• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Louis Croenen mag naar de finale van de 200 vlinder! Verder is er niet zoveel geveurd vannacht precies. Geen wereldrecords. USA heeft nog eens gewonnen in het basketbal. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iemand meegekregen dat Yuri van Gelder naar huis is gestuurd of ben ik de enige?


    take me back to the basics and the simple life

    De Belgische 4x200 ploeg gaat niet mee doen omdat 2 van de 4 zich liever focussen op hun individuele nummers. Dit is echt zo egoïstisch. Louis zit al in de finale, maar daar gaat het ook bij blijven. En Pieter heeft mogelijk zoveel concurrentie dat hij niet eens de finale op de 100 vrij haalt. Dan zit zijn toernooi er al op. Ugh. Ik hoop dat ze zich bedenken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Remarkeyable schreef:
    Iemand meegekregen dat Yuri van Gelder naar huis is gestuurd of ben ik de enige?


    Geen idee wie dat is. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Geen idee wie dat is. :')


    Een turnmensje op de ringen die eigenlijk door was naar de finale.


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Een turnmensje op de ringen die eigenlijk door was naar de finale.


    Ik lees iets van alcoholgebruik. Even verder lezen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor meer details. Het is dus waar. :/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Een turnmensje op de ringen die eigenlijk door was naar de finale.


    Een turnmensje die best wel goed is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan er echt niet bij dat je zo lomp kan zijn. Die regels zijn bekend en je weet dat zoiets niet kan en doe je het toch. Echt wauw. Mensen dromen van wat hij bereikt en hij gooit het gewoon weg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik kan er echt niet bij dat je zo lomp kan zijn. Die regels zijn bekend en je weet dat zoiets niet kan en doe je het toch. Echt wauw. Mensen dromen van wat hij bereikt en hij gooit het gewoon weg.


    Jap dit. Wat een ongelooflijke sukkel zeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Sarita, je beschrijft mijn gevoel echt perfect.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    What an idiot.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb een heleboel reacties gelezen op Facebook op nieuwsberichten en man man man, Nederland ligt weer in de zeik hoor. Ik buig voor de mensen die überhaupt nog moeite doen om te zeggen dat dit in de afspraken staat en dat het waarschijnlijk iets strenger gold voor Yuri vanwege zijn verleden en ik wil het liefste mijn hoofd tegen de muur slaan vanwege de reacties die zeggen: 'Wordt hij nu naar huis gestuurd vanwege een biertje of twee?'
    Het eerste wat ik las bij de liveblog van NOS was dat hij de regels met de turnbond als het NOC*NSF ver had overschreden en dat blijft ook telkens weer gezegd worden. Dan lijkt het me dan toch meer dan logisch dat het niet gaat 'om een biertje of twee'.
    Ik vind het echt ontzettend jammer voor Yuri, want ik geloof zeker dat hij er ontzettend hard voor heeft gewerkt. Ik weet alleen niet wat ik er verder van moet vinden, omdat ze allemaal zo onduidelijk zijn. NRC kwam nog met een verhaal dat hij een Braziliaanse vriendin ging opzoeken, maar daar zie ik in andere berichten niets van terug.
    Allereerst vind ik het wel ontzettend jammer dat hij zich niet aan de regels heeft kunnen houden. Naar mijn weten heeft hij ontzettend hard gewerkt voor de OS en het is vet zonde dat hij het dan weer zo uit handen geeft.


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm so disappointed, maar om eerlijk te zijn verdien je het niet om mee te doen als je weet dat er zulke regeks zijn en die gewoon aan je laars lapt. Stom.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Barristan schreef:
    Ik heb een heleboel reacties gelezen op Facebook op nieuwsberichten en man man man, Nederland ligt weer in de zeik hoor. Ik buig voor de mensen die überhaupt nog moeite doen om te zeggen dat dit in de afspraken staat en dat het waarschijnlijk iets strenger gold voor Yuri vanwege zijn verleden en ik wil het liefste mijn hoofd tegen de muur slaan vanwege de reacties die zeggen: 'Wordt hij nu naar huis gestuurd vanwege een biertje of twee?'
    Het eerste wat ik las bij de liveblog van NOS was dat hij de regels met de turnbond als het NOC*NSF ver had overschreden en dat blijft ook telkens weer gezegd worden. Dan lijkt het me dan toch meer dan logisch dat het niet gaat 'om een biertje of twee'.
    Ik vind het echt ontzettend jammer voor Yuri, want ik geloof zeker dat hij er ontzettend hard voor heeft gewerkt. Ik weet alleen niet wat ik er verder van moet vinden, omdat ze allemaal zo onduidelijk zijn. NRC kwam nog met een verhaal dat hij een Braziliaanse vriendin ging opzoeken, maar daar zie ik in andere berichten niets van terug.
    Allereerst vind ik het wel ontzettend jammer dat hij zich niet aan de regels heeft kunnen houden. Naar mijn weten heeft hij ontzettend hard gewerkt voor de OS en het is vet zonde dat hij het dan weer zo uit handen geeft.



    Die reactie van mensen. Heel leuk totdat er een doping controle om de hoek komt kijken.
    Het mag gewoon niet. Voordat je naar zo'n toernooi gaat krijg je regels toe gestuurd en het zou mij niks verbazen als zij ook nog eens een contract hebben moeten tekenen.


    "Ignite, my love. Ignite."