• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Nythe schreef:
    (...)
    Dat snap ik. Ik bedoelde ook die leeftijd (:


    Echt? Ik heb amper tieners gezien.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 16:40 ]


    Your make-up is terrible

    In Groningen zijn mensen ook heel leuk. Vooral het Noorderplantsoen is de hangspot van de eeuw, iedereen zet zijn lure aan en dan gaan ze met groepen chillen.

    Na een uurtje Noorderplantsoen met mijn vriendje zit ik nu op 46 unieke pokemon. Ben ondertussen level 12. Beste moment van de dag was dat onze lure een jigglypuff aantrok, het slechtste moment absoluut dat ik bijna geen pokeballen meer had en daardoor geen wartortle ving en mijn vriendje wel

    mijn sterkste pokemon is een hypno van 526


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als ik nu mijn incense aanzet, kan ik dan echt gewoon lekker met mijn uitgeputte benen op de bank pokémons vangen, of moet ik dan alsnog mijn huis uit?


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Als ik nu mijn incense aanzet, kan ik dan echt gewoon lekker met mijn uitgeputte benen op de bank pokémons vangen, of moet ik dan alsnog mijn huis uit?


    lekker op de bank


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gmail. Kreeg eerst gewoon een foutmelding dus dacht aan een block, maar nu probeert het weer in te loggen dus maybe valt het mee

    Ok


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Niphredil schreef:
    (...)

    lekker op de bank


    dooope


    i put the fun in funeral

    Niphredil schreef:
    In Groningen zijn mensen ook heel leuk. Vooral het Noorderplantsoen is de hangspot van de eeuw, iedereen zet zijn lure aan en dan gaan ze met groepen chillen.

    Na een uurtje Noorderplantsoen met mijn vriendje zit ik nu op 46 unieke pokemon. Ben ondertussen level 12. Beste moment van de dag was dat onze lure een jigglypuff aantrok, het slechtste moment absoluut dat ik bijna geen pokeballen meer had en daardoor geen wartortle ving en mijn vriendje wel

    mijn sterkste pokemon is een hypno van 526

    Is er een beetje wat te vinden in Groningen? Aan pokemon, gyms en pokestops?

    Bonafide schreef:
    Als ik nu mijn incense aanzet, kan ik dan echt gewoon lekker met mijn uitgeputte benen op de bank pokémons vangen, of moet ik dan alsnog mijn huis uit?

    Kan je laten weten hoeveel je er gevangen/gevonden hebt als de 30 minuten om zijn? Ik heb het laatst ook thuis aangezet en kreeg er 5 of 6.

    Nythe schreef:
    (...)
    Kan je laten weten hoeveel je er gevangen/gevonden hebt als de 30 minuten om zijn? Ik heb het laatst ook thuis aangezet en kreeg er 5 of 6.


    Ik had er gister maar 2 met incense


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Nythe schreef:
    (...)
    Is er een beetje wat te vinden in Groningen? Aan pokemon, gyms en pokestops?


    Ja Groningen heeft echt heel veel! Het is hier supergoed te spelen, zowel aan gyms als pokestops als aan wat voor soorten pokemon hier ronddwalen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    2 spearows
    2 pidgeys
    1 kakuna
    2 rattata's
    1 weedle
    1 caterpie

    Heb alleen de spearows gevangen want ik heb niet zoveel pokémons meer en de rest heb ik al te veel
    en de caterpie

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 17:27 ]


    i put the fun in funeral

    Ik was vanmiddag in het park (heb mn hele telefoon leeg gespeeld oops). Had een gym overgenomen, ging met wat mensen praten. Even later ging ik met mn vriendje een rondje lopen komt er een wat oudere vrouw met twee honden naar me toe: "dit zijn poké en mon." Ik moest wel lachen xD. Had nog een leuk gesprekje met haar. Verder wenst iedereen me succes in het park en plagen sommige mensen door achter je te wijzen en te zeggen dat daar 1 of andere pokémon zit.. xD


    Treat people with kindness

    Niphredil schreef:
    (...)

    Ja Groningen heeft echt heel veel! Het is hier supergoed te spelen, zowel aan gyms als pokestops als aan wat voor soorten pokemon hier ronddwalen.

    Nice, dan ga ik daar binnenkort ook eens heen.

    Bonafide schreef:
    2 spearows
    2 pidgeys
    1 kakuna
    2 rattata's
    1 weedle
    1 caterpie

    Heb alleen de spearows gevangen want ik heb niet zoveel pokémons meer en de rest heb ik al te veel
    en de caterpie

    Wauw, dat is best veel (:

    Vannacht een Omanyte gevangen, waar ik echt wel trots op ben <3 Verder is er niet veel waar ik woon, dus vanavond even naar de stad met m'n beste vriendin. Ik vind dit zo leuk. Vroeger speelden we samen dat we Pokémontrainer waren, en nu zijn we het ook :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb nog geen abbo op mijn mobiel. Ben wel van plan om er 1 te nemen. Kan ik daarna pokemons vangen :Y)


    Seasons will change, but I shall remain