• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ninuturu schreef:
    (...)

    het is een device ban, dus je kan nooit meer met dezelfde telefoon dat spelen
    Alleen is het niet bekend voor hoelang de ban geld


    Niet helemaal.. Zoals ik al zei in het vorige topic, mijn collega heeft een ban gekregen omdat hij buiten de regio speelde maar hij kan de app gewoon gebruiken onder een nieuw account (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    KarelAppel77 is de ign.
    Maar ik heb gisteren echt 9 kilometer gelopen zonder ook maar 1 pokemon tegen te komen :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aaah nee, je hebt internet nodig voor het spel. Verdomme. Nu kom ik nooit meer mijn appartement uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    hebben mensen al 10k eieren uitlaten komen en zo ja, wat zat er in?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    hebben mensen al 10k eieren uitlaten komen en zo ja, wat zat er in?


    Ik geloof dat ik las dat iemand hier een Gofin had gekregen.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moet nog negenhonderd meter gaan dus ik denk dat ik straks nog een ommetje maak. c: Ik ben zo benieuwd!


    What would Emma do?

    Ik kreeg een ei uit een Pokestop, maar het staat niet tussen mijn items? Waar de fuck is het... Of is het weer bugged?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 18:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    Ik kreeg een ei uit een Pokestop, maar het staat niet tussen mijn items? Waar de fuck is het... Of is het weer bugged?


    Hij staat bij pokemons en dan bovenaan eggs.


    Your make-up is terrible

    Lindemann schreef:
    Ik moet nog negenhonderd meter gaan dus ik denk dat ik straks nog een ommetje maak. c: Ik ben zo benieuwd!


    ik moet zelf nog 1,1 km voor mijn 10km ei.

    hier is een lijst met alle pokemons die uit verschillende soorten eieren komen:

    http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtml

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 18:04 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij staat bij pokemons en dan bovenaan eggs.
    Oh wauw, dat ik dat niet gezien heb. Thanks!


    I live for the applause, you will die for it.

    Niphredil schreef:
    (...)

    ik moet zelf nog 1,1 km voor mijn 10km ei.

    hier is een lijst met alle pokemons die uit verschillende soorten eieren komen:

    http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtml


    Ik hoop niet dat ik dadelijk 2 kilometer ga lopen zodat er een Pidgey uit gaat komen. :c


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niphredil schreef:
    (...)

    ik moet zelf nog 1,1 km voor mijn 10km ei.

    hier is een lijst met alle pokemons die uit verschillende soorten eieren komen:

    http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtml


    Oh bedankt! ^^ Dit zijn 2 km eieren. Ik had niet door dat er verschil was. c:


    What would Emma do?

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik hoop niet dat ik dadelijk 2 kilometer ga lopen zodat er een Pidgey uit gaat komen. :c


    ik hoop het ook niet, ik kreeg uit een 2km een ratata en heb toen besloten alleen nog maar 5 en 10 km eieren te laten uitkomen. Uit 5 km eieren heb ik al een Mankey en een Magnemite


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Moet je dan echt al die kilometers lopen met de app aan? Want dat vreet nogal mb denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niphredil schreef:
    (...)

    ik hoop het ook niet, ik kreeg uit een 2km een ratata en heb toen besloten alleen nog maar 5 en 10 km eieren te laten uitkomen. Uit 5 km eieren heb ik al een Mankey en een Magnemite


    Ik ga denk ik alleen 2 kms uit laten komen in dat oneindige ding als ik geen betere heb. :') Dat is inderdaad wel stom.


    What would Emma do?