier van mij tenzij het mijn karakter is)

    Okeee, doe me toch nog maar een vrouwelijk mens 8D


    Your make-up is terrible

    Ik zet het erbij. ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.






    Rol: Vampier
    Geboorte naam: Porunn
    Volledige naam: Freyja Maria Hill
    Bijnaam: Frey
    Leeftijd: 1223
    Lichamelijke leeftijd: 23
    Persoonlijkheid:
    Freyja is iemand die erg van het organiseren en plannen is, ze is iemand die het liefst de hele dag in een planning heeft staan en het ook nog precies loopt zoals ze het had willen hebben. Dit is alleen iets wat niet altijd kan of ook maar lukt. Door dat ze zo van de planningen is kan men er van op uit gaan dat ze altijd op tijd bij een afspraak zou zijn, het gebeurt zelden dat ze te laat is en wanneer dit wel het geval is dan komt dit niet door haar. Ondanks dat ze zo georganiseerd is heeft ze weinig last als andere mensen dit niet zijn, ze weet het op zulke momenten goed los te laten.
    Freyja is een persoon die graag voor alles en iedereen wil zorgen, dit is over duidelijk te merken aan haar gedrag. Wanneer ze het gevoel heeft dat iemand haar hulp nodig heeft dan zal ze er alles aan doen om die persoon te helpen ook wanneer haar hulp totaal niet geaccepteerd gaat worden, op dit soort punten kent ze het woord nee niet. Wat erg irritant kan zijn voor anderen. Freyja is een persoon die te eerlijk kan zijn, ze zegt dingen zonder na te denken over de gevolgen of hoe dit ook maar op een ander over komt. Ondanks dat men eerlijkheid vaak kunnen waarderen is dit bij Freyja zeker niet altijd het geval, op momenten dat mensen soms beter kunnen liegen om iemand te sparen is zij de persoon die juist het antwoord geeft die men anders zou hebben moeten zeggen. Freyja is iemand die erg romantisch is ingesteld ze houd van alles wat ook maar met romantiek te maken heeft maar is hier door ook een erg gevoelig en dromerige jonge vrouw iets wat snel duidelijk word als iemand ook maar een halve dag mat haar door brengt. Ze brengt het graag over op anderen en is iemand die het eigenlijk heel leuk vind om andere te koppelen. Freyja is niet alleen erg romantisch is ze is ook gek op flirten en is dan ook een echte flirt te noemen, het is iets wat ze leuk vind om te doen. Het maakt Freyja weinig uit met wie ze op dat moment flirt, iedereen die ze ook maar een beetje aardig vind kan wel wat flirterig gedrag naar zich toe krijgen. Maar hoe leuker ze iemand vind hoe erger dit gaat worden, waar door mensen het snel door hebben wanneer ze gevoelens heeft voor iemand. Ze is een persoon met een sterke wil, die je niet snel kunt overtuigen. Als zij iets wil dan zal ze er in de meeste gevallen er ook voor zorgen dat ze het krijgt. Door haar sterke wil zorgt ze er ook altijd voor dat ze alles uit haar haalt om dingen goed te doen. Freyja kan ook erg levendig en enthousiast zijn. Hier door kan zij intens van dingen genieten. Echter heeft Freyja haar temperament volle karakter ook een slechte kant. Zo kan ze extreem ver gaan om haar zin te krijgen, iets waar ze later vaak spijt van kan krijgt. Daarnaast word ze soms overspoeld door intense emoties waar door ze erg vel kan reageren of zelfs soms in huilen uit barsten. Freyja heeft last van agressie problemen, zonder dat ze het zelf in de hand heeft kan ze erg woedend worden tot agressief aan toe. Ze is iemand die erg snel naar anderen uithaalt of anderen uitdaagt zodat ze daar op kan reageren waardoor men haar niet altijd de schuld kan geven. Freyja heeft soms nog wel eens dat ze haar zelf in probeert te houden maar dat is niet iets wat vaak lukt. Ze heeft in de vele jaren dat ze eigenlijk al leeft weinig geleerd hoe ze haar woede moet beheersen, het is daarnaast ook een manier om haar zelf te beschermen. Het is een soort muur vol agressie

    Uiterlijk:
    Achtergrond:
    Relaties:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 23:01 ]

    Ik heb nu mijn fc enorm gestalkt en zal morgen, vandaag dus mijn rol neerplanten hier ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik schrijf mezelf denk ik toch uit, ik kom echt gewoon niet verder. Sorry


    El Diablo.

    Nathaneal 'Jean' Schröder
    'The devil is real
    And he is not some little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful
    because he is a fallen angel and he used to be Gods favorite.'



