• Hallo, hallo!

    Vanmiddag hebben Nikki (Assassin) en ik lekker rondgelopen in het park vlak bij onze huizen en toen we afscheid namen kwam ik met het idee een meeting te organiseren. Maar niet zomaar een meeting, een Pokémon go meeting!
    We gaan de hele dag door een stad in Noord-Holland lopen om pokémon te vangen, pokéstops te vinden, cultuur te snuiven en lekker met elkaar te kletsen. Alleen hebben we nog een probleem; Welke stad?

    Hieronder zullen een paar steden komen te staan en de stad met de meeste stemmen zal het worden. Daarna zullen er een aantal datums worden geprikt en hier wordt er dan ook weer een uit gekozen! Dus, do we want to catch them all? POKÉMON!

    WAAR?
    Haarlem
    Ik denk dat het het beste is om bij de ingang van het station van Haarlem af te spreken. Vanaf hier kunnen we dan de stad in.

    WANNEER?
    Donderdag 11 augustus, 12:00

    Zijn er genoeg pokéstops?
    Klik. Geloof van wel :W

    Zeker:
    Aerodactyl | Kelly | 19 | Purmerend | OV
    Assassin | Nikki | 23 | Purmerend | OV
    Pelekai | Thirza | 20 | Haarlem/Hilversum | OV
    Growlithe | Savannah | 18 | Purmerend | OV


    Misschien:
    Cliffhanger | Amber | 23 | Ijhorst | Auto
    Altrados | Max | 20 | Zwolle | OV

    Wil je komen? Vul dit dan even in
    Zeker of misschien:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar kom je vandaan:
    Reist via:
    Opmerkingen:

    TIPS
    • Bij instellingen in het spel kun je energiebesparing aanzetten. Wanneer je je mobiel dan ondersteboven houd word het scherm zwart, maar gaat hij wel door met signalen uitzenden en trilt je mobiel ook nog als er een pokémon in de buurt is.
    • Neem een powerbank mee, je mobiel gaat best snel leeg door het spel. En anders kun je er altijd eentje kopen in de stad, ze zijn vaak al halfvol en sommige restaurants hebben stopcontacten die je kunt gebruiken.
    • Neem genoeg drinken mee. Of het nou warm word of niet, drinken is een must.
    • Neem ook losgeld mee voor de wc.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oooo potver. Dat weet ik, maar mijn hersenen weigeren blijkbaar me te herinneren aan de titel .. Ik ga nu even huilen in een hoekje :Y)


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Zeker of misschien: ZEKER!!!!
    Naam: Martijn Baars
    Leeftijd: 23
    Waar kom je vandaan: Purmerend
    Reist via: OV/auto
    Beste datum: alles behalve een zaterdag :D
    Opmerkingen: :P nice idee om een meeting te organiseren!

    voorkeur qua steden: Amsterdam/Haarlem

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 14:36 ]

    Serieus, ook Purmerend? :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jazeker iets ernaast om precies te zijn ik woon in de Beemster.
    ik ga vandaag ook weer op pad :) moet echt meer pokemons vangen.
    als je zin en tijd hebt kunnen we misschien samen rondzwerven :) (hoeft niet hoor voel je niet verplicht :P)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 14:40 ]

    Ik ga zo misschien. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga zo misschien. 8D


    chill :) ik ga wel op de fiets aangezien mn zus de auto gejat heeft xD kan dus 10-15 minuten duren voor ik in het centrum ben.
    hier is mijn nummer voor whatsapp mocht je behoefte hebben aan wat gezelschap bij het zoeken naar pokemon.
    06-28977559

    Ik wil wel maar ik woon op kamers in Groningen en mijn vakantiebaan start overmorgen. :') In Groningen, dus. :'D
    Kom uit Castricum dus Zaandam is lekker dichtbij. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zeker of misschien: Misschien
    Naam: Matty
    Leeftijd: 20
    Waar kom je vandaan: Castricum of Groningen
    Reist via: OV
    Beste datum: hangt van mijn rooster af, ik pas me aan wanneer het kan
    Opmerkingen: plaats maakt niet uit, CC ligt lekker centraal :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    GrissaOstDrauka schreef:
    (...)

    chill :) ik ga wel op de fiets aangezien mn zus de auto gejat heeft xD kan dus 10-15 minuten duren voor ik in het centrum ben.
    hier is mijn nummer voor whatsapp mocht je behoefte hebben aan wat gezelschap bij het zoeken naar pokemon.

    Ik zou niet je nummer zo open en bloot op internet zetten (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 15:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trouwens. In Zaandam zijn veel pokéstops(zowat elke 10 meter) en veel pokémon (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Ik zou niet je nummer zo open en bloot op internet zetten (:


    ze kunnen er toch vrijwel niets mee doen aangezien op mijn mobiel alle betaalopties zijn geblokkeerd ;)

    Mijn nummer staat ook op Q in de radio topics, haha. Anyway, ik was niet van plan om naar de stad te gaan. Ik heb gewoon een rondje in mijn buurt gelopen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb even twee polls gemaakt, een over de stad de ander over de datum c:

    De stad-poll

    De datum-poll
    Ik heb zoveel mogelijk rekening proberen houden met iedereens datum-optie c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    3 voor Haarlem? Oke xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga nog niet stemmen op de stad, gezien het mij niet uitmaakt. Ik kan overal komen met het OV.