• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 14:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Lokt de incense alle Pokemon die nearby zijn? Of is het compleet random?


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    PhilDunphy schreef:
    Lokt de incense alle Pokemon die nearby zijn? Of is het compleet random?

    Het is willekeurig. Ik ving na alleen rattata's ineens een tentacool

    PhilDunphy schreef:
    Lokt de incense alle Pokemon die nearby zijn? Of is het compleet random?


    Nja, ik weet het nooit zeker, omdat ik dat 'nearby' sowieso een beetje vaag vindt. Ik kan nooit helemaal vinden welke kant ik op moet of hoever een pokemon is, maar ik denk dat ik ze allemaal lok


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Nja, ik weet het nooit zeker, omdat ik dat 'nearby' sowieso een beetje vaag vindt. Ik kan nooit helemaal vinden welke kant ik op moet of hoever een pokemon is, maar ik denk dat ik ze allemaal lok

    Als het goed is komt er een randje om dat balkje heen als je de goede kant oploopt. Net als bij je karakter het rondje beweegt. En de pokemon in de lijst staan in volgorde van dichtst bij (links boven) naar verste weg (rechts onder).

    3 voetstapjes is 500 en minder meter
    2 voetstapjes 200 en minder
    1 voetstapje 10 meter en minder
    0 voetstapjes betekent dat je hem elk moment kan tegenkomen

    Het schijnt dat je de poke balls die missen weer kan oppakken door er op te klikken.

    Pidgey collectie ingeruild voor pidgey candy


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Eevee will evolve depending on their second move. Body Slam>Flareon, Dig>Jolteon, and Swift>Vaporeon

    Nythe schreef:
    (...)

    Dan word de mijne een Jolteon... Echt waar, van alle Eevee's die ik kan krijgen, krijg ik de meest hatelijke. Ik meen het, ik heb een hekel aan Jolteon xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi, ik ga ook mee praten. Ben op dit moment level 9, Team Mystic. Mijn collectie pokemons kun je hier vinden, geen zin om van alles een screenshot te maken, dus alles gesorteerd op CP.

    Nythe schreef:
    (...)
    Als het goed is komt er een randje om dat balkje heen als je de goede kant oploopt. Net als bij je karakter het rondje beweegt. En de pokemon in de lijst staan in volgorde van dichtst bij (links boven) naar verste weg (rechts onder).

    3 voetstapjes is 500 en minder meter
    2 voetstapjes 200 en minder
    1 voetstapje 10 meter en minder
    0 voetstapjes betekent dat je hem elk moment kan tegenkomen
    Ik had juist begrepen dat het 100 meter, 50 meter en 10 meter is, maar volgens mij is het op dit moment vooral gokken. Heb nog geen officieel gedoe gezien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als deze eevee mijn sterkste blijft krijg ik dus een vaporeon!


    What would Emma do?

    De eerste Pokémon die ik ving op mijn starter na, was gelijk een Pikachu. Daarna kreeg ik allemaal kut Pokémon.

    Ik heb maar een Eevee en dat wordt dan een Flareon. Ondertussen nu op 49 unieke pokemon, en level 13


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haha ik loop nog een beetje achter. Ik zit nu in mijn tweede gym. Ik heb er nog maar een paar in de buurt gevonden, maar ik heb de indruk dat de meesten hier door blauw gedomineerd worden. Ik heb wel mijn eerste bonus gekregen! c: Tien gouden munten en 500 stardust denk ik.


    What would Emma do?

    Incense levert me in de eerste 15 minuten al niets op pff


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Ik spaarde vroeger Eevee kaarten. Ik heb nog steeds zo'n 8 verschillende zonder evoluties. Ik was fan van hem^^

    Nu kan ik hem niet vinden... Is hij vaak in het bos?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!