    'The moon is my sun,
    the night is my day,
    Blood is my life,
    and you are my prey.'


    'Maybe I still look like a neighteen year old boy,
    but from the inside I am rotten.
    Just as my body should be.'


    'If this is the person I have to be forever,
    than please God;
    Give me mercy, give me peace.
    Take me into your resting arms.
    Have mercy on my soul.'



    Naam:
    Nathaneal • Hebreeuwse jongensnaam • God heeft gegeven
    Jean • Hebreeuwse jongensnaam • Geschenk van God
    Schröder • Duitse familienaam • Carter

    Ook al is Nathaneal, Jeans' voornaam, is zijn middelste naam zijn roepnaam. De jongen word dus dan ook bij zijn middelste naam aangesproken, hoewel hij het niet erg vind als zijn vrienden of goede kennissen hem Nathaneal noemen of deze naam afkorten tot Nath.' Zelf stelt de jongen zich altijd aan iedereen voor al Jean, ook al klinkt deze naam nogal vrouwelijk.


    Leeftijd: Jean is drieënnegeting jaar geleden geboren tijdens het lunaire periguem. Een fenomeen wat eens in de zoveel jaar en soms wel decenia's zich voordoet. Jean is geboren op twintig maart wat de jongen een vis van sterrenbeeld maakt en een slang in de Chinese astrologie. Vooral het laatste is goed bij Jean te merken aan zijn intelligentie en mysterieusheid.

    Nationaliteit: Jean is geboren en getogen in Duitsland


    Uiterlijk: Jean is een charmante, jonge jongen met lange, blonde lokken die deze meestal met wat gel en hairspray in model probeert te krijgen. Echter zijn zijn blonde lokken nogal ontembaar waardoor ze af en toe wel eens langs zijn gezicht willen hangen. Niet dat hij zich hier erg aan irriteert, gezien hij dan een cap op beanie opzet. Dit is wel iets minder zijn favoriet, gezien de jongen het liefst niks op zijn hoofd heeft balanceren.
    Naast Jeans blonde lokken, bezit deze ook prachtige zeeblauwe ogen die af en toe naar de groene kleur neigen. Zijn oogkleur past dan ook goed bij zijn - ietwat - volle roze lippen en zijn blonde, dikke wenkbrauwen.
    Jean heeft een normale lengte voor een jongen wat één meter vijfenzeventig maakt. De jongen is tenger van stuk, hoewel dat niet enorm opvalt door de spieren en de tatoeages die zijn lichaam tekenen. Jean heeft dan ook allerlei verschillende tatoeages op zijn huid gekerfd staan, wat van een vrouwengezicht tot woorden op zijn onderarmen variëren. De nadeel van deze tatoeages zijn dat ze nogal zichtbaar zijn waardoor Jean moeilijk aan een fatsoenlijke baan kan komen in de mensenwereld. Dit zorgt ervoor dat Jean vaak blousjes, truien en vestjes draagt dat hij combineert met een simpele spijkerbroek in allerlei kleuren.

    You wanted me to be a monster. I'll give you a monster.
    Innerlijk:Jean is alles behalve een makkelijk persoon om mee om te gaan. Hij heeft gauw zijn mening klaar over organismes zoals mensen en het is haast een onmogelijke opgave om de jongen anders te doen laten denken. Dit maakt hem enorm koppig, maar geeft hem ook de nodige zelfvertrouwen. De jongen is namelijk zo overtuigd van zijn gelijk en mening waardoor deze voor niemand zal zwichtten. Hij weet dan ook vaak zijn mening zo te brengen dat mensen het gaan geloven als werkelijk, iets wat de jongen maar al te amuserend vind. Jean houd er namelijk van als er mensen naar hem opkijken. Hij wilt het liefst in de middelpunt van de aandacht staan, maar als hij dit niet krijgt zal de jongen furieus en chagrijnig worden, tot deze een nieuwe opening vind om weer terug in de middelpunt te staan. Jean is geniepig en bespeelt organismes rond hem heen als lappen poppen. Hij is bewust van zijn rang in de wereld en maakt hier dan ook het nodige gebruik van. Toch is de jongen niet een en al slecht en zal je hem wel degelijk een trieste jongen noemen als je hem volledig kent. De jongen is namelijk alles behalve blij met zijn leven, hoewel je dit nooit over zijn lippen zou horen verlaten. Jean voelt een enorme wroeging voor zijn familie en het feit dat hij ze verraden heeft door de goede kant te verlaten voor de kwade. Jean word iedere dag nog gekweld aan de herinneringen van de avond toen zijn familie ontnomen werd en de beet hem toegediend werd, wat hem nogal somber maakt. Hij volgt sindsdien dan ook niet zijn passie en zijn geloof, gezien hij niet vind dat God hem ooit voor deze zondes kan vergeven. Op zulke depressieve momenten is Jean ook het liefst alleen onder een prachtige sterrenhemel of de vroege ochtendlucht. Hij vind deze fenomenen dan ook een van de mooiste dingen die ze op aarde kunnen schenken. De jongen kan hier dan ook enorm rustig van worden. Rust is dan ook een ding waar Jean naar streeft. Hij is dan ook totaal niet de persoon die spontaan op mensen af zou gaan lopen om een praatje mee te maken. Hij laat het liever andersom gebeuren zodat hij mensen kan lezen.



