• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Hooooly shit, het einde van Assasin's creed 1, wtf was dat met Al Mualim?


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    (...)

    Dammit, al ben ik bang op een gegeven moment toch te moeten overgaan op de xboxone, wil ik nieuw uitgekomen spellen kunnen spelen :/

    Ik raad het je wel aan hoor. Xboxone vind ik zelf fijner dan de 360.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maethor schreef:
    (...)

    Dammit, al ben ik bang op een gegeven moment toch te moeten overgaan op de xboxone, wil ik nieuw uitgekomen spellen kunnen spelen :/


    Ja, daar ben ik ook bang voor. Dat wil ik helemaal niet want dan moet ik alles weer opnieuw kopen. Ik weet wel dat ze bezig zijn omdat over te zetten maar dat duurt echt een eeuwigheid. Ik wil nog geen one ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voel nog bijzonder weinig liefde voor Watch Dogs 2, iemand van jullie wel al gek op het spel?

    Daarentegen wil ik forever samen zijn met Lara in Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration. Holy, wat een goed spel. En ik kijk heel erg uit naar Horizon New Dawn maar dat duurt echt nog heel lang.

    Vind het vandaag wel perfect weer om te gamen, jullie?

    Ik ben bij deze nu ook een PS4 gamer, haha! Ik heb een aantal spellen al dus ben voor nu wel even zoet mee. Iemand nog aanraders voor niet al te dure PS4 spellen die wel de moeite waard zijn. En is die PS plus ding de moeite waard?


    Also: Hawke > Auror.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 11:19 ]


    The truth is out there.

    Welcome to the club!!
    Als je van multiplayer houdt, dus met vrienden online wilt spelen is playstation plus wel handig ja ^^.
    Ik hoorde dat Uncharted 4 in de aanbieding was. 30 euro. Sowieso zou ik the Last Of Us ook aanschaffen als je die nog niet hebt :3

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 11:26 ]

    Hai Hai
    Ik kijk dit topic eig heel vaak maar hai dus.

    Spoderman | XBOXONE
    haha i'm so boring I only play on one console


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bij de Mediamarkt zijn nu heel veel games in de aanbieding, dus misschien staat er iets leuks tussen.. ^^


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik ben echt verslaafd aan Pokémon Sun (3DS) ;x
    Als ik mijn Pokémon nog iets meer train, kan ik de Pokémon League doen ;x


    26 - 02 - '16

    20 December, The walking dead season 3 van Tell Tale (A)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik ben zo dom he

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 17:23 ]

    i am screaming
    the last of us 2

    Er komt een Guardians Of The Galaxy Telltale. Ik ben zo hyped na de eerste trailer/announcement al en fcjhbcnsdkcm d


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Één van de allerbeste games ooit krijgt een vervolg! Ik kan honestly echt niet wachten tot ik hem kan spelen. Deel 1 was zo asdfghjkl goed en ik heb alles bij elkaar geschreeuwd net. Fangirl much.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 dec 2016 - 9:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ga een ps4 voor kerst vragen. Zal hem wel niet krijgen gezien ik ook al voor een telescoop en een camera ga vragen en die dingen al te duur zijn :')

    [ bericht aangepast op 4 dec 2016 - 0:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.