• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Dan word de mijne een Jolteon... Echt waar, van alle Eevee's die ik kan krijgen, krijg ik de meest hatelijke. Ik meen het, ik heb een hekel aan Jolteon xd

    Ik wil ze allemaal uiteindelijk (:

    Dauth schreef:
    Hoi, ik ga ook mee praten. Ben op dit moment level 9, Team Mystic. Mijn collectie pokemons kun je hier vinden, geen zin om van alles een screenshot te maken, dus alles gesorteerd op CP.

    (...)Ik had juist begrepen dat het 100 meter, 50 meter en 10 meter is, maar volgens mij is het op dit moment vooral gokken. Heb nog geen officieel gedoe gezien.

    Ik weet het niet zeker. Iedereen zegt ook iets anders, dus het is wachten tot iemand het met zekerheid kan zeggen. Aan de meters die ik gister afgelegd heb, klopt het denk ik wel dat 3 voetjes 500 meter is, ik moest echt een eind lopen.

    JamesPotter schreef:
    Ik spaarde vroeger Eevee kaarten. Ik heb nog steeds zo'n 8 verschillende zonder evoluties. Ik was fan van hem^^

    Nu kan ik hem niet vinden... Is hij vaak in het bos?

    Ik heb beide die ik heb in een woonwijk gevonden.



    Klikkieklikkie > Wat je moet weten voordat je met Pokémon GO begint

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 21:14 ]

    Lindemann schreef:
    Haha ik loop nog een beetje achter. Ik zit nu in mijn tweede gym. Ik heb er nog maar een paar in de buurt gevonden, maar ik heb de indruk dat de meesten hier door blauw gedomineerd worden. Ik heb wel mijn eerste bonus gekregen! c: Tien gouden munten en 500 stardust denk ik.


    Ik heb nog nooit in een gym gezeten en ik heb het idee dat dat in Groningen ook niet echt te doen is, met al die pokemon boven 1000


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ik heb nog nooit in een gym gezeten en ik heb het idee dat dat in Groningen ook niet echt te doen is, met al die pokemon boven 1000


    In mijn buurt valt het echt mee. Er is sowieso niet zo veel te vinden. :/


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    In mijn buurt valt het echt mee. Er is sowieso niet zo veel te vinden. :/


    Welke buurt? Zelf woon ik in de Zeeheldenbuurt, dus ik zit echt aan een rand van de stad, dus daar houdt het ook wel een beetje op. Als ik richting centrum loop is het echter gelijk raak


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bij mij is in het echte centrum juist niks te vinden, alles zit meer om het centrum heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb 2 eieren en ik wil er eentje in een incubator stoppen. Ik klik op 'start incubation', maar er gebeurt niet veel :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ik heb 2 eieren en ik wil er eentje in een incubator stoppen. Ik klik op 'start incubation', maar er gebeurt niet veel :c

    Omdat je ervoor moet lopen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Omdat je ervoor moet lopen :Y)


    O, dat kan veel verklaren. Bedankt, ik ga het nog een keer proberen ^^!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ben ik de enige waarbij de Pokémon lure niet werkt, maar wel voor de vrienden die bij mij zijn en voorbijgangers? :')


    How far is far

    SamDrake schreef:
    Ben ik de enige waarbij de Pokémon lure niet werkt, maar wel voor de vrienden die bij mij zijn en voorbijgangers? :')


    Bij mij ook niet. Had ook niets


    //

    Die realtime battle is niet echt een succes, hopelijk gaan ze denken over een turn based battle in de toekomst. Dat wordt dan ook leuker zogauw je tegen vrienden kunt


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Niphredil schreef:
    (...)

    Welke buurt? Zelf woon ik in de Zeeheldenbuurt, dus ik zit echt aan een rand van de stad, dus daar houdt het ook wel een beetje op. Als ik richting centrum loop is het echter gelijk raak


    Hoornsemeer. Eerst woonde ik altijd super dicht bij het centrum, dat was echt ideaal geweest. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    SamDrake schreef:
    Ben ik de enige waarbij de Pokémon lure niet werkt, maar wel voor de vrienden die bij mij zijn en voorbijgangers? :')


    Ik heb een Tentacruel en Weelde gevangen door de lure, maar dat is het dan ook wel.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)

    Ik heb een Tentacruel en Weelde gevangen door de lure, maar dat is het dan ook wel.

    Nice (:
    Ik kreeg dus ook niets :c


    How far is far

    Hoe graag ik dit jurkje wil hebben :3

    Nythe schreef:
    Hoe graag ik dit jurkje wil hebben :3



    Is dat een grap of kun je die echt kopen?=')


    You were born original, don't die as a copy.