    Geschiedenis:Kort na de beëindiging van de eerste wereldoorlog lag Jean al in een kribje te Duitsland dat in puin lag. Jean is dan ook in extreem christelijk gezin geboren op het plattenland, waar zijn ouders een kleine melkboerderij hadden. Een melkboerderij die ze niet lang bezaten gezien Jeans familie van hen laatste kostje van Duitsland naar Nederland verhuisden. Langzaamaan begon het klein melkbedrijfje weer te starten, waar ze na een tijdje zelfs enkele jongeren uit de buurt konden aannemen door de melkproductie. Jean is dan ook niets anders gewend om zijn handen uit zijn mouwen te steken en te helpen waar nodig is. Zo was de jongen dan ook op een vroege leeftijd al bezig met koeien melken en zwaar tillen. Echter kwam gauw de tweede wereldoorlog van stag, waardoor de melkproductie steeds moeilijker ging, ondanks de vele koeien. Stress en extreme rookwalmen waren niet bepaald bevorderend voor de koeien waar algauw er vele stierven. Steeds moeilijker was het om rond te komen voor Jean en zijn familie, waardoor ze algauw hun laatste restjes melk moesten verruilen met de boer naast hen voor enkele knollen. De weinige jongeren die ze hadden om te helpen hadden ze weg moeten sturen, hoewel de enige jongen die bleef; Danjiel was. Jeans ouders wisten te weinig over de situatie van Danjiels verleden dat ze hem beschermend in hen familie genomen had en voor de weinige melk handel wat ze nog hadden. Echter hield dit helemaal op in 1942, waar de familie omkwam aan een bom die op het boerderij gegooid werd. Het hele boerderij ging dan ook in vallen op, op Jean en Danjiel na; wier de jongen er uit getrokken had. Echter was Jean er zo erg aan toe dat Danjiel de jongen de laatste remedie die er nog was aan Jean gegeven had, namelijk de beet. Iets wat Jean tot de dag van vandaag Danjiel niet vergeven of vergeten is. Toen Jean na dagen weer bij bewustzijn kwam als een volledige vampier, vast in een lichaam van een negentienjarig jongetje, liet hij de man ook alleen die hem geholpen had. Hij reisde de hele wereld over, hoewel hij op geen enkele plek lang verbleef tot hij op Salem stuitten.

    Relaties:
    • DANJIEL CASPAR KOVAC
    Sinds de beet koestert Jean een grote wrok voor de jongen. Dat ze nu beide vast zitten in Salem vind Jean dan ook verschrikkelijk en hoewel hij niet bang is voor Danjiel, mijd hij hem liever dan dat hij hem tegen komt, gezien dit meestal uitloopt op boze woorden en vechtpartijen.
    •


    Extra:
    • Jean bezit na al die jaren nog steeds een licht duits accent, hoewel hij dit probeert af te leren. Naast duits, nederlands en engels kan de jongen ook zichzelf verstaanbaar maken in de franse en spaanse taal.
    • Vroeger droeg Jean nog een kruis rond zijn nek en bad deze naar God. Tegenwoordig is niks hiervan te vinden op zijn lichaam, die hij langzaam aan het bedelven is met tatoeages.
    • Een van Jeans grootste interesses zijn kunst wel. Met kunst gaat het over schilderijen maar ook over de schoonheid in dingen zoals natuur en zelfs de mens (uiterlijk), hoewel hij dit laatste niet zo gauw toe zou geven.
    • Jean heeft na alle vele jaren die hij gesleten heeft sinds de beet er nog steeds problemen mee.
    • 's avonds werkt Jean in een restaurantje voor vrachtwagen chauffeurs in de afwas gezien bediening te veel van hem vergt als in zijn bloedlust. Daarnaast mocht de jongen ook niet bedienen omdat zijn tatoeages schokkend over zouden kunnen komen op mensen.
    Overdag werkt Jean in een pompstation. Beide beroepen liggen onder Jeans maat; toch doet de jongen het met plezier.

    Likes:
    Dislikes:


    Meer komt c:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 20:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya