• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    Richonne schreef:
    (...)

    Survival, open wereld, strategie, enz. Ja, maar ik zie dan door de bomen het bos niet meer haha


    ARK!!!!!!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Natblida schreef:
    (...)

    ARK!!!!!!


    Ark Survival Evolved? Met al die dino's?
    Ziet er wel erg leuk uit! Is het een zwaar spel? Is het lastig? Tell me all about it.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 21:40 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Ark Survival Evolved? Met al die dino's?
    Ziet er wel erg leuk uit! Is het een zwaar spel? Is het lastig? Tell me all about it.


    Het vraagt heel erg veel van je computer, dus mocht je een PS4 of Xbox One hebben dan zou ik hem daarop halen. Maar persoonlijk vind ik het geweldig. Het is veel bouwen, jezelf verdedigen tegen dino's, andere dino's tamen, eventueel vechten tegen andere tribes als je PVP gaat, cave's verkennen, het eiland verkennen, en ga zo maar door.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ga ik Skyrim remastered/special edition wel of niet kopen... uuugggh ik twijfel!

    @ Natblida

    Mijn broertje mag hem overnemen van een vriend van hem voor de Xbox! For freeeeeeee! Ik had het er met hem over en het leek hem ook wel leuk en die vriend van hem doet er niks dus mee, haha :'D Lijkt me echt wel supertof!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ark is erg cool inderdaad. Skyrim is cool en is het sowieso waard. Ik heb er al 140 uren in zitten (met originele versie) en ben 3 keer overnieuw begonnen en het nog steeds niet zat. Je moet alleen niet direct de main story uitspelen, dat is zonde.
    Ark is met 60% korting nu nog 11.19€
    Skyrim is nu 29.99 met 25% korting, en de DLC zitten er bij in,

    Valley is ook een aanrader, ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar het lijkt me echt geweldig. Alleen al omdat je een soort exosuit vindt en daarmee dieren en bomen tot leven kan wekken en kan laten dood gaan door hun energie te stelen. Op het moment een tientje met 50% korting.

    Je hebt ook planet explorers, maar daar heb ik nog niets van gezien.
    Sky Break is iets ruimte/nieuwe wereld achtigs, maar schijnt lastig te zijn zonder handleiding op internet. Ik heb die nog niet gespeeld

    Astroneer, nog in early acces en geen korting (wel maar 20 euro), is een survival game in de ruimte.

    Osiris: New Dawn is ook een ruimte survival game in early acces. Die is vrij lastig door alle monsters en het maken van nieuwe gebouwen. De materialen zijn soms lastig te krijgen. Met 20% korting nu 18.39€

    En je hebt natuurlijk No Man's Sky, maar daar heb ik alleen maar slechte dingen over gehoord. Ik denk alleen wel dat ik het ga kopen nu het 36€ is.




    //

    Ik heb net Planet Coaster, Valley en Left 4 Dead 2 gekocht ^^

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 14:42 ]

    Richonne schreef:
    Ga ik Skyrim remastered/special edition wel of niet kopen... uuugggh ik twijfel!

    @ Natblida

    Mijn broertje mag hem overnemen van een vriend van hem voor de Xbox! For freeeeeeee! Ik had het er met hem over en het leek hem ook wel leuk en die vriend van hem doet er niks dus mee, haha :'D Lijkt me echt wel supertof!


    Ah super leuk! Als je vragen hebt, hoor ik het graag ^^

    // @Rockabye
    No Man's Sky heeft niet gedaan wat ze beloofd hadden maar ik heb er alsnog wel erg veel plezier van gehad. Je moet er niet ingaan met de verwachting dat je echt gaat survivalen, maar meer exploren. Inmiddels is er een patch uit en kan je veel meer dan alleen rondlopen maar mensen vinden het nu eenmaal leuk om deze game compleet de grond in te branden.

    Wat zijn trouwens jullie steam ID's? :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Edit: Oeps foutje, haat me niet. Ik quotte mijn eigen berichtje per ongeluk en plaatste het dan ook nog. Lekker bezig, Sanne.

    EDIT 2.0: Jemig. Ik edit een fout fout. Dit gaat lekker. Ik heb meer slaap nodig

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 15:50 ]


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Ik heb Skyrim SE gekocht! Ben heeeeeeeeel benieuwd! Ik heb het spel wel op de xbox, maar dat is natuurlijk heel anders. En daar issie ook kapot.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Natblida schreef:
    (...)

    Ah super leuk! Als je vragen hebt, hoor ik het graag ^^

    // @Rockabye
    No Man's Sky heeft niet gedaan wat ze beloofd hadden maar ik heb er alsnog wel erg veel plezier van gehad. Je moet er niet ingaan met de verwachting dat je echt gaat survivalen, maar meer exploren. Inmiddels is er een patch uit en kan je veel meer dan alleen rondlopen maar mensen vinden het nu eenmaal leuk om deze game compleet de grond in te branden.

    Wat zijn trouwens jullie steam ID's? :3

    Dat is inderdaad waar. Ik denk dat ik het wel een leuk spel ga vinden, ik hou van exploren en gewoon rondlopen in games (:

    Mijn ID is Gothasythis, met een plaatje van een schattig wit.... getekend vosje?

    Huh oke

    Ik heb Skyrim dus geïnstalleerd en ineens sluit hij af? Zo pats boem terug op het bureaublad? Hoe kan dat? Was geen foutmelding niks niet.

    Oké dit was een miskoop. Net weer opnieuw geprobeerd en na een poosje loopt ie helemaal vast, maakt ie een raar geluid en moest ik de aan/uitknop van mijn laptop ingedrukt houden omdat hij nergens meer op reageerde. Kon taakbeheer niet openen, niks niet. Echt heel zonde van mn 30 euro dit :/

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 17:27 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat raar, kan je het spel niet refunden en steam een mail sturen ofzo, en zeggen dat die fout voorkomt?
    Wordt dat niet al in de comments/ discussie besproken?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 17:33 ]

    Geen idee. Steam ligt eruit of zo. Kan geen verbinding maken. De community ook. Probeer het later vanavond nog wel een keer, maar het is toch zuur dat ik een illegaal spel zonder problemen al jaren kan spelen en de legale versie nog niet eens een kwartier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Geen idee. Steam ligt eruit of zo. Kan geen verbinding maken. De community ook. Probeer het later vanavond nog wel een keer, maar het is toch zuur dat ik een illegaal spel zonder problemen al jaren kan spelen en de legale versie nog niet eens een kwartier.

    Klopt, er is inderdaad een steam down. Was dat ook al toen je skyrim startte?

    Rockabye schreef:
    (...)
    Klopt, er is inderdaad een steam down. Was dat ook al toen je skyrim startte?


    Eerste keer niet, tweede keer wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Eerste keer niet, tweede keer wel.

    Wat gek. ik ga eens kijken of de mijne werkt.

    Zo ver ik kan zien werkt mijne wel. Misschien is er iets mis gegaan met het installeren.
    Je kan proberen het spel er af te halen (kan via steam ook) en dan opnieuw installeren.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 17:38 ]