• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    HEUJ


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb het spel klaar staan en heb al een charmander gevangen, maar ben te lui om nu rond te gaan lopen in mijn buurt. :')

    Ik voel me echt awkward om zo rond te lopen met mijn telefoon als een Poke-trainer. Like kunnen ze mijn swag wel aan?


    Heaven is a place that we all have

    Ik bedoelde het alleen als waarschuwing hoor


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ninuturu schreef:
    Ik bedoelde het alleen als waarschuwing hoor

    Wordt niet gewaardeerd schat.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 13:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Wordt niet gewaardeerd schat.


    Rude.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Rude.


    Nou, aan de reacties op haar bericht te zien word het niet van harte genomen. Just saying.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerate schreef:
    mensen dit gaat letterlijk over pokemon. calm your jigglypuffs.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 13:35 ]


    Heaven is a place that we all have



    Ik doe toch nog een poging


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:



    Ik doe toch nog een poging

    Een poging tot? Iedereen het spel laten verwijderen?
    Waarom zou je je druk maken over of anderen een ban kunnen krijgen? Lijkt me eigen risico (:
    Mensen die spelen komen er vanzelf achter hoe het zit. Hoe groot is de kans dat ze miljoenen spelers gaan bannen. Ze hadden van tevoren kunnen verwachten dat iedereen het wil spelen en ze er alles aan doen om het te kunnen spelen als het spel in 3 landen uitgebracht wordt. Daarnaast is het APK bestand van het spel geverifieerd door Niantic zelf.

    Ninuturu schreef:



    Ik doe toch nog een poging


    Het is lief dat je mensen er voor wilt waarschuwen, maar ik denk dat de meeste het nu onderhand wel weten ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nythe schreef:
    (...)
    Een poging tot? Iedereen het spel laten verwijderen?
    Waarom zou je je druk maken over of anderen een ban kunnen krijgen? Lijkt me eigen risico (:
    Mensen die spelen komen er vanzelf achter hoe het zit. Hoe groot is de kans dat ze miljoenen spelers gaan bannen. Ze hadden van tevoren kunnen verwachten dat iedereen het wil spelen en ze er alles aan doen om het te kunnen spelen als het spel in 3 landen uitgebracht wordt. Daarnaast is het APK bestand van het spel geverifieerd door Niantic zelf.


    Dat is niet haar bedoeling om mensen het spel te laten verwijderen, ze wil alleen even duidelijk maken wat er kan gebeuren en dat je het niet meer zal kunnen spelen als je geband bent. En Relinde denkt aan andere mensen en daarom laat ze dit zien. Ze maakt zich niet druk, ze waarschuwt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nythe schreef:
    (...)
    Een poging tot? Iedereen het spel laten verwijderen?
    Waarom zou je je druk maken over of anderen een ban kunnen krijgen? Lijkt me eigen risico (:
    Mensen die spelen komen er vanzelf achter hoe het zit. Hoe groot is de kans dat ze miljoenen spelers gaan bannen. Ze hadden van tevoren kunnen verwachten dat iedereen het wil spelen en ze er alles aan doen om het te kunnen spelen als het spel in 3 landen uitgebracht wordt. Daarnaast is het APK bestand van het spel geverifieerd door Niantic zelf.


    Nee een poging tot het waarschuwen van iedereen die wilt luisteren
    Ze zullen niet iedereen verbannen, maar wel een aantal, door dat mensen geen geduld hebben zijn de servers ook vaker overbelast, en omdat de servers overbelast raken moeten wij weer wachten tot hij bij ons uit komt.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:



    Ik doe toch nog een poging


    Er is niks bewezen. Het is een gerucht. Ik denk dat de meeste mensen hier wel van op de hoogte zijn, dus dan is het eigen risico of ze het spel willen houden of niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''