• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Rickon schreef:
    (...)

    Er is niks bewezen. Het is een gerucht. Ik denk dat de meeste mensen hier wel van op de hoogte zijn, dus dan is het eigen risico of ze het spel willen houden of niet.


    Wat noem je bewijzen? Ik ken al meer dan 10 mensen de ondertussen verbannen zijn, daarom probeer ik zo veel mogelijk mensen te waarschuwen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Wat noem je bewijzen? Ik ken al meer dan 10 mensen de ondertussen verbannen zijn, daarom probeer ik zo veel mogelijk mensen te waarschuwen


    Hoe weet je dat ze verbannen zijn? Krijgen ze letterlijk het bericht: "je bent verbannen" of komen ze gewoon niet in het spel (wat zou kunnen komen door crappy servers)


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat ze verbannen zijn? Krijgen ze letterlijk het bericht: "je bent verbannen" of komen ze gewoon niet in het spel (wat zou kunnen komen door crappy servers)


    Volgens mij krijgen ze een melding en een mail
    Ik heb er nooit naar gevraagd


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Wordt niet gewaardeerd schat.


    Nou nou


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Sorry, maar ik vond haar eerste bericht in het vorige topic nogal lullig overkomen. Zo van; ik ben beter dan jullie omdat ik wacht.

    Anyway, het zijn nog steeds geen officiële berichten en ik heb ook niemand met bewijs gezien. Ik blijf lekker spelen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Sorry, maar ik vond haar eerste bericht in het vorige topic nogal lullig overkomen. Zo van; ik ben beter dan jullie omdat ik wacht.

    Anyway, het zijn nog steeds geen officiële berichten en ik heb ook niemand met bewijs gezien. Ik blijf lekker spelen.


    Dit dus.


    Treat people with kindness

    Wat een drama om een simpele app. Ik ga sowieso moeten wachten, eerst maar eens een betere telefoon fixen, hahaha. :W


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Sorry, maar ik vond haar eerste bericht in het vorige topic nogal lullig overkomen. Zo van; ik ben beter dan jullie omdat ik wacht.

    Anyway, het zijn nog steeds geen officiële berichten en ik heb ook niemand met bewijs gezien. Ik blijf lekker spelen.

    Zo denkt Relinde echt niet. Ze is net als mij, woorden en zinnen anders neerzetten dan dat ze bedoeld zijn. Maar ze denkt zeker niet dat "ze beter is omdat zij wacht". Ze wil het risico niet nemen, logisch toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh jongens, wat een drama :')

    De bans zijn niet officieel bevestigd. Wel is officieel bevestigd dat het spel is uitgesteld voor Nederland vanwege de enorme serverproblemen.
    Mensen met een pokemon trainer club id die buiten de regio spelen, kunnen geband worden. Dit zal waarschijnlijk alleen een ban zijn voor het account en geen permaban zodat je nooit meer kan spelen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Kunnen we het pls gewoon hebben over welke coole pokemon we hebben gevangen enzo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Update; nog steeds te lui om te bewoonde wereld te trotseren aka ik lig in de achtertuin met mijn laptop en heb nog steeds maar één pokemon gevangen. :'D
    Het lijkt me ook best ongemakkelijk om rond te lopen met dat spel? idk

    Krolock schreef:
    Update; nog steeds te lui om te bewoonde wereld te trotseren aka ik lig in de achtertuin met mijn laptop en heb nog steeds maar één pokemon gevangen. :'D
    Het lijkt me ook best ongemakkelijk om rond te lopen met dat spel? idk


    hahah nee joh val reuzemee, ik loop al drie dagen rond en niemand heeft er iets van gezegd of me uitgelachen. De enige twee meisjes die superhard moesten lachen waren zelf net zo hard op zoek naar pokemon


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Krolock schreef:
    Update; nog steeds te lui om te bewoonde wereld te trotseren aka ik lig in de achtertuin met mijn laptop en heb nog steeds maar één pokemon gevangen. :'D
    Het lijkt me ook best ongemakkelijk om rond te lopen met dat spel? idk


    Same. :') Ik heb gister tijdens het hardlopen heel sneaky wat pokemons gevangen (en toen liep ik de verkeerde kant op en moest ik een half uur langer lopen, heuj) en ik ben vandaag extra vroeg opgestaan om pokemons te vangen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Krolock schreef:
    Update; nog steeds te lui om te bewoonde wereld te trotseren aka ik lig in de achtertuin met mijn laptop en heb nog steeds maar één pokemon gevangen. :'D
    Het lijkt me ook best ongemakkelijk om rond te lopen met dat spel? idk


    Haha ik ga daar ook wel last krijgen. Ten eerste kom ik niet graag buiten en ten tweede ben ik socially awkward :W
    Daarom is het ook niet moeilijk voor mij om niet in de zon te komen nu ik mijn tattoo heb.


    26 - 02 - '16

    Krolock schreef:
    Update; nog steeds te lui om te bewoonde wereld te trotseren aka ik lig in de achtertuin met mijn laptop en heb nog steeds maar één pokemon gevangen. :'D
    Het lijkt me ook best ongemakkelijk om rond te lopen met dat spel? idk

    Same here :'D. Ik red me overigens nog wel met de random pokémons die ik in huis vang xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you