• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hebben jullie geen speciale livestream voor NL? Wij hadden voor de Belgen een livestream op Sporza.be die hen constant filmde.


    Nope, helaas. Geen idee waarom wij dat niet hebben.

    Pfoe, Sanne Wevers is echt een toppertje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh damm van Vleuten heeft een hersenschudding :/


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    Oh damm van Vleuten heeft een hersenschudding :/

    Dat is nog weinig na zo'n val zeg. Ze heeft geluk gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Dat is nog weinig na zo'n val zeg. Ze heeft geluk gehad.


    Een zware hersenschudding eigenlijk + scheurtjes in haar wervelkolom of iets in die trant :/


    That is a perfect copy of reality.

    Whoop gewonnen met hockey en boksen yay. *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom moeten die turnsters zo raar lopen en zich voor de jury/het publiek presenteren alsof het een vleeskeuring is, wtf. Ik zie mannen ook nooit zo vreemd lopen, hoor.

    Maar ik vind dat gedans op de mat ook altijd een tikkeltje bizar.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 0:55 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waarom moeten die turnsters zo raar lopen en zich voor de jury/het publiek presenteren alsof het een vleeskeuring is, wtf. Ik zie mannen ook nooit zo vreemd lopen, hoor.

    Maar ik vind dat gedans op de mat ook altijd een tikkeltje bizar.


    Dat moet bij Synchroonzwemmen ook altijd. Het voordeel was dat je meteen in de flow zit vond ik, maar verder meh. Het draagt schijnbaar bij aan de algehele presentatie of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Niet te geloven. Echt niet te geloven.
    Nederland is door naar de team finals met turnen. Wow, wow, wow. I'm so excitedddd, and I just can't hide it!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ^België niet, al was dat te verwachten. Er mag wel één meisje de allround finale turnen.

    Phelps eerste goud. *O* (eigenlijk negetiende maar goed)
    En drie wereldrecords weer, yay. c:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 8:33 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat gaan jullie vandaag kijken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Wat gaan jullie vandaag kijken?


    Ik heb eigenlijk geen idee wat er vandaag te zien is (dus ik ga dat nu even opzoeken haha), maar ik kijk sowieso zwemmen - Missy Franklin yay - en schoonspringen.

    Blijkbaar vandaag Belgen in judo, tennis, zeilen, kleischieten, paardensport en zwemmen. Zeilen zou ik misschien nog willen kijken, want Evi Van Acker had in Londen brons en is nu ook een medaillehoop voor ons landje, maar dat is pas vanavond en het overlapt met het zwemmen. (Dan kies ik sowieso voor zwemmen :')). Dus ik gok dat dit vooral een dagje studeren wordt. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk geen idee wat er vandaag te zien is (dus ik ga dat nu even opzoeken haha), maar ik kijk sowieso zwemmen - Missy Franklin yay - en schoonspringen.

    Blijkbaar vandaag Belgen in judo, tennis, zeilen, kleischieten, paardensport en zwemmen. Zeilen zou ik misschien nog willen kijken, want Evi Van Acker had in Londen brons en is nu ook een medaillehoop voor ons landje, maar dat is pas vanavond en het overlapt met het zwemmen. (Dan kies ik sowieso voor zwemmen :')). Dus ik gok dat dit vooral een dagje studeren wordt. :'D


    Rijdt België mee in de eventing?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Rijdt België mee in de eventing?


    Jep! Karin Donckers en Joris Vanspringel. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    OpgeroldEten schreef:
    Wat gaan jullie vandaag kijken?



    Vanavond het schoonspringen (wbw)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Blijkbaar heeft een Belgische judoka (M) zonet de nummer één van de wereld geklopt. Kwartfinale nu!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.