• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Velaris schreef:
    (...)
    Ik heb geen hond helaas haha. Ik had de foto op internet gevonden.

    Het is zo schattig tho. *//*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "What Professor Willow's Office Must Look Like These Days"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 13:55 ]

    Zojuist een Dratini en Poliwag gevangen in Zaandam (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 14:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment dat je in de bus zit. Op rader een pikachu ziet met maar een pootje eronder maar je de bus niet uit kan


    "Ignite, my love. Ignite."

    RichardSHarmon schreef:
    Zojuist een Dratini en Poliwag gevangen in Zaandam (:

    Omg, Dratini is cute asf.


    // Ik ga om half 4 met mijn tante op pad (:

    Ik heb trouwens nog een andere ding gevonden voor die voetstapjes, namelijk dat elk voetstapje staat voor 100 meter.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt het idee dat een doorbraak is voor het probleem dat kids tegenwoordig te weinig buiten komen en voor mensen (met bijv autisme) die moeite hebben met buiten komen en dingen te ondernemen c;


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Ik heb echt het idee dat een doorbraak is voor het probleem dat kids tegenwoordig te weinig buiten komen en voor mensen (met bijv autisme) die moeite hebben met buiten komen en dingen te ondernemen c;


    Nee hoor, is onzin (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee hoor, is onzin (cat)

    Waarom? Veel mensen die altijd binnen games speelden doen dit nu buiten. Spelletjes zoals Pokemon Go zijn toch een vet goed idee om mensen meer te laten bewegen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Waarom? Veel mensen die altijd binnen games speelden doen dit nu buiten. Spelletjes zoals Pokemon Go zijn toch een vet goed idee om mensen meer te laten bewegen?


    Mensen op Facebook denken daar anders over, zo blijkt :')


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    (...)
    Waarom? Veel mensen die altijd binnen games speelden doen dit nu buiten. Spelletjes zoals Pokemon Go zijn toch een vet goed idee om mensen meer te laten bewegen?

    Ik zeg niets verkeerds hoor, iemand op FB is kut aan het doen en Erieka weet wat ik bedoel ;'D
    Ik was gewoon sarcastisch bezig ;p

    En deze reactie die jij geeft, gaf ik ook, hehe

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 15:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk ook dat het een hele doorbraak is voor het gamen. Het eerdere spel van Niantic is misschien geen succes geweest, maar neem een populair iets, maak er een vernieuwend spel van en het is een succes (: Stel je voor dat alle iets zwaardere kinderen (en ook alle andere leeftijden) elke dag kilometers buiten lopen. Ze krijgen beweging, zijn buiten en ook aan het gamen in de tussentijd. Geweldig toch (:

    Nythe schreef:
    Ik denk ook dat het een hele doorbraak is voor het gamen. Het eerdere spel van Niantic is misschien geen succes geweest, maar neem een populair iets, maak er een vernieuwend spel van en het is een succes (: Stel je voor dat alle iets zwaardere kinderen (en ook alle andere leeftijden) elke dag kilometers buiten lopen. Ze krijgen beweging, zijn buiten en ook aan het gamen in de tussentijd. Geweldig toch (:

    Jup, dit is een van de beste uitvindingen en ik ben er erg blij mee c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het nou eens stopt met regenen hier....=p Toegegeven, mijn pijnlijke voeten zijn blij met de rust.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Moeten ze wel uitkijken in het verkeer.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.