• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Een turnmensje op de ringen die eigenlijk door was naar de finale.


    Hij is een van de beste op de ringen. :') Ze noemen hem niks voor niks "the Lord of the Rings".

    Ik vind het echt jammer dat hij eruit ligt maar het is uiteindelijk zijn eigen domme schuld. In alle interviews die ik van hem had gezien was hij zó blij om op de OS aanwezig te zijn omdat hij er enorm hard voor had gewerkt. En dan gooit hij alle het harde werken gewoon weg. :c


    I'm A Slave 4 U

    Ik vind het bericht van de NRC een beetje vaag, tho. Daar hebben ze het enkel over waarden van TeamNL en niet over regels of officiële regels.


    Your make-up is terrible

    De 4x200-ploeg start toch! Ik (en heel België denk ik) ben overgelukkig nu. Omg. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tijd voor de 100 crawl met Glen Surgeloose Pieter Timmers. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yay, negende tijd. Vannacht ga ik opstaan voor de halve finale (en hopelijk ook voor de finale van de 4x200), denk ik. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Benieuwd wat de hockeymannen er van gaan maken tegen Canada. Staat op dit moment 1-0 voor NL.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De reactie van Glen, oh god, zalige kerel. "Pieter is de snelste niet, want ik heb het Belgisch record. Hij heeft gewoon de snelste split".
    Het wordt nog een hele discussie over wie z'n plaats in de aflossing gaat moeten afstaan. Aiaiai.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    7-0 voor de Nederlandse hockeymannen :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Mijn god die russen zijn arrogant zeg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Mijn god die russen zijn arrogant zeg


    Lol, ik ben half-Russisch en zit nu in Rusland


    Ik ben nu turnen aan het kijken en iemand van Nederland heeft daarnet een driedubbele salto gedaan :Y)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    PokemonSTOP schreef:
    (...)

    Lol, ik ben half-Russisch en zit nu in Rusland


    Ik ben nu turnen aan het kijken en iemand van Nederland heeft daarnet een driedubbele salto gedaan :Y)

    Gelukkig heb ik het niet over de russen in het algemeen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het zo knap eh, wat ze allemaal kunnen op de balk. Dat ding is 7cm breed!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BRONS VOOR VAN EMDEN YUS.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben zo blij. Brons voor Anicka. Degene met wie ik het afgelopen jaar randoris heb gemaakt en degene van dezelfde club. Zo blij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat is dit. Een knuffelwedstrijd?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.