• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Wat heeft de Grand Prix te maken met de Olympische spelen?
    Paardensport, dressuur. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Drama bij de Grand Prix. (no_chears)


    Oh hoezo dat? Ik heb het eerste stuk namelijk gemist :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Oh hoezo dat? Ik heb het eerste stuk namelijk gemist :/
    Parzival is gisteren blijkbaar gestoken in zijn kaak, heeft negen uur aan het infuus gelegen met hoge koorts en mocht vandaag uiteindelijk toch starten, maar dat ging echt niet goed. Na echt maar een paar onderdelen heeft Adelinde dus afgegroet. Ik had het haar zo gegund. ):

    http://www.horses.nl/sport/ziekte-parzival-oorzaak-afgroeten/

    De scores van de drie mannen tellen voor het team nu sowieso mee. Het zal me benieuwen...


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Parzival is gisteren blijkbaar gestoken in zijn kaak, heeft negen uur aan het infuus gelegen met hoge koorts en mocht vandaag uiteindelijk toch starten, maar dat ging echt niet goed. Na echt maar een paar onderdelen heeft Adelinde dus afgegroet. Ik had het haar zo gegund. ):

    http://www.horses.nl/sport/ziekte-parzival-oorzaak-afgroeten/

    De scores van de drie mannen tellen voor het team nu sowieso mee. Het zal me benieuwen...


    Oh bah :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat een mooi paard is Parzival. Ik zie nu wat op tv dat ze stopte. Het is wel knap dat ze gestopt is, je ziet dat ze om dat paard geeft en ze wilde hem niet laten lijden. Erg tof!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Petje af voor Adelinde dat ze voor Parzival heeft gekozen en de dressuurproef heeft gestopt.
    Toonde alle ruiters/amazones maar zoveel liefde en compassie voor hun paard(en).


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Trikru schreef:
    Wat een mooi paard is Parzival. Ik zie nu wat op tv dat ze stopte. Het is wel knap dat ze gestopt is, je ziet dat ze om dat paard geeft en ze wilde hem niet laten lijden. Erg tof!
    Ja, precies! Het blijft eeuwig zonde, maar nog altijd wel een moeilijke, maar juiste keuze. Ik had het ze alleen zo gegund door alle kritiek. ):

    Over een kleine twintig minuten Edward. Hopelijk mogen we hem wel zien schitteren.


    She's imperfect but she tries

    Onzelfzuchtig, diepe respect.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tja, het is niet dat ze veel keus had. Voor zover ik weet, ben je verplicht te stoppen op zo'n moment, wat echt wel beter is. Maar het is echt zonde, want het was haar echt gegund.

    Ik ben echt heel benieuwd naar de proef van Edward Gal! Hij is echt een van mijn favoriete ruiters en Voice is ook echt prachtig <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Adelinde zei zelf dat het niet specifiek aan de tong lag dat ze afgroette. :\ Ik vind Voice ook echt een machtig mooi paard haha.


    She's imperfect but she tries

    Komt tussen de berichten van het paardrijden rollen met haar Turn obsessie
    Ik ben nu al aan het juichen voor Bart Deurloo!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Komt tussen de berichten van het paardrijden rollen met haar Turn obsessie
    Ik ben nu al aan het juichen voor Bart Deurloo!


    Heel stiekem lijkt het ook wel op elkaar; paard, voltige, pegasus X'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Yo, waarom hoeven mannen niet te dansen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yo, waarom hoeven mannen niet te dansen?


    Waarom hoeven vrouwen niet aan de ringen of op de bok. Ook zo iets.:p


    You were born original, don't die as a copy.

    Hij is schattig :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.