• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Skrivbar schreef:
    Ik heb gister Skyrim gekocht maar ben er nog niet echt weg van. Hopelijk bevalt Final Fantasy 15 me beter, maar nog niet uitgeprobeerd. Ik kon Last of us niet vinden in de mediamarkt, want ik wilde eigenlijk die meenemen.

    Is er een bepaald punt dat je met Skyrim moet passeren voor het leuk wordt? D:


    Ik heb Skyrim heel snel weer verkocht. Wat een klote spel zeg. Bah. Ik vond de besturing echt vreselijk en alles leek wel overpowered.

    Last of us wordt niet meer gemaakt, dus misschien even bij tweedehands gameshops kijken? Komt mijn game ook vandaan zegt mijn pa, haah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat Skyrim leuker wordt als je de quests van the dark brotherhood en thieves guild gaat doen. Thieves guild kan je joinen via riften, er komt dan iemand naar je toe die zegt dat je veel geld hebt. Je moet dan een quest voor hem doen en dan kan je naar de guild toe. De quests zijn erg leuk vind ik. En the dark brotherhood kom je via windhelm en je moet in het stadje direct naar rechts de trap op en op een duur kom je bij een vrouw en kind die praten, luoster naar het gesprek (sowieso krijg je veel nieuwe quests en info als je gesprekken afluisterd) en dan kan je de quest doen. Ik vind die quests ook erg leuk. Maar je moet ook de main quest doen tot je bij de greybeards bent geweest, tot je de whirlwind sprint shout geleerd hebt van ze.

    En Brynjolf is echt het beste personage. Zijn stem is inderdaad geweldig (baby)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 23:58 ]

    Whuuut, why de haat op Skyrim? :c Dat spel is echt gewoon heilig, het is echt alleen een enorme wereld waar je in komt en je moet er eventjes aan wennen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik haat er niet op hoor, ik moet er inderdaad gewoon nog flink aan wennen en misschien vind ik het daarna wel helemaal het einde :) Bedankt voor jullie tips.

    Ik kan trouwens The Last of Us gewoon op bol.com kopen... dat is toch gewoon de goede versie?

    Maargoed eerst FF uitproberen!

    Skrivbar schreef:
    Ik haat er niet op hoor, ik moet er inderdaad gewoon nog flink aan wennen en misschien vind ik het daarna wel helemaal het einde :) Bedankt voor jullie tips.

    Ik kan trouwens The Last of Us gewoon op bol.com kopen... dat is toch gewoon de goede versie?

    Maargoed eerst FF uitproberen!


    Denk dat je het daar wel kunt kopen ja. Als zij zeggen het op voorraad te hebben, dan denk ik dat ze het wel hebben (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb No Man's Sky gekocht. Ik hoop nu dat het leuk is. Gelukkig was het geen 60 euro meer.

    Hebben jullie nog wat gekocht tijdens deze SteamSales?
    Dit is mijn lijstje op het moment (ik heb weer veel te veel gekocht XD )

    Counter Strike: Global Offensive
    Planet Explorers
    H1Z1: Just Survive
    No Man's Sky
    Astroneer
    Left 4 Dead 2
    The witcher 3 DLC Hearts of Stone
    Valley
    Planet Coaster
    Deus Ex: Mankind Divided

    Ik heb LEGO hobbit gekocht :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik heb LEGO hobbit gekocht :')


    Die is echt geweldig en zeer vermakelijk ^^ Ik heb m laatst voor 100% uitgespeeld, hahahaha.


    Stenenlikker

    Tijdens de steam sale niets gekocht, hoewel ik nog twijfel over Lego Hobbit. Weet niet of de gameplay me echt aanspreekt.
    Tijdens de PSN Januari sale heb ik wel Dying Light en DOOM gekocht.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Syncline schreef:
    (...)

    Die is echt geweldig en zeer vermakelijk ^^ Ik heb m laatst voor 100% uitgespeeld, hahahaha.


    Ja ik vind hem tot nu toe ook erg leuk :'D Ik heb LEGO pirates of the caribbean ook 100% uitgespeeld dus ik weet hoe het werkt (:
    Vind het alleen wel jammer dat er hier gesproken wordt en ze de tekst gewoon uit de films geplukt hebben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heeft iemand Mortal Kombat X ? Ik wil die nu graag kopen, maar twijfel.
    Just Cause 3?
    Dishonored 2?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:04 ]

    Ik zie net pas dat dit topic bestaat, nice. Ik ben PC, btw. Ooit actief geweest op WoW en Hearthstone, nu vooral onzinspellen als portal en nazi zombie army

    Ik raad Battleblock Theater aan om met vrienden te spelen. Die shit is genius.


    Veni, Vidi, Coffee.

    Ik haat het als ik in een team zit met noobs (niet dat ik altijd goed ben) en de enemies premade zijn en een vet hoge ranked rang hebben, zoals platinum of zelfs grandmaster. Maar de Smite matchmaking zuigt.

    Trouwens, als meer mensen me op steam willen toevoegen zou ik dat leuk vinden: Gothasythis

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:58 ]

    ^^ Dit heb ik met League of Legends. Die game haalt ook echt het slechtste in een mens naar boven.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    leuk als je iemand party leader maakt en daarna gelijk erna word je terug gepromoot.
    oke.. dan niet 😂🤔