• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb spontaan zin om de gameboy emulator weer te downloaden ipv zelf rondlopen, er zijn nog te weinig doelen :c


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    MT.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    PhilDunphy schreef:
    Ik heb spontaan zin om de gameboy emulator weer te downloaden ipv zelf rondlopen, er zijn nog te weinig doelen :c


    Of old school rommelmarkten afstruinen op zoek naar een gameboy + spelletjes. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik heb al best wat Pokemon gevangen, terwijl ik nog niks buitenhuis heb geprobeerd. Wel veel dubbele though. Ik denk dat ik morgen lopend boodschappen ga doen, hopen dat ik dan wat andere tegen kom.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    I live for the applause, you will die for it.

    Kan echt niet wachten tot ik het heb. Lekker in mijn vakantie c:

    Hopelijk komt het wel snel goed uit, want ik vond t leuk voor zolang ik t nog niet officieel had.
    20 augustus is mijn vakantie over, dus hopelijk heb ik het voor die tijd.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 15:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet zeggen dat ik door dit spel echt veel meer buiten kom als normaal! In het park vlak bij mij zijn gigantisch veel pokéstops en gyms, ongeveer iedereen in het park loopt mn zn telefoon.. super grappig.

    Het is btw echt een gevecht tussen blauw en rood.. (ik ben rood) Geel heb ik nog niet echt gezien.


    Treat people with kindness

    Ik vind het echt leuk dat je ook best makkelijk met mensen in contact komt. Ik heb al drie personen gesproken die ik tegen kwam en in het park staan vaak groepen te wachten om de gym leader uit te dagen (want dan telkens maar 1 voor 1). En ik kies ervoor om toch wat vaker te lopen. Echt een heel erg leuk spel haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Welk team zijn jullie?


    Treat people with kindness

    Rond mijn huis zitten dus echt geen pokemons en ook niet als ik in mijn huis zit. Weet iemand of het werkt om incense aan te zetten en in de tuin te gaan zitten? Of kan je beter ermee rondlopen? Want ik heb namelijk geen internet buiten, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Rond mijn huis zitten dus echt geen pokemons en ook niet als ik in mijn huis zit. Weet iemand of het werkt om incense aan te zetten en in de tuin te gaan zitten? Of kan je beter ermee rondlopen? Want ik heb namelijk geen internet buiten, haha.


    Incense werkt ook wel, je moet alleen niet verwachten dat er om de minuut een pokemon voor je snufferd staat xd


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Assassin schreef:
    Rond mijn huis zitten dus echt geen pokemons en ook niet als ik in mijn huis zit. Weet iemand of het werkt om incense aan te zetten en in de tuin te gaan zitten? Of kan je beter ermee rondlopen? Want ik heb namelijk geen internet buiten, haha.


    Het werkt allebei! Ik heb het nu 2x gebruikt terwijl ik in huis/tuin zat. Er kwamen zo'n 6-8 pokémon in een half uur voorbij :)


    Treat people with kindness

    Oké dus als ik het zo lees wordt iedereen eigenlijk alleen maar socialer en actiever door dit spel. Not bad

    Haha dan ga ik het gewoon proberen. 8D

    Ik heb een Koffing uit mijn ei, awesome.


    Your make-up is terrible

    Bloodborne schreef:
    Oh jongens, wat een drama :')

    De bans zijn niet officieel bevestigd. Wel is officieel bevestigd dat het spel is uitgesteld voor Nederland vanwege de enorme serverproblemen.
    Mensen met een pokemon trainer club id die buiten de regio spelen, kunnen geband worden. Dit zal waarschijnlijk alleen een ban zijn voor het account en geen permaban zodat je nooit meer kan spelen.


    het is een device ban, dus je kan nooit meer met dezelfde telefoon dat spelen
    Alleen is het niet bekend voor hoelang de ban geld


    "Find peace in who and what you are." — Saphira