• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Velaris schreef:
    Moet je dan echt al die kilometers lopen met de app aan? Want dat vreet nogal mb denk ik.


    Je kan hem ook in batterijbesparing zetten.


    What would Emma do?

    Velaris schreef:
    Moet je dan echt al die kilometers lopen met de app aan? Want dat vreet nogal mb denk ik.


    jup, maar ik heb echt een godsonmogelijke hoeveelheid internet dus ik kan het me veroorloven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oddish!!!


    What would Emma do?

    Heb ik eindelijk jigglypuff gevonden (en dat was echt moeilijk in mijn buurt). Valt mijn internet weg dus nog steeds geen jigglypuff voor mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ff een vraagje haha: hoeveel mb ben je ongv. Kwijt na een uurtje Pokémon go spelen?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OpgeroldEten schreef:
    Heb ik eindelijk jigglypuff gevonden (en dat was echt moeilijk in mijn buurt). Valt mijn internet weg dus nog steeds geen jigglypuff voor mij.


    omg quelle horreur


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    StrawberryShake schreef:
    Ff een vraagje haha: hoeveel mb ben je ongv. Kwijt na een uurtje Pokémon go spelen?


    Ik weet niet, ik ben sinds dinsdag (volgens mij) ongeveer 70 mb kwijt, maar heb bijna constant gespeeld


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Ik weet niet, ik ben sinds dinsdag (volgens mij) ongeveer 70 mb kwijt, maar heb bijna constant gespeeld

    Dan vind ik dat wel heel erg meevallen (fish)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dudes ik ben level negen en mijn hoogste pokémon is een pidgeot met cp 500. Dat is niet super hoog, maar wel hoger dan de pokémons in de gym bij mij in de buurt. De gym is van mijn eigen kleur, maar ik kan er nog niet in omdat ze nog niet genoeg prestige hebben voor een derde lid. Dus ik tegen die pokémons vechten om meer prestige te winnen, maar dat is echt lastig?


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Dudes ik ben level negen en mijn hoogste pokémon is een pidgeot met cp 500. Dat is niet super hoog, maar wel hoger dan de pokémons in de gym bij mij in de buurt. De gym is van mijn eigen kleur, maar ik kan er nog niet in omdat ze nog niet genoeg prestige hebben voor een derde lid. Dus ik tegen die pokémons vechten om meer prestige te winnen, maar dat is echt lastig?


    Damn ik ben ook level negen, maar ik heb echt lang niet zulke krachtige pokemon, mijn sterkste is 370


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De gyms in mijn dorp zitten op level 7 en hebben 25000+ prestige met 7 mensen en elke gym. Niet tegen te vechten..

    / Ik heb een tentacool gevangen (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 19:09 ]

    Om de app op iOS te downloaden hebben jullie gewoon een random phone number ingevuld? Want volgens dit ding is het required.


    Rise and rise again until lambs become lions

    En omdat ik geen abonnement heb, én ik gewoon te socially awkward ben, lig ik hier op mijn bed in de hoop dat de Pokémon vanzelf naar mij toe komen in plaats van andersom...


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Ik voel me als een magikarp op het droge met deze app in mijn woonplaats


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Nythe schreef:
    De gyms in mijn dorp zitten op level 7 en hebben 25000+ prestige met 7 mensen en elke gym. Niet tegen te vechten..

    / Ik heb een tentacool gevangen (:


    jemig, die ben ik nog niet tegengekomen. Bijna alles is hier level 2 of 3 lol.


    i put the fun in funeral