• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    De poll van de teams!: Klik


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb 42 verschillende pokemon, nnadat ik eindelijk de Dragonair heb gevangen die me al drie dagen plaagt door in de buurt te zijn, maar nooit dichterbij te komen dan twee voetstapjes. Mijn hoogste is nu 590CP, yaay :3

    Ik kwam net trouwens twee jongens tegen, beide een zwarte broek, alleen éém had een knal geel shirt aan en de ander een rood, met een rode pet op ;') Ik had het idee erachter echter pas door toen één van de twee zei 'loop nou eens door man, die Weezing moet daar ergens zijn,'


    We've lived in the shadows for far too long.

    Verslaving neemt toe

    Alles in mijn leven is "not very effective" right now


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Ik liep toennet een rondje met de hond om zo ondertussen pokemons te kunnen vangen, komt er echt een hele knappe jongen aan. Vraagt hij of ik ook Pokemon speel, dus ik knik verlegen (zucht:') ) zegt hij: goed zo! En glimlacht hij vet lief.

    Ik hou van dit spel. Nu weten we wie de nerds zijn^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik liep toennet een rondje met de hond om zo ondertussen pokemons te kunnen vangen, komt er echt een hele knappe jongen aan. Vraagt hij of ik ook Pokemon speel, dus ik knik verlegen (zucht:') ) zegt hij: goed zo! En glimlacht hij vet lief.

    Ik hou van dit spel. Nu weten we wie de nerds zijn^^

    Awhh, hoe leuk (:

    De mensen die ik tegenkom doen meteen dom tegen je.

    Net een powerbank gekocht, hihi.

    Purmerend heeft niet zulke leuke jongens en meiden. Niet zo zeer in de zin van knap-zijn, maar meer dat ze allemaal een attitude hebben hier xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hier lachen de jongere tieners je uit en juichen de oudere je toe


    i put the fun in funeral

    RichardSHarmon schreef:
    Net een powerbank gekocht, hihi.

    Purmerend heeft niet zulke leuke jongens en meiden. Niet zo zeer in de zin van knap-zijn, maar meer dat ze allemaal een attitude hebben hier xd

    Ja, bij mij in het dorp ook. Dit moet je toch juist wat meer samenbrengen en anderen laten ontmoeten.

    Be nice, go make new friends, work together

    Bonafide schreef:
    Hier lachen de jongere tieners je uit en juichen de oudere je toe

    Ik ben nog geen ouderen tegengekomen, helaas. Alleen een tikkeltje arrogante tieners

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 16:13 ]

    Heb net een uurtje met mijn moeder gelopen en heb er nu 30 verschillende, mijn Pinsir van 226 cp, Raticate van 244 en Exeggcute uit een ei van 170 cp zijn tot nu toe de sterkste die ik heb. Daarna kom mijn Slowwpoke van 147 cp, hahah :3

    Ik heb een Eevee trouwens, oh ik hou van die poepies.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 16:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And my account is banned whut


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Nythe schreef:
    (...)
    Ik ben nog geen ouderen tegengekomen, helaas. Alleen een tikkeltje arrogante tieners


    Nouja ik bedoel met ouderen alles tussen de 18 en 30. Er waren vandaag ook twee bejaarde vrouwtjes die vroegen of ik pokémon aan het spelen was tho.


    i put the fun in funeral

    RichardSHarmon schreef:
    Purmerend stikt van Rattata en Pidgey, echt niet normaal ;'D
    Hahaha, volgens mij is dat overal wel. Heb ik iig ook


    I live for the applause, you will die for it.

    PhilDunphy schreef:
    And my account is banned whut
    Whoa, wat voor melding krijg je?


    I live for the applause, you will die for it.

    In mijn gemeente (want de vestingsstad naast mijn dorp heeft veel betere Pokémons) zijn de mensen allemaal heel leuk. Gisteren wees zelfs een stel jongens ons waar we een onix konden vinden. Daarnaast heb ik ook een praatje gemaakt met een oudere man die vroeg wat het spel in hield en of we er al veel gevangen hadden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PhilDunphy schreef:
    And my account is banned whut

    Pokemon GO account of je gmail?

    Bonafide schreef:
    (...)

    Nouja ik bedoel met ouderen alles tussen de 18 en 30. Er waren vandaag ook twee bejaarde vrouwtjes die vroegen of ik pokémon aan het spelen was tho.

    Dat snap ik. Ik bedoelde ook die leeftijd (:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 16:30 ]