• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    Hou gewoon op! We weten het nu wel. Wat wil je hier in Arceusnaam mee bereiken, zeg.


    26 - 02 - '16

    Ik verveel me echt enorm. En mijn neus jeukt verdomme erg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je doet nooit wat ik vraag en wil geen tijd voor me vrij maken.

    Zo. Veel. Boeken.
    Ik hou van dit vakantie adres :Y)

    Lieve schat, heel fijn dat je alles op internet zet en elke foto op instagram deelt, maar ga niet zomaar foto's delen waar andere mensen op staan en hun ook nog taggen.

    Nythe schreef:
    Lieve schat, heel fijn dat je alles op internet zet en elke foto op instagram deelt, maar ga niet zomaar foto's delen waar andere mensen op staan en hun ook nog taggen.


    Amen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ahh, die vlindertjes. Wat heb ik ze gemist (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kutinternet.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    "Je nichtje zit te wachten tot je pokemon gaat spelen, ga je nog?"
    Ja, als de app werkt.. anders kan ik niet zo veel hè.

    // wil je niet steeds op mijm telefoon meekijken? Dankjewel.

    Buuh, fuck you, Pokémon Go. Net een Incense gebruikt voor niks.


    kindness is never a burden.

    Waarom laten jullie de hele buurt op de trampoline :c Mijn trampoline :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo'n leuk verjaardagscadeau gekocht voor mijn vriendin (dance)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    At least I tried


    "Ignite, my love. Ignite."

    Well, leuk dat je boos wordt op mij omdat pokemon go niet werkt.

    Rage ahead. Want god, kind, je bent tweeëntwintig. Je mag echt wel iets van verantwoordelijkheidsgevoel tonen. Om zes uur 's ávonds kom je aan met de vraag of ik de hond uit wil laten, omdat je er niet uitziet en je geen zin hebt om je voor alleen dat om te kleden. Eén: ik heb de hele, godganse dag gewerkt en ik heb alsnog voor het eten gezorgd en alles ook weer afgewassen, dus ergens hoopte ik dat jij ook wat van de taken op je zou nemen in plaats van de hele dag boven te liggen ronken. Twee: hieruit blijkt dat de hond vandaag sowieso nog niet verder dan de tuin is geweest. Je hebt al meer dan acht jaar een hond. Je snapt intussen toch hopelijk wel dat je een hond vaker dan één keer op een dag moet uitlaten? Drie: Je laat de hond uit. Je hoeft geen modeshow te lopen, dus in die broek en dat shirt kun je heus wel naar buiten. Vier: Je kan wel leuk zeggen dat jij morgen dan wel voor hem zorgt, maar we weten allebei dat jij degene bent die morgen aan het werk is. Dat betekent dus dat ik morgen ook gewoon aan de beurt ben, net zoals ik morgen voor het eten ga moeten zorgen, net zoals ik degene zal gaan zijn die ervoor zorgt dat het huis netjes is en al jouw zooi achter je kont kan gaan opruimen. Oh, en net zoals ik degene ben die het wc-papier vervangt. Nog bedank voor dat, ook. En nee, ik ben niet zielig, maar het zou toch in ieder geval wel tof en sociaal en zo zijn als we tenminste allebei iets doen. [/raging]


    She's imperfect but she tries