• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 16:57 ]

    new username <3

    Dat doet wel pijn eigenlijk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zit te twijfelen of ik deze username zal houden of Trees weer terug zal nemen, hmmm c:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 22:10 ]

    Ga toch buiten spelen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stamp nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans! #spoileralert


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    God. Nog wat anders dan Nederlandse muziek op dit feest? :')
    Serieus. Met mijn verjaardag alleen maar top 40!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, stamp nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans! #spoileralert

    Ben bang dat die hier serieus gedraaid gaat worden straks xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat was echt tijdsverspilling lol. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Youtuber heet Boef met zijn achternaam. Reageert iemand onder zijn video: 'Jammer dat je je naam gejat heb van de rapper Boef.'
    Ik ga helemaal stuk hier. Waarom zijn mensen zo dom


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Ben bang dat die hier serieus gedraaid gaat worden straks xd



    Wees maar extra bang voor morgen (wbw)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn papa zit nu al een half uur door Netflix te gaan om te beslissen welke film hij wil zien. Kies dan gewoon een film, er is meer dan genoeg >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik dacht dat kampers altijd zo konden feesten. Hier danst letterlijk maar 4 van alles xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom houden vrouwenmuggen zoveel van ons bloed? Ik word er gek van. Ga naar anderen toe en laat ons slapen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 23:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet echt gaan slapen omfg

    "Ben je in de douche?"
    Nee, natuurlijk niet. Ik zei 2 minuten geleden toch dat ik op bed ging..... Dat doe ik echt met een volle blaas en zonder tanden te poetsen. Yep, helemaal.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 23:55 ]