• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Rockabye schreef:
    (...)
    Wat gek. ik ga eens kijken of de mijne werkt.

    Zo ver ik kan zien werkt mijne wel. Misschien is er iets mis gegaan met het installeren.
    Je kan proberen het spel er af te halen (kan via steam ook) en dan opnieuw installeren.


    Hij crasht bij mij ook pas na een minuut of vijf à tien. Zomaar, uit het niets. Misschien moet ik dat maar doen, ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb op het moment ook problemen met Valley en zal nu nog eens Skyrim gaan spelen om beter te checken.

    Met skyrim nergens last van.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 18:57 ]

    Ik heb een terugbetaling aangevraagd. Het blijft gebeuren en ik weet niet meer wat ik kan doen om het te verhelpen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rockabye schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad waar. Ik denk dat ik het wel een leuk spel ga vinden, ik hou van exploren en gewoon rondlopen in games (:

    Mijn ID is Gothasythis, met een plaatje van een schattig wit.... getekend vosje?


    Is het goed als ik je toevoeg? (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Psn ID is Musicbewds! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Psn ID is Musicbewds! ^^


    Oeh, je mag me toevoegen als je wilt? M'n id is Zwadderaar.
    Als je nog leuke aanbevelingen nodig hebt, dan hoor ik het wel ;D


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    (...)

    Oeh, je mag me toevoegen als je wilt? M'n id is Zwadderaar.
    Als je nog leuke aanbevelingen nodig hebt, dan hoor ik het wel ;D


    Momenteel heb ik voor de ps4 alleen nog Last of us, maar ik ga proberen mijn ps3 spellen om te ruilen voor dezelfde, maar dan voor 4 ^^
    Zou graag alle uncharted willen (heb 1 tot 3 op ps3).


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^^ Oeeeeh, the last of us! Best komisch, heb m'n ps4 op dezelfde dag gekregen als jou, alleen dan een jaar eerder en ook met the last of us <3 Daar moet je echt je tijd voor nemen omdat het gewoon zo asdfghjkl goed is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    (...)

    Is het goed als ik je toevoeg? (:

    Ja sure ^^
    Ik ben erg vriendloos op Steam XD

    Anderen die willen mogen me ook toevoegen: Gothasythis

    Natblida schreef:
    ^^ Oeeeeh, the last of us! Best komisch, heb m'n ps4 op dezelfde dag gekregen als jou, alleen dan een jaar eerder en ook met the last of us <3 Daar moet je echt je tijd voor nemen omdat het gewoon zo asdfghjkl goed is.


    Haha toevallig ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben live aan het gamen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Ik ben live aan het gamen

    Ik heb dat zo vaak gespeeld / gezien heeee 😂

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Ik heb dat zo vaak gespeeld / gezien heeee 😂


    Haha, ik nog geen een keer xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb gister Skyrim gekocht maar ben er nog niet echt weg van. Hopelijk bevalt Final Fantasy 15 me beter, maar nog niet uitgeprobeerd. Ik kon Last of us niet vinden in de mediamarkt, want ik wilde eigenlijk die meenemen.

    Is er een bepaald punt dat je met Skyrim moet passeren voor het leuk wordt? D:

    Ja, pas toen ik alles begreep qua verhaal maar ook controls begon ik het leuk te vinden. Oh en toen ik de Thieves Guild ontdekte want oh my god die stem van Brynjolf maakt een hoop goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen